top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

התהפכות אוטובוס התיירים בקוריאה הדרומית | כשביטוח הנסיעות פועל בשביל המבוטח

מפעם לפעם אנחנו אוהבים להציג מקרים ודוגמאות של אירועים בחו"ל הדורשים את התערבות חברת הביטוח דרכה רכשתם פוליסת נסיעות, ואת הדרכים שחברת הביטוח פעלה על מנת לתת מענה ללקוחותיהם. הפעם, התהפכות אוטובוס התיירים בקוריאה הדרומית, אירוע, אשר נכון למועד כתיבת שורות אלו הוא אירוע מתגלגל בו חברת הביטוח פספורטקארד וביטוח נסיעות הראל לקחו בו חלק ופעלו במהירות יעילות ומקצועיות על מנת לתת מענה למבוטחים שלהם ( וגם לאלו שאינם מבוטחים שלהם)






השתלשלות האירועים:

מיד עם קבלת ההודעה על אירוע התהפכות אוטובוס המטיילים במחוז צ'ונג צ'אנג בדרום קוריאה הבינו בארץ כי מדובר באירוע רב נפגעים מורכב והתחילו להערך בהתאם.


1. חברות הביטוח פתחו "חדר מצב" לניהול האירוע וקבלת תמונת מצב עדכנית.

2. במקביל משלחת חירום של חברת פספורטקארד PassportCard מיידית לאיזור התאונה כדי לתת את המענה הטוב ביותר למבוטחים ושאר הנפגעים באירוע. בתוך שעתיים מהדיווח על התאונה יצאה משלחת PassportCard לאיזור התאונה. בראש המשלחת: אריאל קזניץ, סמנכ"ל קשרי ספקים, 3 רופאים מומחים לפציעות טראומה ופרמדיק.


כתבה בYNET, התהפעות אוטובוס תיירים בקוראיה הדרומית : לחץ כאן


להלן הדיווחים בזמן אמת של חברת ביטוח הנסיעות לחו"ל פספורטכארד:

  • מבוטחי PassportCard (פספורטכארד) מסך הנפגעים בתאונה עומד על 16, מתוכם הרוגה אחת, ועוד 15 פצועים בדרגות פציעה שונות המפוזרים ב9 בתי חולים שונים.

  • עם נחיתת המשלחת התפצלו הצוותים על מנת להגיע ולפגוש את כלל הפצועים בזמן קצר.

  • לכל אורך הזמן אנשי מחלקת מקרים מורכבים של PassportCard (פספורטכארד) נמצאים בקשר שוטף עם המבוטחים ומשפחותיהם, כולל הנגשת סיוע רגשי מקצועי בעת הצורך.

  • בשעה זו עושה את דרכו לישראל המטוס הראשון ועליו פצועים מהתאונה בליווי פראמדיק מהמשלחת.

  • רופאי המשלחת ממשיכים לבצע מעקב אחר המאושפזים במצב קשה במטרה לייצב את מצבם ולהשיבם לישראל בהקדם האפשרי.

  • ארונה של של ההרוגה בדרכו לסיאול משם יעשה את דרכו לישראל.

  • בתאריך ה 17.4.2023 לפנות בוקר מגיעים ראשוני הפצועים לישראל להמשך טיפול



כאשר מדובר על ביטוח נסיעות לחו"ל זה לא עוד ביטוח! מדובר בביטוח מורכב שדורש פעמים רבות הגעת צוותים וטיפול לאורך ולרוחב הגלובוס גם במקומות מרוחקים אשר אינם נגישים פעמים רבות. אם מדובר על איתור וחילוץ או טיפולים רפואיים מורכבים. אין ספק שלמהירות התגובה, המקצועיות והניסיון הרב של החברה המבטחת ( במקרה הזה פספורטכארד והראל נסיעות לחו"ל) יש משקל כבד בעת בחירה של ביטוח.



פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.



bottom of page