top of page
  • Writer's pictureמערכת פריפלן

ספארי חורף בלפלנד 2024 | כיסוי לספורט חורף פספורטכארד


חופשת סקי או ספארי חורף הפכו בשנים האחרונות לנפוצות ומספר האנשים הרוכשים את החופשות הללו הולך וגודל משנה לשנה. חברת הביטוח פספורט כארד עושה לכם סדר .


הדברים שחשוב לדעת: ביטוח ספורט אתגרי לספארי בלפלאנד | פספורטכארד

ב PassportCard הכיסוי לספארי חורף בלפלנד הכולל: מזחלות, אופנועי שלג, שיט בשוברת קרח וכד' הינו תחת הרחבת "ספורט אתגרי" ולא ספורט חורף, כך שבנוסף לשירות הטוב ביותר, לקוחותיכם נהנים גם מעלות משתלמת ביותר.

ביטוח ספורט חורף וחופשת סקי

ספארי חורף בלפלנד מוגדרת כחופשה שונה גם מבחינת חברות הביטוח | פספורטכארד

רבים מהאנשים טועים לחשוב כי מדובר בחופשה רגילה אבל לא כך הדבר! בדיוק כמו חופשת סקי והביטוח המיוחד הנדרש לחופשה מסוג זה גם בפעילות של ספארי בלפלנד נדרש כיסוי נוסף כתוספת לביטוח הנסיעות שלכם.

בדרך כלל במרבית מחופשות החורף קיימות פעילות רבות אשר אינן נכנסות בצורה אוטומטית תחת הכיסוי הרגיל של הפוליסה. פעילויות ספורט למיניהן ופעולות אתגריות אחרות כגון: סקי, מזחלות, אופנועי שלג ועוד. מדובר בפעילויות הדורשות מכם להוסיף כיסויים מיוחדים נוספים לתוך הפוליסה.

במרבית מחברות הביטוח יבקש מכם להוסיך כיסוי ל"ספורט חורף" או "ספורט אתגרי" כיסוי אשר יתן לכם מענה במקרה ביטוחי חלילה.

"פספורטכארד" עדכנה לאחרונה את הפוליסות כך שלקוחותיהם יוכלו לרכוש כיסוי ל "ספורט אתגרי" במקום להוסיף כיסוי ל"ספורט חורף" למרות שהפעילות כוללת מזחלות, אופנועי שלג ועוד. בכך ניתנת הטבה משמעותית ללקוחות פספורטכארד בעלות נמוכה יותר.

לפרטים נוספים השאירו פרטים ונחזור אליכם:


יש לכם שאלות נוספות? אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר או להשאיר פרטים ואחד מהמומחים שלנו יחזור אליכם . ליצירת קשר ורכישה של ביטוח אונליין בחברות פספורטכארד, הראל וכלל לחצו כאן



פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.

bottom of page