top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

ביטוח נסיעות לתרמילאים | השוואה: ימי ביטוח, כיסויים ומחיר

אין ספק שטיול תרמילאים בחו"ל, במיוחד אם מדובר בטיול לתקופה ארוכה, טומן בחובו התרגשות רבה ודורש ככל הניתן תכנון מראש. חלק מהתכנון כולל רכישה של ציוד מותאם, כרטיסי טיסה, חיסונים וגם ביטוח נסיעות לחו"ל לתרמילאים. מכיוון שמדובר בטיול שבדר"כ נמשך מספר חודשים ופעמים וברוב המקרים מרבית הטיול הוא במדינות עולם שלישי או מדינות שהרפואה שם ברמה נמוכה ממה שהורגלתם בישראל יש להתייחס בכובד ראש לנושא הביטוח לתרמילאים אותו אתם רוכשים.


ביטוח נסיעות לתרמילאים
ביטוח נסיעות לתרמילאים


הדברים שחשוב להתייחס אליהם בביטוח נסיעות לתרמיליאים.

זה לא משנה אם אתם טסים לדרום אמריקה, אוסטרליה, תאילנד הודו והמזרח הרחוק, ההתייחסות לביטוח הנסיעות והנקודות אליהן חשוב לשים לב יהיו דומות.

  1. מספר ימי ביטוח מקסימאליים - בכל חברה ביטוח ישנם מספרי ימי ביטוח מקסימאליים שניתן לרכוש, וברוב המקרים לא ניתן להרחיב מעבר לכך. קחו זאת בחשבון בעת תכנון המסלול

  2. מוקד חירום אנושי 24/7 - וודאו שלביטוח הנסיעות שלכם יש מענה 24/7 בעברית! על מנת שיוכלו לתת לכם תשובות גם בנושאים הקטנים ביותר!

  3. איתור וחילוץ - כיסוי שלא כדאי לוותר עליו! אל תשכחו שאתם מטיילים במדינות עולם שלישי, ובנוסף מדובר במדינות בהם פעמים רבות המרחקים בין ישוב לישוב אדירים. הכיסוי לאיתור וחילוץ ייתן לכם מענה למגוון מקרים בהם תזדקקו לחילוץ ובמקרים בהם תהיו מנותקי קשר ותצטרכו עזרה. לקריאה נוספת בנושא זה לחץ כאן

  4. כיסוי לכבודה וציוד אישי - באופן כללי לא מומלץ לקחת לטיול מהסוג הזה ציוד יקר ערך, אבל! כיסוי לכבודה, והרחבה לנושא טלפון סולארי ימנע מכם את עוגמת הנפש במקרה ואבד לכם ציוד או שנגנב לכם הטלפון. ( לקריאה נוספת בנושא זה ניתן ללחוץ כאן )

  5. גבול כיסוי בפוליסה - מרבית הפוליסות לביטוח לחו"ל מספקות גבול אחריות גבוה העומד על כ 5,000,000$, אבל חשוב לשים לב לסעיפים בתוך הפוליסה ומה הכיסוי בתוך כל סעיף.


ביטוח נסיעות לתרמילאים השוואות מחירים ( נכון למאי 2023)*


כלל

הפניקס

פספורטכארד

הראל

​גילאי 0-60

365 ימים

180

180 יום

180 יום

מספר ימי ביטוח מקסימליים

2.1$ ליום

3.3$ ליום

2.7$ ליום

2.2$ ליום החל מהיום ה 15 2.5$ ליום

מחיר פוליסה בסיסית

כלול בפוליסה הבסיסית עד 300,000$

כלול בפוליסה הבסיסית עד 250,000$

כלול בפוליסה הבסיסית עד 250,000$

כלול בפוליסה הבסיסית עד 250,000$

איתור וחילוץ

0.36$ ליום

0.5$ ליום

0.5$ ליום

0.35$ ליום

כבודה

0.46$ ליום

0.5$ ליום

0.5$ ליום

0.5$ ליום

ספורט אתגרי

1.32$ ליום

1$ ליום

1.6$ ליום

1.6$ ליום

אובדן/גניבה טלפון נייד

כלול בפוליסה הבסיסית

כלול בפוליסה הבסיסית

כלול בפוליסה הבסיסית

כלול בפוליסה הבסיסית

חבות כלפי צד ג'

4.24$ ליום

5.3$ ליום

5.3$ ליום

4.95$ ליום

סה"כ עלות יומית משוערת

*שימו לב כי מדובר בפוליסות מודולריות ולכן המחיר הסופי אינו לשם ההמחשה בלבד


הערות בנוגע לביטוח הנסיעות לחו"ל וטבלת השוואת המחירים:

  1. שימו לב כי בנושא ספורט אתגרי, בחלק מהחברות ניתן לרכוש את הכיסוי בהתאם לימים בהן אתם מתוכננים לעסוק בספורט אתגרי ולכן יש לקבל הצעה מותאמת אישית בחברת הביטוח עצמה.

  2. נכון, ניתן לרכוש ביטוחי נסיעות זולים יותר, אבל הכיסויים יהיו בהתאמה. במקרה ביטוחי חס וחלילה הדבר החשוב ביותר הוא שתהיה מאחוריכם חברת ביטוח שתדע לטפל באירוע בצורה מהירה, מקצועית ויעילה. אין תחליף במקרה הזה לחברות ביטוח עם ניסיון של שנים ואלפי אירועים שטופלו בכל רחבי הגלובוס.

יש לכם שאלות נוספות בנושא ביטוח לחו"ל לתרמילאים? אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר או להשאיר פרטים ואחד מהמומחים שלנו יחזור אליכם . ליצירת קשר ורכישה של ביטוח אונליין בחברות פספורטכארד, הראל וכלל והפניקס לחצו כאן


פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.






bottom of page