top of page
  • Writer's pictureמערכת פריפלן

ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד - כיסויים והרחבות

Updated: May 5, 2023


פוליסת ביטוח הנסיעות של פספורטכארד הינה פוליסה ביטוח הניתנת להתאמה אישית,

המשמעות הישירה מבחינתכם היא שיש באפשרותכם להתאים את הפוליסה לאופי השהות שלכם בחו"ל. פוליסת הביטוח הבסיסית של פספורטקארד מתאימה בדרך כלל ל"חופשה רגילה. אז מתי למעשה צריך לרכוש הרחבות?

התשובה תלויה בכם בלבד.

להלן מספר דוגמאות להרחבות בפספורטכארד רלוונטיות:

  1. במידה ואתם טסים במהלך החופשה שלכם לאתר סקי ומתכננים פעילות הכוללת ספורט חורף כגון סקי, אופנוע שלג או סנובורד רצוי מאוד שתרכשו הרחבה לספורט חורף. אחרת!! לא תהיו מכוסים במקרה של פציעה כתוצאה מפעילות אתגרית זאת.

  2. טסים לחו"ל במסגרת עסקית? במסגרת ביטוחל לחו"ל פספורטכארד ייתכן שתרצו לבטח את המכשיר הסלולרי שלכם ואת המחשב הנייד למקרה גניבה. ( כיסוי זה בדר"כ אינו מכוסה במסגרת ביטוח הכבודה הרגיל והבסיסי)

  3. דוגמא שלישית ואחרונה בשלב זה, מתכננים חופשה בה אתם צפויים לשכור רכב? כדאי לכם לשקול לרכוש הרחבה לביטול ההשתתפות העצמית במקרה של תאונה\גניבה\ נזק לרכב השכור. במסגרת הכיסוי הנוסף תקבלו פיצוי בגובה של עד 1500$ במקרה כזה.

אילו הרחבות קיימות במסגרת פוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל פספורטכארד?

  1. הרחבה לנשים בהריון

  2. כיסוי לספורט אתגרי

  3. כיסוי לספורט תחרותי ( מרתון לדוגמא)

  4. הרחבת הפוליסה לספורט חורף

  5. ביטול השתתפות עצמית לרכב שכור

  6. ביטול החרגה במקרה של מצב רפואי קודם

  7. כיסוי בעת גניבה של סלולרי\מחשב נייד\מצלמה

  8. הרחבה לביטול וקיצור נסיעה ( כתוצאה ממקרים המפורטים בפוליסה)

  9. כיסוי לאיתור וחילוץ

  10. ביטול נסיעה עקב פעילות מבצעית

  11. כיסוי לתאונות אישיות

בשורה התחתונה, לפני רכישה של ביטוח נסיעות לחו"ל חשוב לעצור ולבדוק בצורה מדוייקת מה הן הפעילויות הצפויות במהלך החופשה והשהייה שלכם בחו"ל ולרכוש את ההרחבות הרלוונטיות בהתאם.


במקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.

bottom of page