top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

הדרך לרכישה נבונה של ביטוח נסיעות לחו"ל

Updated: May 22, 2023

רכישה של ביטוח נסיעות לחו"ל כיום היא נוחה מהירה וקלה מתמיד. למרות זאת חשוב לשים לב בעתם הרכישה של פוליסת הנסיעות למספר נושאים חשובים. ( רמז... מחיר הוא אחד מהפרמטרים אבל הוא אחד האחרונים בחשיבותם בעת בחירה של ביטוח נסיעות לחו"ל.





הדרכים לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל

  1. רכישה דרך מוקד של אחת מחברות הביטוח - בחיפוש מהיר בגוגל תגלו כי קיימות בישראל עשרות חברות ביטוח וגופים שונים המאפשרים רכישה של ביטוח נסיעות לחו"ל. ניתן להתקשר לכל אחד מחברות הביטוח הללו ישירות ולרכוש ביטוח באמצעות נציג.

  2. רכישה אונליין - כמעט כל חברות הביטוח מאפשרות רכישה דיגיטלית אונליין של ביטוח נסיעות לחו"ל. הממשק של רובן ידידותי מאוד למשתמש ומאפשר רכישה מהירה.


איך בוחרים ביטוח נסיעות לחו"ל

  1. בחירה של חברת הביטוח - חשוב לרכוש ביטוח מאחת מחברות ביטוח נסיעות לחו"ל הותיקות והגדולות יותר, מכיוון לחברות אלו יש ניסיון של שנים בנושא טיפול בתביעות ומקרים מורכבים ופשוטים בכל רחבי העולם. (המומלצות על ידינו: הראל ביטוח נסיעות, פספורטכארד, הפניקס כלל)

  2. רכישה של ביטוח על סמך תוכנית הטיול - שימו לב שלמרות שפוליסות הביטוח נראות דומות, יש חברות שלא יבטחו מקרים מסויים או שאינן מספקות כיסוי מספק לסוג הטיול בו בחרתם. לדוגמא - כיסוי לספורט תחרותי או כיסוי לאופניים בחו"ל.

  3. מה מצבכם הרפואי - שימו לב כי במידה ומצבכם הרפואי אינו 100% יש חברות שיקבלו אתכם לביטוח בכל מצב רפואי ללא החרגות וישנם חברות שלא יבטחו את המצב הרפואי הקיים.

  4. מצב רפואי 2 - טסים לחו"ל בהריון? שימו לב שישנם חברות ביטוח המבטחות נשים בהריון עד שבוע 32 ואחרות שמבטחות עד שבוע 30.

  5. פרמטר אחרון - מחיר. עשו השוואת מחירים אבל וודאו שכל הנוסעים מבוטחים באותה חברה! המחיר הוא חשוב אבל הוא לא הפרמטר החשוב ביותר. שימו לב שגם חברות כרטיסי האשראי וקופות החולים מציעות הרבה פעמים ביטוח נסיעות לחו"ל אבל פוליסות הביטוח שלהן פעמים רבות מצומצמות יותר.


רכישה של ביטוח נסיעות לחו"ל אונליין או דרך סוכן ביטוח

רכישה אונליין בחלק מחברות הביטוח מאפשרות לכם הנחה במעמד הרכישה. לדוגמא הפניקס מאפשרת רכישה אונליין עם הנחה של 10%.


במידה ומצבכם הבריאותי אינו תקין, סביר להניח שחברת הביטוח תדרוש מכם מסמכים רפואיים, במקרה כזה כדאי ואף רצוי להיעזר בסוכן ביטוח או להתקשר ישירות לחברת הביטוח.


לסיכום, רכשו ביטוח באחת מחברות הביטוח הגדולות אשר יספקו לכם שקט נפשי ומענה מקצועי מהיר ויעיל במקרה בו תזדקקו להם במהלך שהייתכם בחו"ל.



לרכישת פוליסה אונליין בלינק לרכישת פוליסה דרך המוקד: 077-2244332

פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.




bottom of page