top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

תרמילאים? כדי שתקראו את הכתבה הבאה

Updated: May 1, 2023

ההחלטה לצאת לטיול ממושך מלווה בהכנות רבות ולא מעט שאלות שחלקן נוגעות לתרחישי ביטוח בתקופה הזו.


בPassportCard דואגים לכם על מנת שתקבלו את המוצר הטוב ביותר עבורם ואת הביטחון לצאת לעולם, גם בנסיעות ארוכות.





נקודות חשובות בפוליסת התרמילאים:


הארכות

תרמילאים בPassportCard יכולים להאריך את תקופת הביטוח עד שנה במצטבר.


מקיף קורונה - כיסוי מורחב להוצאות מגיפה

  • הכיסוי היחיד להחזר הוצאות עקב דרישת בידוד (ולא רק אימות לנגיף) בתוך תקופת השהות בחו"ל וגם במקרה של צורך בהארכת השהייה.

  • הכיסוי היחיד להחזר הוצאות עקב דרישת בידוד או אימות לנגיף בתוך תקופת השהות בחו"ל (חשוב מאוד לעוברים בין מדינות שונות בתקופת השהייה ולנוסעים לתקופות ארוכות).

  • התשלום עבור הכיסוי יגבה רק עבור 20 ימי הנסיעה הראשונים (סה"כ 50 $). מעבר לימים אלו הכיסוי ניתן ללא עלות למשך כל תקופת השהייה!

כיסוי לגניבת טלפון סלולרי


לאור הבקשות הרבות ועל מנת להקל על ציבור התרמילאים לבטח את מכשירם הסלולרי, התשלום עבור הכיסוי יהיה עבור 56 הימים הראשונים בלבד (סה"כ 89.6 $). מעבר לימים אלו הכיסוי ניתן ללא עלות למשך כל תקופת השהייה!


אז לפני הנסיעה הבאה שלכם... כדי שתיצרו איתנו קשר על מנת לקבל את הביטוח המותאם ביותר לטיול הגדול שלכם בחו"ל. לחץ כאן


יש לכם שאלות נוספות? אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר או להשאיר פרטים ואחד מהמומחים שלנו יחזור אליכם . ליצירת קשר ורכישה של ביטוח אונליין בחברות פספורטכארד, הראל וכלל לחצו כאן



פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.

10 views
bottom of page