top of page
  • Writer's pictureמערכת פריפלן

פספורטכארד – הרחבה לספורט אתגרי

Updated: May 4, 2023


מתי כדאי לרכוש את הכיסוי הנוסף לביטוח ספורט אתגרי?

ראשית, חשוב לדעת כי לא ניתן לרכוש במסגרת פוליסת פספורטכארד את הכיסוי הנ"ל בנפרד ויש לרכוש אותו בנוסף לפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל בסיסית.

מתי צריך להוסיף את הכיסוי?

במידה ובמהלך החופשה שלכם בחו"ל אתם מתכננים פעילות אתגרית, מומלץ להוסיף את הכיסוי הנ"ל! הסיבה לכך הינה העובדה כי במקרה ביטוחי כגון תאונה אשר הסיבה לה היא השתתפות בספורט אתגרי ( על פי הרשימה המופיעה באתר פספורטכארד ומתעדכנת מעת לעת) לא תהיו מבוטחים!! וחברת הביטוח לא תהיה מחוייבת לשלם לכם בגין הנזק שנגרם.

איך אני יודע האם הפעילות המתוכננת היא פעילות אתגרית?

כלל האצבע הבסיסי והטיפ שלנו אליכם הוא שבכל מקרה בה מתוכננת פעילות שאינה פעילות שגרתית רצוי לשאול אותנו או לחילופין להתעדכן מול רשימת הפעילויות המוגדרות כספורט אתגרי ומופיעה באתר של חברת פספורטקארד.

אילו פעילות נחשבות לספורט אתגרי?

מצ"ב רשימה חלקית בהחלט! הרשימה המלאה והעדכנית מופיעה באתר של פספורטכארד:

רכיבה על אופני שטח, טיול ג'יפים, מצנחי רחיפה, גלישת רוח, גלישת גלים, צניחה, טיסה בכדור פורח ועוד.

חשוב!! ביטוח וכיסוי זה תקף רק בתנאי שנרכש על ידי המבוטח ואם צויין במפורשות בדף פרטי הביטוח.

בנוסף... שימו לב שקיים כיסוי בנפרד לכל פעילות הקשורה לספורט חורף!!

מתלבטים? יש לכם שאלות נוספות בנוגע לביטוח נסיעות לחו"ל באופן כללי וכיסוי לספורט אתגרי ותחביבי של פספורטכארד? אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר או להשאיר פרטים ואחד מהמומחים שלנו יחזור אליכם . ליצירת קשר ורכישה של ביטוח אונליין בחברות פספורטכארד, הראל וכלל לחצו כאן



פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.

bottom of page