top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

הביטוח נסיעות לחו"ל יקר לי... האמנם? | הכתבה שתשנה את דעתכם בנושא

Updated: Jun 21, 2023

"כשהכל מצויין והחופשה שלכם בחו"ל עוברת ללא תקלות מיוחדות כל ביטוח לחו"ל יכול להתאים... אבל כשקורה אירוע ביטוחי בחו"ל כדאי שיהיה לכם את הביטוח נסיעות הטוב המקיף והמקצועי ביותר עם חברת ביטוח שתגיב מהר ותעמוד מאחוריכם!- זאת בדיוק הסיבה שאנחנו ממליצים ללקוחות שלנו על חברת פספורטכארד, הראל והפניקס"
(יניב ששון, מנכ"ל פריפלן פמילי אופיס, מומחה לביטוח נסיעות לחו"ל)

פעמים רבות מדי אנחנו שומעים שלקוחות שלנו מחפשים לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל זול. ( או חינם דרך חברות כרטיסי האשראי) הניסיון הרב שלנו במשך מעל 14 שנה בתחום ואחרי עשרות אלפי לקוחות שרכשנו עבורם ביטוח נסיעות מוכיח שוב ושוב דבר אחד! הזול עולה לנו ביוקר, במיוחד בתחום ביטוח הנסיעות לחו"ל שנחשב לביטוח מורכב ופי כמה וכמה יותר מורכב כאשר מדובר באירוע ביטוחי בחו"ל.





המחיר של השקט הנפשי ביטוח נסיעות לחו"ל- פספורטכארד

ישנם לא מעט חברות ביטוח בישראל המאפשרות לכם לרכוש דרכם ביטוח נסיעות, נכון, פעמים רבות מדובר בחברות ביטוח גדולות ומוכרות, אבל האם יש להם מומחיות בטיפול בתביעות ואירועים מורכבים בחו"ל? האם הן מסוגלות לתת לכם מענה ומידע בזמן אמת? נכון להיום התשובה היא חד משמעית שלילית! לשם ההמחשה, לקראת עומס הטיסות ועשרות אלפי הישראלים שיטוסו בקיץ חברת פספורטכארד הכינה את עצמה מבעוד מועד ומתכוננת לתת שירות מקיף ומענה מהיר ללקוחותיהם בחו"ל



למה עדיף לבחור בביטוח נסיעות לחו"ל יקר יותר? או במילים אחרות, השירות שתקבלו מחברת ביטוח המתמחה בתחום

ניסיון - ניסיון שווה הכל, כאשר לחברת הביטוח יש ניסיון שוטף ויומיומי בטיפול באלפי תביעות מסוגים שונים, הסיכוי שידעו לטפל בכם בצורה הנכונה והיעילה ביותר גבוה!


גודל - חברות הביטוח המובילות והבולטות בתחום ביטוח הנסיעות לחו"ל מחזיקות כח אדם גדול ומיומן שפועל עבורכם סביב השעון מסביב לעולם ומספקים שירות ומענה חוצה גבולות!


מהירות תגובה בזמן אמת - רוצים דוגמא? זוכרים את אירוע אוטובוס התיירים שהתהפך בדרום קוריאה? בתוך 3 שעות מרגע שהתהפך האוטובוס והבינו בישראל שמדובר באירוע רב נפגעים, בתוך 3 שעות בלבד חברת פספורטכארד הייתה היחידה שהוציאה מטוס ייעודי עם צוות רופאים, מחלצים ולוגיסטיקה לטובת טיפול במבוטחים שלה! מיותר לציין שהטיפול של שאר חברות הביטוח לקח הרבה יותר מדי זמן. לקריאה בנושא התהפכות אוטובוס התיירים בדרום קוריאה כאן


מענה מיידי 24/7 - לא כל החברות מספקות מענה 24/7, גם במקרים הקלים והפשוטים ביותר כמו איבוד כבודה. החברות הגדולות והמובילות מתחזקות מוקד אנושי 24/7. גם בווטסאפ וגם על ידי מספרי חיוג חינם מכל העולם


קשרים עם ספקים בכל העולם - לחברות הביטוח הבולטות בישראל כגון פספורטכארד, הראל והפניקס יש קשרים בכל העולם עם ספקים, ואנשי קשר מקומיים. חלקן גם מחזיקות יחידות חילוץ בין לאומיות לטובת המבוטים שלהם ( לדוגמא יחידת החילוץ של הראל 669 - קראו כאן)


מוכנות מיידית לאירועים וחמ"ל קבוע - חברות הביטוח הקטנות מקימות חמ"ל ייעודי רק בשעת הצורך. חברות הביטוח הגדולות כגון פספורטכארד והראל מתחזקות חמ"ל ייעודי קבוע! לכל מקרה שלא יהיה. בחמ"ל מוכנים תמיד פקרוטוקולים למקרים שונים כך שהתגובה לאירועים בחו"ל היא מהירה! כולם יודעים מה לעשות והמענה למבוטחים של אותם חברות קורה בזמן אמת.


יצירתיות, חדשנות - מה כבר אפשר לחדש בתחום כל כך משעמם? את האמת... הרבה. חברת פספורטכארד המובילה את תחום ביטוח הנסיעות לחו"ל בישראל מצליחה בכל פעם מחדש לחדש ולהפתיע עם פתרונות יצירתיים ושירותים חדשניים לטובת המבוטחים שלהם.

להלן מספר דוגמאות ייחודיות לפספורטכארד:

תשלום במקום - פספורטכארד הייתה הראשונה לספק למבוטחים שלה כרטיס אשראי ייעודי לטובת תשלום במקום במקרה אירוע. ( הם הראשונים שהפכו את המשוואה) הוותיקים שבכם זוכרים שבעבר הייתם נאלצים לשלם מכיסכם בחו"ל ואח"כ לתבוע בחזרה בארץ. אחרי פספורטכארד כל שאר החברות ניסו להדביק את הפער.


שירות " PassportCard Flight Delay" - הטיסה מתעכבת? חברת פספורטכארד הוסיפה לכל המבוטחים שלה ( בחינם) שירות בלעדי! המאפשר כניסה לטרקלינים בכל העולם במידה והטיסה שלכם התעכבה.


שירות "Find My Luggag" - חדשנות כבר אמרנו? מאז 2021 חברות התעופה בכל העולם חוו קשיים בכל מה שקשור בטיפול בכבודה. בכל חברות הביטוח תקבלו פיצוי במקרה והכבודה שלכם איחרה... בפספורטכארד לקחו את הנושא צעד אחד קדימה והקימו יחידה ליאתור הכבודה שלכם. הגעתם לחו"ל והמזוודה לא הגיע? השירות מאפשר לכם להמשיך את הטיול ברוגע וחברת פספורטכארד תאתר בעבורכם את המזוודה, תעדכן אתכם באופן שוטף ותיתן לכם פיצוי בגובה של 150$ עד שהמזוודה תגיע.


כן, אנחנו משוחדים, וטוב שכך! יש ביטוח נסיעות, ויש ביטוח נסיעות לאנשים. המחיר במקרה של ביטוח הנסיעות לחו"ל משקף פעמים רבות בצורה טובה מאוד את השירות שתקבלו. לפני במהלך ואחרי השהות שלכם בחו"ל.


לנציג מכירות לטובת פספורטכארד חייגו 077-2244332



פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.




bottom of page