top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

טיול לחו"ל אחרי צבא תרמילאים| איך בוחרים ביטוח נסיעות לתרמילאים?

Updated: May 11, 2023

אחרי תקופה ארוכה בשירות הסדיר ולפני שאתם מסתערים על החיים, מרבית מכם בוחרים לטוס לחו"ל מיד עם תום השירות הצבאי. דרום אמריקה, המזרח הרחוק אוסטרליה או שארה"ב, רוב רובם של המטיילים בוחרים בטיול ארוך שמתוכנן פעמים רבות לתקופה ארוכה.



ביטוח נסיעות לחו"ל תרמילאים
ביטוח נסיעות לחו"ל תרמילאים

ביטוח נסיעות לתרמילאים | דגשים חשובים שכדאי לשים אליהם לב


אחד מהנושאים החשובים שכדאי לקחת בחשבון ולהתייחס אליו בכובד ראש הוא נושא ביטוח הנסיעות לתרמילאים . מכיוון שמדובר בטיול ארוך. ובנוסף סביר להניח שהטיול שלעם בחו"ל כולל פעילויות ואטרקציות מסוגים שונים כדאי לשים לב שהביטוח שלכם נותן מענה לנושאים הבאים:

  1. משך הנסיעה, או במילים אחרות לאיזה תקופה אתם זקוקים לביטוח? מרבית הביטוחים מבטחים לתקופה מקסימלית של 180 יום, ומעטות החברות שמאשרות להאריך את ביטוח הנסיעות מעבר לתקופה זאת. ולכן כדאי לוודא נושא זה טרם הטיסה. ביטוח הנסיעות לחו"ל של חברת "כלל" מאפשר ביטוח לתקופה של שנה ולכן יכול לתת לכם מראש מענה מצויין. לרכישה ומידע על ביטוח הנסיעות של חברת כלל לחץ כאן

  2. איתור וחילוץ - אתם חייבים לוודא שהפוליסה שלכם כוללת סעיף המכסה נושא של איתור וחילוץ, מכיוון שמדובר בשהות ארוכה בחו"ל ובנוסף רובכם מטיילים במדינות עולם שלישי ובאזורים פחות מתויירים כיסוי זה יתן לכם מענה. ולמעשה יספק כיסוי שיכול להגיע עד 500,000$ בחלק מהחברות לטובת איתור וחילוץ ממקומות מרוחקים. חברת ביטוח פספורטכארד מספקת מענה מצויין בנושא זה באמצעות "מגנוס" וגם ביטוח נסיעות הראל מתמחה באירועים רבים מהסוג המדובר.

  3. מוקד חירום וחילוץ 24/7 המגובה באפליקצייה ואפשרות לשיחות ווטסאפ - רצוי לוודא כי לחברת הביטוח בה אתם רוכשים את הפוליסה יש מוקד אנושי סביב השעון 24/7 הנותן מענה חירום בנושא איתור, חילוץ ורפואה. בחופשה ארוכה עולה הסבירות לשימוש במוקד והפעלת הפוליסה במידהת הצורך.

  4. מה הן הפעילויות המתוכננות - במידה ואתם מתכננים פעילויות אתגריות מסוגים שונים כולל טרקים, טיפוס הרים, גלישה, צלילה ועוד, אתם חייבים לוודא שרכשתם כיסוי לנושא ספורט אתגרי, שימו לב! ההגדרות לספורט אתגרי שונות בין חברה לחברה וישי לבדוק טוב לפני הרכישה. לקריאה נוספת בנושא ביטוח ספורט אתגרי אתם מוזמנים לקרוא כאן

  5. טסים לחו"ל עם הטלפון - וודאו שיש לכם חבילת תקשורת מקיפה הכוללת מענה במספר רב של מדינות, יש לכם אפשרות לרכוש חבילת תקשורת ישירות מחברת הסלולר בה אתם מינויים, סביר להניח שאפשרות זאת תהיה יקרה יותר. האופציה השניה הינה רכישת eSIM במידה ומכשיר הסלולר שלכם תומך בטכנולוגיה. למידע בנושא ורכישת eSIM לקרוא כאן

אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר במידה ויש לכם שאלות נוספות. שתהיה לכם טיסה נעימה!


פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.


bottom of page