top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

ביטוח כבודה פספורטקארד | הכיסוי המקיף ביותר בענף

Updated: Jun 4, 2023

לאחד מתוך 70 נוסעים המזוודה לא תגיע ליעד אלו הנתונים הרשמיים לשנת 2023! המשמעות היא כי בכל טיסה יהיו לפחות 2 נוסעים שידרשו לכיסוי בגין הכבודה, ולכן חשוב לוודא כי בתוך פוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל שלכם יש כיסוי כבודה מקיף ואשר ייתן מענה מלא! ופיצוי בשעת הצורך. חברת פספורטכארד הרימה את הכפפה ומשפרת משמעותית את הכיסוי לכבודה במסגרת פוליסת הנסיעות שלה.



בשנה האחרונה ישנה עלייה תלולה בנושא תביעות כבודה. חברות הביטוח השונות מספקות כיסוי בסיסי לכבודה הנותן פיצוי חד פעמי בגובה של 150$-200$ על מנת שתוכלו לרכוש עבור עצמכם מוצרים ובגדים עד להגעת המזוודה. חברת פספורטקארד לקחה את הנושא צעד אחד קדימה, ומספקת את הכיסוי כבודה המקיף בענף.



כיסוי לכבודה במסגרת ביטוח נסיעות לחו"ל | פספורטקארד



ביטוח נסיעות לחו"ל כולל בתוכו כיסוי לכבודה ( בתנאי שהוספתם את ההרחבה לפוליסה - וכן! מומלץ חד משמעית לרכוש את הכיסוי לכבודה, אנחנו מזכירים לכם כי אחד מתוך 70 נוסעים ישתמש בכיסוי במהלך החופשה שלו בעקבות עיכוב או איבוד הכבודה) בנוסף ניתן להרחיב את הכיסוי מעבר לבסיס ואף להוסיף כיסוי לפריטים ספצייפים כגון טלפון סלולרי ( ניתן לקרוא על כך כאן) או כיסוי למחשב נייד ( ניתן לקרוא על הכיסוי כאן) ואפילו להוסיף כיסוי יעודי לפריטים יקרי ערך .


כיסוי לכבודה הכולל שירות "Find My Luggage" - פספורטקארד

בדומה לכיסוי שניתן עד היום לרוכשים פוליסת ביטוח פספורטקארד, לאחר הדיווח הראשוני למוקד והעברת אישור על עיכוב הכבודה, כרטיס ה Passportcard היעודי שלכם יוטען בהטענה ראשונה של $150 למשיכה מיידית מכל מכשיר כספומט (ATM).


הייחודיות והחדשנות של ביטוח לחו"ל פספורטקארד - במידה והכבודה לא תגיע לשדה התעופה ביעד שאליו טסתם לאחר 5 ימים מלאים ובמידה ואתם עדיין שוהים בחו"ל , בהתאם ליום והשעה המופיע על האישור של חברת התעופה כרטיס הפספורטכארד שלכם יוטען ב 850 $ נוספים, (בכפוף לתנאי הפוליסה) חשוב לדעת! כדי להיות זכאי לפיצוי עליך להודיע לנו על העיכוב כל עוד אתה בחו”ל. הפיצוי הינו חד פעמי עבור כל מבוטח במהלך כל תקופת ביטוח. כמו כן, לא משנה כמה מזוודות כוללת הכבודה.

בשורה התחתונה - 1,000$ במקרה של עיכוב/איבוד מזוודה ובמידה ואתם שוהים בחו"ל מעל 5 ימים.



איך זה נראה בחברות ביטוח אחרות? בטבלה מופיעים הכיסויים של חלק מהחברות.

הפניקס

פספורטקארד

הראל

סעיף/חברה

200$

סה"כ 1000$, ​150$ מיד לאחר הנחיתה וסכום בגובה 850$ אחרי 5 ימים של איחור כל עוד אתם בחו"ל

150$

איחור בהגעת כבודה

550$

​500$

500$

דברי ערך

150$

​75$

75$

ערך מזוודה/תיק/ארנק

300$

​150$

250$

שיחזור מסמכים

​300$

300$

300$

מגבלה לפריט בודד

רכישה של כיסוי בנפרד

רכישה של כיסוי בנפרד

רכישה של כיסוי בנפרד

סלולרי/לפטופ/מצלמה

​300$

גניבת כבודה מכלי רכב

​חברת פספורטקארד מספקת שירות יחודי בשם איתור כבודה! לקריאה על הנושא לחצו כאן

כדאי לדעת


מה לא מכוסה במסגרת כיסוי לכבודה?

שימו לב! במסגרת ביטוח הנסיעות לחו"ל בחברות הביטוח השונות ישנה רשימה ארוכה של פריטים אשר לא מכוסים במסגרת הביטוח נסיעות שלכם ויש לשים לכך לב. ( ניתן למצוא את הרשימה המדוייקת בתוך תנאי הפוליסה המלאים של כל חברת ביטוח)

להלן רשימה חלקית של פריטים אשר אינם מכוסים במסגרת הכיסוי:

  1. כסף מזומן, המחאות, בולים, כרטיסי אשראי, סיכויים, תלושים ושוברי רכישה.

  2. הוצאת ויזה שהייתה בדרכון שאבד/נגנב/ניזוק

  3. תוכנות מחשב, תקליטורים, כרטיסי זיכרון, מפות ניווט למכשירים וכו'.

  4. מכשיר טלפון/לפטופ/מחשב נייד/טאבלט (קיים כיסוי בנפרד לסעיף זה)

  5. מצלמה ואביזריה ( קיים כיסוי נפרד)

  6. משקפיים, עדשות מגע, מכשירים רפואיים, תרופות, שיניים תותבות, מכשירי שמיעה.

  7. מטען אישי כגון: בשמים, מוצרי טבק, דברי מאכל ושתייה מכל סוג, איפור, קרמים וכו'.

  8. דברי אומנות

  9. ציוד סקי, צלילה, גילשה ואופניים מכל סוג ( בחלק מחברות הביטוח ניתן לרכוש כיסוי בנפרד לסעיף זה)

  10. ועוד... יש להתעדכן ברשימה המלאה והעדכנית בכל אחת מפוליסות הנסיעות בחברות הביטוח.

שימו לב! הכיסוי בגין סעיף הכבודה ניתן רק במידה ורכשתם /הוספתם את הסעיף לתוך הפוליסת ביטוח נסיעות שלכם.




איך תובעים?

  1. במקרה של איחור כבודה העולה על 12 שעות, הסכום יוטען ישירות לחשבונכם או לכרטיס האשראי שחברת הביטוח סיפקה לכם ( לדוגמא פספורטקארד)

  2. במקרה של איבוד כבודה, או איחור בהגעתה, באחריותכם להמציא לחברת הביטוח אסמכתאות בגין רכישה של מוצרים ( במקרה של איחור כבודה) ואסמכתאות מחברת התעופה, משטרה וכו במקרה של איבוד או גניבה של הכבודה שלכם. ללא מסמכים אלו חברת הביטוח לא תטפל בתביעה.

  3. מיד לאחר שהודעתם לחברת פספורטקארד על העיכוב/ איבוד המזוודה יכנס לפעולה מנגנון איתור המזוודה באמצעות יחידת סיוע יעודיית אשר תנהל מעקב אחר הכבודה שלכם 24/7 בניסיון לאתר אותה וכמובן תעדכן אתכם באופן שוטף. מה שנשאר לכם - להמשיך ולהנות מהחופשה שלכם עד להגעת המזוודה.


פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.



bottom of page