top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

הרחבה לספורט חורף וסקי | פספורטכארד, הביטוח שמשלם במקום

השתתפות בספורט חורף מסוגים שונים במהלך החופשה שלכם בחו"ל הפכה לנפוצה בשנים האחרונות, מס התיירים שמנצלים את לחופשה לפעילות אתגרית הכוללת ספורט חורף הזה הולך וגדל . בעלי הניסיון כבר יודעים שמדובר בחופשה אשר טומנת בחובה לא מעט פעמים סכנות. גם חברת פספורטכארד כמו שאר חברות הביטוח , מספקות כיסוי מיוחד הנותן מענה לסוג זה של חופשה, כיסוי הנקרא " הרחבה לספורט ופעילות חורף" . חברות הביטוח השונות בתחום ביטוח נסיעות לחו"ל דורשות מהמבוטחים שלהם הטסים לחופשת סקי או חופשה הכוללת ספורט חורף ( אפילו חופשה בלאפלנד הכוללת מזחלות שלג...) לרכוש הרחבה לספורט חורף. כך גם בחברת פספורטקארד.






כמה עולה הרחבה לספורט חורף וחופשת סקי בפוליסת הביטוח פספורטכארד?

חשוב כיסוי לספורט החורף אינו כלול בפוליסת הביטוח הבסיסית. וחובה לרכוש אותו בנפרד. ההרחבה לספורט חורף במסגרת ביטוח פספורטכארד נכון למועד כתיבת המאמר

7$ ליום

חשוב לדעת! בפספורטכארד ניתן כיסוי גם להוצאות סקי פס ע"פ תנאי הפוליסה.. ( לא בכל חברות הביטוח ניתן לעשות את זה) . בנוסף - ניתן לרכוש את ההרחבה הנ"ל עד גיל 75 בלבד.



פספורטכארד - הגדרה לספורט חורף*

*חשוב! שימו לב כי רשימת הפעילויות המוגדרות כספורט חורף מתעדכנת מעת לעת באתר חברות הביטוח ויש לבדוק את הנושא מול המידע העדכני ביותר באתר פספורטכארד

פעילות של ספורט חורף בפספורטכארד נחשבת לפעילות הנחשבת למסוכנת ודורשת בין היתר מהמשתתפים בה רמות גבוהות של קושי מאמץ גופני, מהירות גובה וסכנה.


להלן הרשימה של הפעילויות הנחשבות לספורט חורף:

סקי שלג ו/או סנובורד ו/או מזחלות שלג ו/או אופנועי שלג. כל הפעילויות חייבות להיות באתר המיועד לכך ובשעות המוכרזות של האתר ובמסלולים המסומנים והמיועדים לכך.


מה כוללת ההרחבה לספורט חורף בביטוח נסיעות הראל?

1. התחייבות של חברת הביטוח ( פספורטכארד) לשלם הוצאות אשפוז, והוצאות רפואיות שלא בעת אשפוז.

2.טיפול חירום בשיניים ( עד 1,000$)

3. שיפוי בגין הפסד ימים בנוגע לסקי פס - בהתאם להגדרות בפוליסה

4. שיפוי של המבוטח בגין אובדן ימי סקי ( יש לעיין בפוליסה להגדרה המדוייקת)

5. ציוד סקי - מכוסה בתנאי שנרכשה הרחבה ספציפית לנושא ציוד סקי


דגשים חשובים! שימו לב כי בכל חברות הביטוח יש הפרדה מוחלטת בין פעילויות ספורט אתגרי לבין פעילות ספורט תחרותי או ספורט חורף! במידה ואתם נוסעים לחופשת סקי או חופשה הכוללת פעילות כל שהיא הקשורה לספורט חורף עליכם לרכוש הרחבה שונה ..


למידע נוסף בנושא ביטוח נסיעות פספורטכארד והרחבה לספורט חורף ניתן ליצור עמנו קשר. המחיר זהה בעת רכישה אונליין או רכישה ישירות מול המוקד של חברת הביטוח.



פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטקארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.




bottom of page