top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

פספורטקארד Flight Delay | הפתרון האולטימטיבי לעיכוב בטיסה

חברת פספורטקארד מפתיעה בשירות חדשני הנותן מענה ללקוחות אשר גילו כי הטיסה שלהם מתעכבת מעל 90 דקות. שירות "PassportCard Flight Delay",הוא שירות חינם במסגרת ביטוח הנסיעות לחו"ל המאפשר למבוטחים להעביר את זמן ההמתנה לטיסה שהתעכבה ביותר מ 1200 טרקלינים בכ 650 שדות תעופה שונים ברחבי העולם. הטרקלינים השונים מאפשרים גישה חופשית לאינטרנט וכיבוד עשיר ביום ובלילה.



פספורטקארד "Flight Delay", איך אף אחד לא חשב על זה קודם?!?!


רשמנו בבלוג שלנו מספר רב של פעמים על היתרונות הרבים שיש לחברות ביטוח נסיעות לחו"ל הגדולות בישראל במתן שירות יעיל מקצועי ומהיר ללקוחות שלהם. אחד מהיתרונות הבולטים הוא נושא שיפור השירות ללקוחות, מתן פתרונות חדשניים ויצירתיים ושיפור הפוליסה והמענה ללקוחות במגוון רחב של מקרים. הפעם חברת פספורטקארד מפתיעה עם שירות מהפכני וחדשני המאפשר ללקוחות אשר טיסתם מתעכבת במעל 90 דקות להיכנס למעל 1200 טרקלינים במעל 650 שדות תעופה בכל רחבי העולם.


שירות פספורטקארד Flight Delay - איך זה עובד?

ראשית, חשוב לציין כי מדובר בשירות חינמי ללקוחות פספורטקארד בלבד. ( לקוחות אשר רכשו ביטוח נסיעות לחו"ל כמובן). מיד לאחר רכישת ביטוח הנסיעות לחו"ל של פספורטקארד אונליין או מול נציג תקבלו לינק להרשמה במייל ובסמס בו תוכלו להירשם לשירות.


  • שלב ראשון - רוכשים פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל של חברת פספורטקארד.

  • שלב שני - מיד לאחר הרכישה נרשמים לשירות פספורטקארד "Flight Delay" ומקבלים את האפשרות להנות מהמתנה באחד הטרקלינים ברחבי העולם במקרה של עיכוב בטיסה.

  • שלב שלוש - הגעם לשדה התעופה וגיליתם כי יש עיכוב בטיסה? תוכלו לקבל שוב באימייל לשימוש בכל אחד מהטרקלינים ( 1200) ב כל אחד משדות התעופה המשתתפים בשירות ( מעל 650 שדות תעופה בכל בעולם) - שימו לב! פעמים רבות תקבלו את השובר באופן אוטומטי למייל שלכם בעקבות מידע שהתקבל על עיכוב בטיסה.

  • שלב רביעי ואחרון - לכם נותר להנות מגישה חופשית לאינטרנט, כיבוד עשיר ומנוחה עד אשר הטיסה שלכם תצא לדרכה.


שאלות נפוצות בנושא שירות פספורטקארד "Flight Delay"

האם ניתן להנות מהשירות גם בטרמינל 1?

בשלב זה בטרמינל אחד לא קיים טרקלין ( אגב יש מקומות נוספים בעולם בהם לא קיימים טרקלינים)


מתי אהיה זכאי לשובר?

כל עיכוב של טיסה מעל 90 דקות לאחר פתיחת דלפקי הצ'ק אין בשדה התעופה.


איך יודעים שנרשמתי בצורה תקינה לשירות?

מיד לאחר ההרשמה תקבלו למייל שלכם אישור הרשמה


עד מתי ניתן להירשם לשירות?

ניתן להירשם לשירות עד 6 שעות לפני הטיסה. בכל מקרה מומלץ להירשם לשירות כמה שיותר מוקדם, ( עדיף מיד לאחר רכישת ביטוח הנסיעות לחו"ל) על מנת שההרשמה תתקבל במערכות הבינלאומית שמסנכרנת את כלל שדות התעופה בעולם.


איך נרשמים? באמצעות סוכן או נציג של פספורטכארד?

ההרשמה לשירות נעשית עצמאית בלבד דרך הלינק שקיבלתם ישירות למייל שסיפקתם במהלך רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל.


מי יכול להירשם?

ניתן להירשם להטבה עד 6 נפשות לפוליסה, חשוב לדעת כי חלק מהטרקלינים אינם מאפשרים כניסה לילדים מתחת לגיל 12.



פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.





bottom of page