top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

מתי כדאי לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל | פספורטכארד, הראל ופניקס

Updated: Jun 8, 2023

אחת מהשאלות שחוזרת על עצמה פעמים רבות היא השאלה מתי כדאי לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל,

סמוך למועד הטיסה? או שמוקדם יותר? התשובה החד משמעית היא כמה שיותר מוקדם ובסמוך ככל הניתן למועד רכישת כרטיסי הטיסה, המלונות ושאר הדברים.


פספורטכארד ביטוח נסיעות לחו"ל מאפשרת רכישה של פוליסה החל מ 180 יום לפני מועד החופשה/הטיסה שלכם.

לנציג מכירות ביטוח נסיעות לחו"ל חייגו 077-2244332


למה לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל מוקדם ככל האפשר?

שימו לב כי ביטוח נסיעות לחו"ל כולל בתוכו לא מעט סעיפים וכיסויים הנותנים מענה גם לשלב טרום הטיסה. במידה ורכשתם כיסוי לביטול וקיצור נסיעה ( מהסיבות המופיעות בפוליסה) ובמקרה ורכשתם את הפוליסה מבעוד מועד תוכלו להשתמש בסעיף זה לטובת פיצוי במידה ואתם זכאים לכך.

הכיסוי לביטול נסיעה* בפספורטכארד מאפשר קבלת פיצוי של עד 4,000$ ( כרטיסי טיסה עד 1500$), הפיצוי ניתן במקרה שהמבוטח לא יצא מישראל ביום תחילת הביטוח מסיבות רבות בניהן: מוות של המבוטח ו/או בן משפחה קרוב ו/או מתלווה במהלך 30 יום שקדמו לנסיעה. תאונה או מחלה של המבוטח ו/או בן משפחה קרוב ו/או מתלווה בשבוע שקדם לנסיעה ואושפז למשך 24 שעות לפחות. גיוס חירום כגון צו 8 וצו 9.


בנוסף, קיימות הרחבות נוספות כגון ביטול נסיעה עקב פעילות מבצעית למשרתי קבע, והפסד של כרטיסי בילוי ( אירוע ספורט, הופעות מוזיקליות, פארקים, מוזיאון, גני חיות ותערוכות) הכיסוי בגין סעיף זה הינו עד 500$ למבוטח. ( הכיסוי הנ"ל מתוך ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד)

*שימו לב! התנאים המחייבים והמלאים הינם התנאים המופיעים במפרט הפוליסה המלא והעדכני של חברות הביטוח השונות פספורטכארד, הראל ביטוח נסיעות הפניקס ועוד. הרשום לעיל מהווה סקירה כללית בלבד.


האם ניתן לשנות ולהרחיב את פוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל לאחר רכישתה?

בהחלט, גם לאחר הרכישה של ביטוח נסיעות לחו"ל ניתן לבצע שינויים לכל המבוטחים, ניתן להוסיף כיסויים והרחבות שונות בהתאם לתוכנית החופשה שלכם, ניתן לקצר את הפוליסה או להוסיף לא ימים ובמקרים מסוימים במידה ולא תבעתם את הפוליסה ניתן גם לבטלה לחלוטין.


ולכן, אנו ממליצים לרכוש ביטוח נסיעות בשלב מוקדם ככל הניתן ( החל מ 180 יום לפני מועד הטיסה) על מנת שהכיסויים השונים יכנסו לתוקף ובמידת הצורך בהתאם לתוכנית הטיול לשנות את הפוליסה ולהתאימה, לדוגמא, החלטם לשכור רכב? הוסיפו כיסוי להשתתפות עצמית, רכשתם מכשיר טלפון חדש ואתם חוששים שיאבד או ייגנב? הוסיפו כיסוי ייעודי למכשיר סלולרי. סגרתם בשלב מאוחר יותר אטרקציות הנחשבות לאתגריות? הוסיפו כיסוי לספורט אתגרי בהתאם לימים שאתם צפויים לעשות את הפעילות.






האם כדאי לרכוש לנוסעים ביחד לחו"ל ביטוח נסיעות לחו"ל במספר חברות שונות כגון פספורטכארד והראל

נכון, ייתכן כי אם תפצלו את הפוליסה ותרכשו לכל אחד מהנוסעים אתכם ביטוח נסיעות לחו"ל בחברה אחרת תצליחו להוזיל את המחיר, אבל! במקרה ביטוחי חס וחלילה חשוב שלכל המבוטחים תהיה פוליסה באותה חברת ביטוח! הדבר יכול להקל בצורה דרמטית את איכות ומהירות הטיפול. ( לדוגמא: התהפכות אוטובוס התיירים בקוריאה הדרומית) באירוע בקוריאה שליש מהנפגעים היו שייכים לחברת פספורטכארד, כתוצאה מכך תוך 3 שעות מרגע הידיעה על האירוע חברת הביטוח פספורטכארד שלחה צוות ייעודי.


ולכן! טסים לטיול משפחתי? וודאו כי לכולם יש את אותה הפוליסה, טסים לטיול מאורגן? בדקו מה היא הפוליסה הנפוצה ביותר וודאו שמדובר בפוליסה איכותית וטובה.



לנציג מכירות ביטוח נסיעות לחו"ל חייגו 077-2244332



פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.







bottom of page