top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

הדרך לחופשה המושלמת בחו"ל | ביטוח נסיעות פספורטכארד

Updated: May 9, 2023

החופשה שלכם בחו"ל תמיד מתחילה ברעיון שמתגלגל אצלכם בראש. אבל האם חשבתם פעם מהם השלבים הנכונים להזמנה וארגון של החופשה המושלמת? או שאתם מאלה שסוגרים הכל בדקה ה 90 תוך כדי תנועה?


ליצירת קשר ורכישה של ביטוח פספורטקארד כאן


השלבים בתכנון חופשה מושלמת בחו"ל

  1. לאן? לפני הכל החופשה מתחילה בהחלטה לאן טסים ומה סוג החופשה שאתם מעוניינים בה, קרוז, בטן גב וחופים לבנים, טרק בהרים או ביקור בערים המרכזיות בעולם.

  2. מה התוכנית? החלטתם על מיקום ועל קונספט, הגיע הזמן לבדוק זמינות של האתרים והאטרקציות. האם יש כרטיסים להופעה שחיכיתם לה? משחק כדורגל באירופה? או אתר סקי באיטליה. אתרו את האטרציות שאתם רוצים, בדקו תאריכים וזמינות של כרטיסים, זמינות של רכב שכור ועוד. ובדקו שהעונה בה בחרת מתאימה ( סקי - האם אתרי הסקי פתוחים? טיול משפחתי - ייתכן שהמדינה שבחרתם אינה מתאימה לטיול קייצי)

  3. מתחילים לסגור ולשריין - תוכנית? יש!, כרטיסים זמינים? יש! רכב שכור? יש! את השלב הנוכחי אנו ממליצים בחום לעשות סימולטנית על מנת שלא תפספסו זמינות של שירותים ותצליחו לקבל את המחירים הטובים ביותר ( בשנים האחרונות אנו רואים כי ככל שמתקרב המועד בו אתם מעוניינים המחירים רק עולים ופעמים רבות אין זמינות.

  4. הכינו רשימה ועקבו אחריה - הדבר הראשון והחשוב ביותר הינו רכישה של כרטיסי טיסה, מיד לאחר או במקביל . הזמינו כרטיסים לאתרים, הופעות משחקים וכו בהם בחרתם. במידה ואתם מתכננים לשכור רכב, זה זמן טוב לעשות זאת, בעונות השיא פעמים רבות אין זמינות של רכבים שכורים. ולבסוף - הזמינו מקומות לינה. בדר"כ אפשר קצת לחכות עם התשלום על מקומות הלינה וניתן אף לבטל אותם בהתראה קצרה, אנו מעדיפים לשריין מראש ולעדכן את מקומות הלינה והמחירים תוך כדי תנועה.

  5. תקשורת בחו"ל - אחד מהשלבים שאפשר לדחות לרגע האחרון ( למרות שאנו ממליצים לסגור הכל מראש במידת האפשר) שימו לב שכיום לא חייבים לרכוש חבילת תקשורת דרך מפעיל הסלולר שלכם וניתן לרכוש חבילת תקשורת דרך eSIM - למידע בנושא eSIM

  6. הכל סגור! מה עכשיו? - ביטוח נסיעות לחו"ל! נכון, ניתן לסגור את הביטוח נסיעות לחו"ל מראש ועד 180 יום לפני מועד הטיסה. אך חשוב לדעת שישנם פוליסות ביטוח נסיעות רבות כגון פספורטכארד בהן ישנם סעיפים רלוונטיים גם לתקופה שלפני היציאה לחופשה.

ליצירת קשר ורכישה של ביטוח פספורטקארד


ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד - הסיבות שלא כדאי לדחות את רכישת הביטוח לרגע האחרון

שימו לב כי בביטוחי הנסיעות לחו"ל כיום קיימים לא מעט סעיפים המתייחסים לתקופה שלפני הנסיעה.

ניתן לרכוש את ביטוח הנסיעות בחברת פספורטכארד כ 180 יום לפני הטיסה.


דגשים בנושא ביטוח הנסיעות לחו"ל שכדאי לקחת בחשבון

  1. ניתן לרכוש ביטוח 180 יום מראש, אנו ממליצים לעשות זאת במיוחד במקרים בהם מצבכם הרפואי אינו תקין לחלוטין או במקרים בהם אתם מעוניינים להוסיף הרחבות כגון ביטול וקיצור נסיעה, פיצוי בגין כרטיסים להופעות ואתרי סקי ועד.

  2. התאימו את ביטוח הנסיעות לתוכנית הטיול שלכם! - ביטוחי הנסיעות כיום ובמיוחד פוליסת הנסיעות של פספורטכארד הן מודולריות וניתנות להרחבה בהתאמה אישית. שימו לב כי ניתן לרכוש הרחבות מותאמות לאופי החופשה כפי שנפרט בסעיפים הבאים.

  3. איתור וחילוץ - מומלץ לכל מי שטס לחו"ל, בדר"כ כלול בפוליסה הבסיסית, אנו לא ממליצים לוותר עליו גם אם זה יוזיל את הפוליסה בכמה שקלים.

  4. כבודה ומטען - ניתן להרחיב את הפוליסה כך שתכסה את הכבודה שלכם ופריטים יקרי ערך כום מחשב, טלפון ועוד.

  5. ספורט חורף - טסים לחופשת סקי? אל תוותרו על הסעיף הנ"ל, הכיסוי ייתן לכם מענה במקרה ונפגעתם במהלך החופשה וכיסויים נוספים בהקשר של כרטיסי של אתר הסקי, סקיע פס ועוד

  6. ספורט אתגרי - מתכננים פעילות אתגרית ולא שגרתית במהלך החופשה? כדאי לבדוק האם הפעילות שלכם נמצאת ברשימת פעילויות הספורט האתגרי ובמידה וכן לרכוש כיסוי בהתאמה לפעילות.

  7. טסים להשתתף במרתון טריאתלון או תחרות ספורט אחרת - וודאו שיש לכם הרחבה לנושא זה בשם פעילויות ספורט מקצועית/תחרותית.

  8. משרתים בקבע - ניתן לרכוש הרחבה למקרה של ביטול הטיסה בשל פעילות מבצעית, צו 8 ועוד

  9. שוכרים רכב - הוסיפו לפוליסה סעיף הכולל ה"ע במקרה של נזק לרכב שכור.

זקוקים למידע נוסף? צרו עמנו קשר או השאירו פרטים ואחד מהמומחים שלנו בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל יחזור אליכם .ליצירת קשר ורכישה של ביטוח פספורטקארד


לשאלות ומענה דרך המוקד התקשרו למספר: 077-2244332


פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.



bottom of page