top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל למשפחות | מה שחשוב לדעת

Updated: Apr 24, 2023

אין דבר יותר מרגש מאשר לטוס עם כולם לנופש משפחתי בחו"ל, בחרתם יעד, תכננתם מסלול, הזמנתם כרטיסי טיסה וסגרתם מלונות ואפילו בדקתם שהדרכונים של כולם בתוקף. אבל יש נושא אחד שרוב המשפחות דוחות לרגע האחרון ואף נותנות לו חשיבות מועטה! ביטוח נסיעות לכל המשפחה.


ביטוח נסיעות לחו"ל למשפחות | דגשים חשובים וטיפים

נכון, מדובר כביכול באותה פוליסת ביטוח נסיעות, אבל ההבדל המהותי הוא הטיסה המשפחתית, הביחד.

להלן הדגשים החשובים שיש לשים אליהם לב! (עשה ואל תעשה)






וודאו שכל הנוסעים, כל המשפחה כולה! כולם כולל כולם ללא יוצא מן הכלל מבוטחים באותה חברת ביטוח ורצוי גם באותה פוליסת נסיעות. נכון, בחלק מהחברות ישנם מחירים שונים לגילאים שונים, ולפעמים יש לכם היחות חלקיות על חלק מהמשפחה, ולפעמים במקרים של מצב רפואי קודם, יתכן שחלק מהמובטחים יבחרו לעשות ביטוח בחברה אחרת בגלל המחיר, או החרגה של המצב הרפואי. אבל, אם חס וחלילה קורה משהו בחו"ל ותאלצו להפעיל את הפוליסה חשוב שכולכם תהיו תחת אותה חברת ביטוח על מנת לקבל מענה הולם מהיר ואחיד לכולכם!


התאימו את הכיסויי הביטוח בפוליסת הנסיעות שלכם על סמך תוכנית הטיול ובהתאמה אישית לכל אחד מהמבוטחים. (נכון שזה נראה כביכול טריוויאלי... אבל לא מעט מבוטחים עושים כאן טעויות) לדוגמא: כיסוי להשתתפות עצמית לרכב שכור הוסיפו רק למי ששוכר רכב, מתכננים לעשות ספורט אתגרי? וודאו שהכיסוי מתווסף לכל המבוטחים, כבודה - אין דבר יותר מבאס בטיול משפחתי שהמזוודות שלכם מתעקבות או נתקעו בישראל... כיסוי כבודה יבטיח לכם כיסוי של 150$-200$ לכל אחד מהמבוטחים בפוליסה.


וודאו כי ביטוח הנסיעות שרכשתם כולל מוקד חירום 24/7 אנושי!!, אמצעי תקשורת דיגיטליים כגון ווטסאפ ואפליקציה. למה זה חשוב? במקרה חירום תוכלו להתייעץ עם המוקד של חברת הביטוח בהקשר של כל המבוטחים בפוליסה (זוכרים את הסעיף הראשון... ההמלצה הגורפת שלי מתוך ניסיון של שנים בתחום הוא חד משמעי! כל המשפחה ללא יוצא מן הכלל צריכה להיות מבוטחת באותה חברת ביטוח ובאותה פוליסה)


יש לכם שאלות נוספות בנושא? צרו עמנו קשר - כאן


נשמח שתרכשו פוליסה אונליין דרכנו באחת שמחברות הביטוח שאנו ממליצים עליהן בפה מלא בלינקים הבאים: ( חשוב! המחיר זהה לחלוטין לרכישה ישירות דרך חברת הביטוח)




פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.



bottom of page