top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

לרגעים בלתי נשכחים | פספורטכארד ביטוח נסיעות לחו"ל

Updated: Jul 8, 2023

"נסיעה לחו"ל היא חוויה מרגשת ואנחנו ( פספורטכארד) רואים בכך זכות בכך שאתם בחורים בנו ללוות אתכם במהלך החופשה שלכם, על מנת שאתם תוכלו להינות מרגעים בלתי נשכחים"

קמפיין קיץ 2023 | פספורטכארד


בנתב"ג נערכים לתנועת שיא של עשרות אלפי ישראלים הצפויים לצאת בחודשי הקיץ לחו"ל.

חודשי הקיץ העמוסים צפויים לייצר עומס ופעילות אינטנסיבית על שירותי התיירות השונים בניהם חברות ביטוח נסיעות לחו"ל. חברת פספורטכארד, אחת מחברות הביטוח המובילות בישראל בתחום ביטוח הנסיעות לחו"ל התארגנה מבעוד מועד, וכמו בכל שנה תספק למאות אלפי המבוטחים שלה שירות מלא לאורך כל השהות שלהם בחו"ל.



לקראת חופשת הקיץ - דגשים חשובים בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד

  1. רכשו את הביטוח נסיעות לחו"ל מבעוד מועד, אל תחכו לרגע האחרון!

  2. חשוב להתאים את ביטוח הנסיעות לתוכנית הטיול, בעת רכישה של פוליסה כדאי מאוד להוסיף כיסויים והרחבות בהתאם לתוכנית הטיול והפעילויות בהם אתם צפויים לקחת חלק, חברת פספורטכארד מאפשרת התאמה מודולרית של פוליסת ביטוח הנסיעות שלכם בהתאמה לחופשה! אנו ממליצים בחום להתייעץ עמנו ישירות או עם אחד מהנציגים של פספורטכארד.

  3. אנו ממליצים כי כל מי שנוסע איתכם יהיה מבוטח באותה פוליסת נסיעות, בדגש על המשפחה הגרעינית ( במידה ואתם טסים לטיול משפחתי)

  4. רכשתם ביטוח נסיעות לחו"ל? מצוין, שימרו את הטלפונים החשובים ואת דרכי ההתקשרות עם חברת פספורטכארד בטלפון. ( אנו באופן כללי ממליצים בחום לפתוח קבוצת ווטסאפ משפחתית ייעודית לטיול ולשלוח לשם את כל המידע החשוב והמסמכים הרלוונטיים לטיול)

  5. שתהיה לכם חופשה מהנה! ובכל שאלה אנחנו כאן לרשותכם.


כיסויים והרחבות במסגרת ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד

ניתן לקרוא על הכיסויים וההרחבות השונות אשר ניתן להוסיף לפוליסת הנסיעות הבסיסית אצלנו בבלוג, שימו לב! חשוב לבצע התאמה של הפוליסה ביחס ישיר לתוכנית הנסיעה שלכם והרכב הנוסעים, פעילות אתגרית לדוגמא דורשת הוספת כיסוי מיוחד. דוגמא נוספת הינה הכיסוי להריון הדרוש לנשים הטסות בהריון עד שבוע 32. משכירים רכב בחו"ל - כדאי להוסיף כיסוי להשתתפות במקרה של נזק או תאונה לרכב השכור. אלו רק מספר קטן של דוגמאות מתוך מגוון רחב של כיסויים אפשריים. ניתן להתקשר אלינו ישירות להתייעצות והתאמה של פוליסת הנסיעות.



פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.


bottom of page