top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

חדש! "Find My Luggage" | פספורטכארד ביטוח נסיעות לחו"ל

Updated: May 16, 2023

אני תמיד שואל את עצמי מה כבר ניתן לחדש בתחום כל כך משעמם כמו ביטוח נסיעות לחו"ל, וגם השנה כמו בכל שנה ישנה חברת ביטוח אחת שמצליחה שוב לצאת מהקופסה, לחדש, לרענן ולנער את הענף. (איך זה שלא חשבו על זה עד עכשיו)


אין ספק שאחת מהחוויות המתסכלות ביותר שיכולה להיות לכם בחופשה היא איבוד או איחור בהגעת המזוודה והכבודה שלכם. ומכאן נולד השירות שמאתר עבורכם את המזוודה שלכם ( בתנאי שרכשתם את הכיסוי לכבודה כמובן)



"Find My Luggage" - PassportCard



שירות חדשני לחברת פספורטכארד "Find My Luggage"

חברת פספורטכארד הודיעה כי היא משיקה שירות חדשני! שירות שלא קיים באף חברת ביטוח אחרת. ובאף ביטוח נסיעות אחר שאתם מכירים בישראל. במסגרת השירות הוקמה יחידת איתור כבודה שתפעל 24/7 , היחידה תסייע למבוטחים שרכשו את הכיסוי לכבודה לאתר ולעקוב אחרי המזוודה שלהם. שירות איתור המזוודה בחו"ל במסגרת הכיסוי לכבודה.


איך שירות "Find My Luggage" של פספורטכארד עובד?

הגעתם לחו"ל והמזוודה נשארה מאחור? מיד עם ההודעה שלכם כרטיס הPassportCard שלכם יוטען ב 150$. עברו חמישה ימים והמזוודה עדיין לא הגיעה ליעד שלכם בחו"ל? הכרטיס שלכם יוטען בעוד 850$ על מנת שהחוויה שלכם בחו"ל לא תיפגע!


שירות איתור מזוודה "Find My Luggage"

במקום שאתם תתחילו לרדוף אחרי המזוודה חברת פספורטכארד תעשה זאת עבורכם! יחידת סיוע יעודית תנהל מעכב אחרי הכבודה שלכם 24/7 בניסיון לאתר אותה, ואתם... בזמן שאתם ממשיכים להנות מהחופשה תקבלו דיווח שוטף על סטטוס הכבודה.


איך זה עובד?

  1. הגעתם לחו"ל והכבודה נשארה מאחור? גשו לדלפק ה lost&found בשדה התעופה וקבלו אישור על העיכוב.

  2. את האישור יש לשלוח למוקד שירות הלקוחות. ויחידת הסיוע והאיתור תכנס לפעולה. תתחיל באיתור המזוודה, תעדכן אותכם באופן שוטף על ההתקדמות ותודיע ברגע שהמזוודה תגיע ליעד.

במידה והכבודה לא הגיע אחרי 5 ימים

כרטיס האשראי שלכם יוטען ב 850$ נוספים בכפןף לתנאי הפוליסה, חשוב! על מנת להיות זכאי לפיצוי חשוב להודיע לחברת הביטוח, הפיצוי הינו חד פעמי ולא משנה כמה מזוודות כוללת הכבודה)


שימו לב! הכיסוי ניתן רק ללקוחות שהוסיפו כיסוי לכבודה.



למידע נוסף ורכישה טלפונית מול נציג צרו עמנו קשר או התקשרו: לרכישת פוליסה דרך המוקד והשארת פרטים: 077-2244332


פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.







bottom of page