top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

דרום אפריקה- חלק 3: אחד מהיעדים המפתיעים |פספורטכארד ביטוח נסיעות לחו"ל

Updated: Jun 29, 2023

חופשה בדרום אפריקה, קייפטאון, פינגווינים, חופים סודיים, שכונות צבעוניות ועוד... מוכנים לפרק ה-3 והאחרון בסדרת דרום אפריקה?

המסע שלנו בדרום אפריקה כמעט הסתיים ואנחנו כבר מתים לחזור! אם עדיין לא עשינו חשק חכו למה שתראו בפרק הזה 🫢 טיול ספארי מטורף! לא נספר איזה חיות ראינו 🦒🐘🐅 לודג׳ מושלם למשפחות בלב השמורה 🦏 מלון בלב שמורת טבע בו מגדלים את כל האוכל בעצמם 🤤 רכיבת אופני אקטסרים בדיונות חול 🌵 אוכל אוכל אוכל 😍 תייגו את מי שצריך להזמין לכם כרטיס טיסה לדרום אפריקה ואל תשכחו לעקוב 🙌🏻


פספורטכארד, אחת מהחברות המובילות בישראל לביטוח נסיעות לחו"ל הוציאה את הנבחרת שלה לחופשה באחד מהיעדים המפתיעים ביותר. בסוף הכתבה הכנו לכם רשימה של טיפים ודגשים חשובים שכדאי להכיר בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל לדרום אפריקה.


לנציג מכירות ביטוח נסיעות לחו"ל חייגו 077-2244332



קבלו את החלק השלישי בכתבה פספורטכארד והנבחרת בדרום אפריקה:


המלונות שהופיעו בכתבה:

מלון "Grootbos Private Nature Reserve" - למידע על המלון לחץ כאן

מלון "Gondwana Private Game Reserve" למידע על המלון לחץ כאן



דרום אפריקה | דגשים שכדאי להכיר בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד

אחד מהטיפים החשובים ביותר שכדאי לאמץ בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל הינה ההתאמה של הביטוח ככל הניתן בצורה מדויקת ליעד הטיסה, תוכנית הטיול והמאפיינים האישיים של כל אחד מהמבוטחים.


יעד הטיסה - טיול ברחובות לונדון או פריז שונה מטיול במדינות עולם שלישי כגון הודו ודרום אפריקה, חשוב לוודא כי פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל כוללת התייחסות לנושא זה. כלל האצבע שלנו - במידה ואתם מגיעים למדינות עולם שלישי או שלחילופין הטיול שלכם יוצא מגבולות הערים המוכרות והמרכזיות, וודאו שיש לכם כיסוי לאיתור וחילוץ! ( בחברת פספורטכארד הכיסוי לאיתור וחילוץ כלול במסגרת הפוליסה הבסיסית.


תוכנית הטיול - רכשו ביטוח נסיעות לחו"ל והוסיפו לו כיסויים בהתאמה לתוכנית הטיול שלכם. לדוגמא: מתכננים פעילות אתגרית - הוסיפו את הכיסוי לספורט אתגרי, מתכננים לשכור רכב - הוסיפו את הכיסוי להשתתפות עצמית לרכב שכור, מתכננים חופשת סקי - רכשו כיסוי לספורט חורף.


מאפיינים אישיים - רכשו ביטוח נסיעות לחו"ל והוסיפו כיסויים באתמה אישית, נשים בהריון עד שבוע 32, מצב רפואי קודם, אנשי קבע עם כיסוי למקרה של ביטול טיסה כתוצאה מפעילות מבצעית. טסים עם מכשיר סלולרי - הוסיפו כיסוי כאמור.



שירותים ייחודיים לחברת פספורטכארד

כיסוי כבודה מורחב הכולל שירות איתור מזוודה - לחברת פספורטכארד אחד מהכיסויים הרחבים בענף בנושא כבודה. ניתן לקרוא על כך בבלוג שלנו.


שירות עיכוב בטיסה - שירות ייחודי ללקוחות פספורטכארד המאפשר ללקוחות שטיסתם התעכבה לקבל שובר כניסה לאחר מ 1200 טרקלינים בכל רחבי העולם. השירות מותנה ברישום מראש ואינו כרוך בעלות נוספת מצד המבוטחים.


תשלום תביעות בזמן אמת - חברת פספורטכארד מציידת את המבוטחים שלהם בכרטיס אשראי נטען אשר מאפשר לשלם לנותני שירות ( כגון מרפאות, רופאים כו) ובנוסף, מאפשר קבלת פיצוי מידי במקרה שאבדה או איחרה לכם הכבודה.


לנציג מכירות ביטוח נסיעות לחו"ל חייגו 077-2244332


פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.

bottom of page