top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

הראל 669 - צוות הראל חילוץ והצלה | הראל ביטוח נסיעות לחו"ל

Updated: Sep 13, 2023

"צוות האיתור והחילוץ - הראל 669 הוא דוגמא מצויינת לייחודיות של הראל ביטוח נסיעות אל מול שאר ביטוחי הנסיעות לחו"ל... " (נלקח מתוך השוואה של חברות הביטוח בתחום הנסיעות לחו"ל)

נכון להיום יש בישראל לא מעט גופים המוכרים ביטוח לחו"ל, אני מזכיר למי שעוקב אחרינו כי התייחסנו לכך מספר פעמים - פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל לא מסתכמת במחיר הפוליסה! מדובר באחת מפוליסות הביטוח המורכבות הכוללת עשרות סעיפים וכיסויים שונים ומשונים למגוון רחב וגדול של מקרים שאתם עשויים להיתקל בהם בחו"ל. מהפרמטרים החשובים בעת בחירה של ביטוח נסיעות הוא נושא השירות, הוותק, המקצועיות, הזמינות והניסיון בטיפול באירועים מורכבים בחו"ל.

הראל ביטוח נסיעות לחו"ל First Class נותן מענה ועומד בכל הקריטריונים הללו.






הראל 669 - איתכן/ם עד קצה העולם ( ומעבר אם יש כזה) | הראל ביטוח לחו"ל

הפעם אנו בוחרים להתמקד באחד מהסעיפים עם הכיסוי הגבוה ביותר בפוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל שלכם, מדובר בכיסוי שמתומחר בביטוח לחו"ל של הראל ב 250,000$ - איתור וחילוץ!


הראל 669 הוא צוות החילוץ וההצלה מטעם הראל שפועלת כבר לא מעט שנים מסביב לעולם. צוות אשר צבר ניסיון של מאות אירועים מסביב לגלובוס ואינספור שעות של איתור וחילוץ בכל העולם.

הכל מתחיל במוקד חירום 24/7 מאוייש העומד לרשות המבוטחים של חברת הראל.


שימו לב! גם בחברות ביטוח מובילות אחרות כגון פספורטכארד קיימים צוותי חילוץ מקצוענים מסביב לעולם. פספורטכארד נעזרת באחת מחברות החילוץ המובילות בארץ בשם: מגנוס - איתור חילוץ והצלה


צוות החילוץ של הראל 669 - הראל ביטוח נסיעות לחו"ל כולל צוות מחלצים מיומן ומקצועי הכולל:

  1. מומחים בחילוץ בתנאי שטח מורכבים

  2. מומחים בניהול ארגון והוצאה לפועל של משימות איתור וחילוץ מורכבות ברחבי העולם

  3. מומחים בתחומים ספציפיים כגון: רפטינג, טיפוס, שלג ועוד

  4. טייס מסוקים עם ניסיו עשיר בחילוץ

  5. רופאים מומחים פסיכולוגים ועוד בהתאמה לסוג האירוע ( רואי להזכיר שחברת הראל נחשבת במקביל לאחת מחברות הביטוח המובילות בישראל בנושא ביטוחי בריאות).


​צוות הראל 669 חילוץ והצלה ( במסגרת ביטוח לחו"ל הראל) מתמחה באיתור מבוטחים ובחילוץ שלהם. שימוש בטכנולוגיה ואמצעי איתור מתקדמים, חילוץ והצלת מטיילים בתנאי שטח מורכבים ורחוקים כגון אזורים הרריים, ג'ונגלים, נהרות, מדבריות ועוד. בנוסף באמצעות הצוות המיומן ומגוון הצוות מוכשר להעניק טיפול ראשוני בשטח למטיילים הסובלים ממחלת גבהים, פציעות הדורשות פינוי וגם עוסק בחילוץ במידת הצורך על רקע של משבר נפשי כתוצאה מטראומה או משימוש בסמים. מרגע קבלת הקריאה הראשונה ועד החזרה ארצה, הצוות מלווה את המטייל בשטח ואת בני משפחתו בארץ.


חשוב להדגיש, במסגרת הכיסוי לאיתור וחילוץ הראל חו"ל נותנים מענה פעיל במרבית היעדים בחו"ל, למרות זאת, יש לא מעט מדינות שלא מתירות ו/או לא מאפשרות את פעילות צוות האיתור והחילוץ בשטחן. חלק מהמדינות הן מדינות ללא יחסים דיפלומטיים עם ישראל. ניתן לבדוק את הנושא מראש לפני הטיסה.


בנוסף!! שימו לב, הכיסוי לאיתור וחילוץ נכלל במסגרת פוליסת ביטוח לחו"ל של הראל אלא אם המבוטח בחר שלא לרכוש כיסוי זה ( אנחנו באופן אישי לא מוותרים למבוטחים שלנו על הכיסוי במיוחד שמדובר בעלות יחסית שולית וזניחה למחיר המלא של פוליסת הנסיעות שלכם)



למידע נוסף בנושא פוליסת "הראל ביטוח נסיעות לחו"ל First Class" ניתן ליצור עמנו קשר.המחיר זהה בעת רכישה אונליין או רכישה ישירות מול המוקד של חברת הביטוח.



פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.


bottom of page