top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

חופשת סקי 2024 |פספורטכארד ביטוח נסיעות לחו"ל

כשלכלום מסביב קרררר... זה בדיוק הזמן בו חובבי הסקי מתעוררים ומתחילים לחפש את החופשה הבאה שלהם. אז לפני שאתם טסים, כדי לקרוא את השורות הבאות בנוגע לביטוח נסיעות לחו"ל בחופשת סקי על מנת שלא תהיו מופתעים!

פספורט כארד - אחת מחברות הביטוח המתמחה בביטוח נסיעות לחו"ל ובין המובילות בישראל בשירות,מקצועיות וניסיון לרכישה אונליין לחץ כאן 



כיסוי לספורט חורף וחופשת סקי | פספורטכארד ביטוח נסיעות לחו"ל


הידעתם? כיסוי רגיל לספורט אתגרי אינו מכסה חופשת סקי וספורט חורף!!

כל מי שטס לחו"ל יודע שחשוב לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל, לא כולם יודעים שברגע שאתם טסים לחופשה הכוללת סקי וספורט חורף חייבים! בכל חברות הביטוח כולל חברת פספורטכארד יש להוסיף כיסוי יעודי בשם כיסוי לספורט חורף וחופשת סקי. חברת פספורטכארד, אחת מחברות הביטוח המובילות בתחום ביטוח נסיעות לחו"ל עושה לכם סדר.


גם אם זו חופשת הסקי הראשונה שלכם וגם אם אתם מקצוענים ועשיתם סקי רב של מספר פעמים השורות הבאות חשובות ומיועדות בדיוק לכם.




ביטוח נסיעות לחו"ל | חופשת סקי, דגשים!

חברות הביטוח מתייחסות לנושא סקי וספורט חורף בצורה ייחודית כך שאינו נכלל במסגרת ביטוח נסיעות לחו"ל בסיסי ובמסגרת הכיסוי לספורט אתגרי. הסיבה נועצה בסיכון המיוחד הקשור לספורט חורף והמאפיינים היחודיים שלו.


בחרתם אתר סקי, טיסות ומלונות. רכשתם סקי פס והתארגנתם על ציוד, זה בדיוק הזמן הנכון לבצע רכישה של ביטוח נסיעות לחו"ל הכולל כיסוי לספורט חורף.


חופשה הכוללת סקי מהווה אתגר בפני חברות הביטוח השונות. ולא בכדי, מספר הפציעות בחופשת סקי ( גם אם פציעה קלה) הוא גבוה משמעותית מחופשות אחרות. ולכן חברות הביטוח השונות נותנות התייחסות מיוחדת לחופשת הסקי שלכם. כך גם בחברת פספורטכארד.

דגשים בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד | חופשת סקי

  1. כיסוי לחופשת סקי - בכל הפוליסות של כל חברות הביטוח לישראל יש צורף לרכוש כיסוי בנפרד לנושא זה! ומדובר בכיסוי שלא ניתן ואסור לוותר עליו בשום אופן. המשמעות היא פשוטה! רכשתם ביטוח נסיעות לחו"ל ללא כיסוי לחופשת סקי! חס וחלילה במקרה פציעה הפוליסה לא תכסה אתכם. ולכן, ההמלצה הגורפת הינה להוסיף את הכיסוי לפוליסה שלכם. שימו לב! כיסוי רגיל לספורט אתגרי אינו מכסה חופשת סקי!

  2. ספורט חורף - מתכננים לשלב בחופשת הסקי שלכם גם ספורט חורף מסוגים שונים ( כגון מזחלות שלג) , חלק מחברות הביטוח דורשות רכישה של כיסוי מותאם לנושא זה ( בנפרד מהכיסוי לחופשת סקי חורף) - חשוב שתדעו מראש מה התוכנית שלכם ואיזה אטרקציות היא משלבת.

  3. איתור וחילוץ - סעיף נוסף וחשוב, ברוב הפוליסות סעיף איתור וחילוץ כלול במסגרת הפוליסה! אבל חובה עליכם לוודא. מדובר בכיסוי חשוב מעין כמוהו, אתרי סקי רבים ומסלולי גלישה כאלו ואחרים לפעמים לא נגישים, עלות של חילוץ במקרה הצורך עשויה להגיע לעשרות ומאות אלפי שקלים. במידה ויש לכם כיסוי לאיתור וחילוץ אתם יכולים להיות רגועים!

  4. כבודה - מרבית היוצאים מישראל לחופשת סקי לוקחים איתם את ציוד הגלישה שלהם. את כולו או חלקו. חשוב לוודא כי במקרה של אובדן או איחור בהגעת המזוודה יהיה לכם כיוסי מותאם.

  5. בני הגיל השלישי - רוב חברות הביטוח לא יאפשרו כיסוי לחופשת סקי בגילאים מבוגרים, שימו לב שחברת פספורטכארד מאפשרת רכישה של ביטוח נסיעות לחו"ל הכולל חופשת סקי עד גיל 84! ובכל מצב רפואי.

  6. פוליסת נסיעות לחו"ל - כנראה שהסעיף הזה מיותר, וידוע לרובנו... אבל נדגיש ונאמר כי בכל מקרה, לא מדובר בהמלצה אלא בחובה גורפת. טסים חופשה סקי, רכשו ביטוח נסיעות מותאם אישית. כזה שיתן לכם מענה אנושי 24/7 לכל מקרה של יהיה.

  7. מה כולל כיסוי לחופשת סקי - טיפול חירום בשיניים ( 1000$), החזר בגין סקי פס שלא נוצל (300$), כיסוי כבודה ( על פי תנאי הפוליסה), אובדן ימי סקי עקב סגירת אתר ליותר מ 48 שעות ( 100$ ליום) , כמובן שהתנאים המחייבים הינם התנאים המופיעים בפוליסות הביטוח של חברות הביטוח השונות.

  8. מה נחשב לספורט חורף - סקי שלג, סנובורד, מזחלות שלג, אופנועי שלג. ( ההגדרות עשויות להשתנות מעת לעת על ידי חברות הביטוח ויש לעדכן מול הפוליסה בחברה בה רכשתם ביטוח נסיעות)


ביטוחי הנסיעות לחו"ל המומלצים על ידינו ( מניסיון של שנים ועבודה שוטפת ויומיומית מולם):

פספורט כארד - אחת מחברות הביטוח המתמחה בביטוח נסיעות לחו"ל ובין המובילות בישראל בשירות,מקצועיות וניסיון לרכישה אונליין לחץ כאן


הראל חברה לביטוח - ביטוח נסיעות לחו"ל של חברת הראל, אחת מחברות הביטוח הגדולות בישראל. חברה בעלת ניסיון רב של שנים בניהול אירועים בחו"ל, חילוץ מבוטחים בכל העולם ושירות מקיף ומהיר. לרכישה אונליין לחץ כאן


הפניקס חברה לביטוח - חברת ביטוח נוספת אשר במסגרת הביטוחים הכוללים שלה מתמחה גם בנושא ביטוח הנסיעות לחו"ל. והבונוס - רכישה אונליין באתר החברה מזכה ב 10% הנחה. לרכישה אונליין לחץ כאן


במקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.

bottom of page