top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל 2024 | אפליקציה, ווטסאפ וחידושים נוספים שכדאי להכיר

עד לפני מספר לא גדול של שנים במידה והיו לכם הוצאות רפואיות בחו"ל או שהייתם צריכים לתבוע את חברת הביטוח שלכם, סביר להניח שהתהליך היה מסורבל, ארוך ומתיש.

במידה והייתה לכם הוצאה לא צפויה בחו"ל החל מכבודה ועד הוצאות רפואיות הייתם נאלצים לשלם מכיסכם ורק אז להגיע לארץ ולתבוע את פוליסת ביטוח הנסיעות שלכם.



ביטוח נסיעות לחו"ל דיגיטל
ביטוח נסיעות לחו"ל דיגיטל


אז זהו... שזה נגמר! ( למרות שיש עוד כמה חברות בודדות שנתקעו בימי הביניים :-))

מהיום רוב רובן של חברות הביטוח נסיעות לחו"ל מפעילות מערכים דיגיטלים מתקדמים, מעמידה לשירות הלקוחות אפליקציות, מספרי חיוג חינם, כרטיסי אשראי נטענים, מוקד 24/7, מספר ווטסאפ להתקשרות עם חברת הביטוח אונליין ועוד.


החלטנו לעשות לכם סדר בבאלגן, ולהקל עליכם את השהות בחו"ל והתקשורת מול חברת הביטוח במקרה של תביעה. מוכנים?


מוקד 24/7 - מענה לשוהים בחו"ל אשר רכשו ביטוח נסיעות

רוב רובן של חברות הביטוח מפעילות מוקד חירום איתור וחילוץ 24/7 הנותן מענה מיידי בעברית בעת השהות שלכם בחו"ל במסגרת ביטוח הנסיעות שלכם.


אפליקציה

חלק מחברות הביטוח מפעילות אפליקציה יעודית לביטוח הנסיעות לחו"ל אשר משמשת כארנק דיגיטלי מצד אחד, כך שחברת הביטוח יכולה להעביר לכם תשלום עבור שירותים בחו"ל אונליין, ומעבר לכך האפליקציה משמשת גם לאיתור רופאים ושירותים נוספים בחו"ל.


מספרי חיוג חינם:

חברת פספורטכארד מספקת ללקוחותיה מספרי חיוג חינם ממרבית המדינות בעולם, המשמעות היא כי במידה ואתם זקוקים לחברת הביטוח ( מעבר למוקד 24/7, הווטסאפ ועוד... ) תוכלו להתקשר מחו"ל בחינם לפספורטקארד ותקבלו מענה שוטף ועזרה.

מספרי חיוג חינם פספורטכארד
.pdf
Download PDF • 149KB


כרטיס אשראי נטען/ארנק דיגיטאלי

חברת פספורטכארד מספרת ללקוחותיה כרטיס אשראי המקושר לפוליסת הנסיעות לחו"ל, המשמעות היא כי במידת הצורך, כרטיס האשראי יטען מיידית בסכום לו אתם זקוקים, לדוגמא: במקרה של איחור בהגעת כבודה, כרטיס האשראי שלכם יטען ב 150$ לטובת קניות. במידה ותאלצו לשלם לרופא בחו"ל הכרטיס יטען בסכום מתאים.


ווטסאפ

מי מאיתנו לא משתמש היום בווטסאפ? אז גם חברות הביטוח המספקות שירות בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל נרתמו לנושא, ונותנות מענה מיידי דרך ווטסאפ. ( לצערנו הרב, נכון לכתיבת שורות אלו לא כל חברות הביטוח פתחו את האפשרות המצויינת הזאת)


להלן ריכוז המידע שאתם זקוקים לו:


הראל

הפניקס

פספורטכארד

מספר ווטסאפ

לינק לאפליקציה

מספר חיוג מחו"ל מוקד 24/7

03-7547080

*5432

*9912

מספר חיוג מישראל

לינק לרכישה אונליין

מייל


יש לכם שאלות נוספות? אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר או להשאיר פרטים ואחד מהמומחים שלנו יחזור אליכם . ליצירת קשר ורכישה של ביטוח אונליין בחברות פספורטכארד, הראל וכלל לחצו כאן 


פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.


bottom of page