top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

דרום אפריקה- חלק 1: אחד מהיעדים המפתיעים | פספורטכארד ביטוח נסיעות לחו"ל

Updated: Jun 29, 2023

חופשה בדרום אפריקה, קייפטאון, פינגווינים, חופים סודיים, שכונות צבעוניות ועוד...
פספורטכארד, אחת מהחברות המובילות בישראל לביטוח נסיעות לחו"ל הוציאה את הנבחרת שלה לחופשה באחד מהיעדים המפתיעים ביותר.


המלונות המופיעים בכתבה:



קבלו את החלק הראשון בכתבה:



פספורטכארד ביטוח נסיעות לחו"ל מספקת שירות ללקוחות החברה מסביב לעולם 24/7.

במסגרת פוליסת הביטוח ניתן לרכוש הרחבות רבות בהאתם לתוכנית הנסיעה והיעד.


דרום אפריקה | דגשים בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד

דרום אפריקה נחשבת למדינת עולם שלישי, אם נוסיף למשוואה את העובדה כי מדובר במדינה רחבת ידיים ישנם מספר כיסויים שחייבים להוסיף לפוליסה במסגרת החופשה שלכם.

  1. כיסוי לאיתור וחילוץ - לכל מקרה שלא יהיה. הכיסוי קיים במסגרת הפוליסה הבסיסית, במקרה וחס וחלילה תזדקקו לחילוץ באזורים מרוחקים ( וגם קרובים) ישנו כיסוי בגובה של כ 250,000$ במסגרת הפוליסה.

  2. שוכרים רכב - חשוב להוסיף כיסוי להשתתפות עצמית במקרה תאונה. הכיסוי הינו בגובה של עד 1500$. שימו לב כי בדרום אפריקה ישראלים רבים מעדיפים לשכור רכב שטח.

  3. טסים עם כל המשפחה? וודאו שכולם מבוטחים באותה הפוליסה, חד משמעית! לא כדאי לפצל את ביטוח נסיעות לחו"ל בין מספר חברות ביטוח משיקולי עלות. חשוב שכל מי שטס עמכם יהיה מבוטח באותה הפוליסה.

  4. קיצור וביטול נסיעה- במידה ואתם מזמינים את החופשה בדרום אפריקה מספר חודשים בראש, אנו ממליצים להוסיף את הכיסוי לקיצור וביטול נסיעה אשר ייתן לכם מענה במקרה של ביטול הטיסה כתוצאה מסיבות רפואיות או סיבות אחרות המפורטות בפוליסה המלאה.

  5. כיסוי לכבודה מורחב - פספורטכארד מספקת את כיסוי הכבודה הרחב ביותר שקיים נכון להיום ובנוסף שירות איתור מזוודות ללא עלות נוספת. חשוב להוסיף את הכיסוי לכבודה לפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל הבסיסית.

  6. שירות VIP ללא עלות נוספת - הטיסה מתעכבת? קבלו שירות VIP של חברת פספורטכארד המאפשר לכם לשהות ללא עלות נוספת במעל 1200 טרקלינים ברחבי העולם


לנציג מכירות ביטוח נסיעות לחו"ל חייגו 077-2244332


פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.

bottom of page