top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

מרוקו - הנופים, הטעמים, האנשים | ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד

Updated: Jun 29, 2023

מרוקו, המדינה האפריקאית הים תיכונית שפתחה את שעריה לתייר הישראלי מציעה חוויה בלתי נשכחת. חוויה אוריינטלית, שווקים צבעוניים, מאכלים אותנטיים, אטרקציות מסוגים שונים, נופים פנורמיים מגוונים. מה שלכם נותר זה לבחור את סוג החופשה שאתם רוצים, ולטוס לאחת מהמדינות המרתקות שביקרתם בהם

ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד | טסים למרוקו


השורה התחתונה, אם תכננתם על טיול קצר או גיחה של סוף שבוע למרוקו תחשבו שוב... למרוקו יש הרבה מה להציע לתייר המבקר בה, ולמעשה, אם תחפשו באינטרנט מסלולים מומלצים למרוקו תגלו אין סוף אפשרויות, החל מטיולי ג'יפים להרי האטלס, דרך טיולי שווקים בערים המרכזיות ועד טיולים לקברי צדיקים והילולות ומופעי פולקלור.

ההמלצה שלנו! תנסו להיות ממוקדים, אם אתם לא מתכננים לחזור בשנית למרוקו ( למרות שאנחנו באופן אישי מכירים אנשים שביקרו שם מספר רב של פעמים... ובכל פעם חוו את מרוקו בצורה שונה)



סוגי טיולים למרוקו

טיולים מאורגנים קלאסיים למרוקו - בדר"כ מדובר בטיול של כ 7 ימים. במסגרת הטיול המאורגן בדר"כ תבקרו בערים המרכזיות בניהן קזבלנקה, רבאט, מרקש וטנג'יר.


טיולים למרוקו האחרת שלא כולם מכירים - טיולים ג'יפים מאורגנים, הרי האטלס, ואדי טורדרה עמק אוריקה, מקנס, אירפאן ועוד.



ביטוח נסיעות לחו"ל למרוקו - דגשים לרכישת פספורטכארד

מכיוון שהאטרקציות שיש למרוקו להציע לתייר רבות ומגוונת יש לבצע התאמה של הביטוח נסיעות לחו"ל ביחס לתוכנית הטיול. במידה ואתם מתוכננים לעשות טיול מאורגן ( מרבית המבקרים במרוקו מגיעים במסגרת זאת) כדאי לוודא ולהכיר מראש את התוכנית של הטיול.


לנציג מכירות ביטוח נסיעות לחו"ל חייגו 077-2244332


טיול ג'יפים במרוקו

חשוב להוסיף לביטוח נסיעות לחו"ל הבסיסי את הכיסויים הבאים

כיסוי לאיתור וחילוץ - מרוקו היא מדינה גדולה. במסגרת טיול הג'יפים שלכם במרוקו אתם צפויים להגיע למקומות ואתרים מרוחקים מאוד, חלקם הרחק מהערים הגדולות. אל תוותרו על הכיסוי לאיתור וחילוץ ! (במרבית הפוליסות הכיסוי קיים במסגרת הפוליסה הבסיסית אך חובה עליכם לוודא שהוא אכן נרכש)

השתתפות עצמית לרכב שכור ( ג'יפ): במידה ואתם מטיילים עם ג'יפ במסגרת מאורגנת יש לבדוק את הנושא מול מדריך הטיול, לא כל מדריכי הטיולים מודעים לנושא! בדקו מה כולל הביטוח על הג'יפ והאם תדרשו לשלם על נזק לג'יפ. שימו לב כי בטיולי ג'יפים הסבירות לנזקים ברכב שכור עולה!.

כיסוי לספורט אתגרי: במרבית חברות הביטוח נסיעה ברכב שטח נחשבת לספורט אתגרי, אל תשכחו להוסיף את הכיסוי במסגרת ביטוח נסיעות לחו"ל והפוליסה הבסיסית שלכם! הכיסוי חייב להירכש עבור כל נוסעי הרכב ( הג'יפ)

כיסוי לכבודה: לכל מקרה שלא יהיה, הוסיפו כיסוי מורחב לכבודה אשר יתן לכם מענה במקרה גניבה או אובדן של המזוודה וחפצים יקרי ערך אחרים


טיול מאורגן לערים הגדולות במרוקו ( מרקש, קזבלנקה וכו')

חשוב להוסיף לביטוח נסיעות לחו"ל הבסיסי את הכיסויים הבאים

כיסוי לאיתור וחילוץ - מכיוון שמרוקו היא מדינה רחבת ידיים חשוב להוסיף כיסוי לאיתור וחילוץ, חשוב לדעת כי הכיסוי כלול במסגרת הפוליסה הבסיסית של רוב החברות, וודאו כי הכיסוי כלול במסגרת הביטוח הנסיעות לחו"ל שרכשתם.

כיסוי לכבודה: לכל מקרה שלא יהיה, הוסיפו כיסוי מורחב לכבודה אשר יתן לכם מענה במקרה גניבה או אובדן של המזוודה וחפצים יקרי ערך אחרים


כיסויים נוספים אשר ניתן להוסיף לביטוח נסיעות לחו"ל בהתאמה אישית

נשים בהריון - נדרשות להוסיף כיסוי לנשים בהריון עד שבוע 32

החמרה במצב רפואי קיים - על סמך הצהרת הבריאות שמסרתם במסגרת הרכישה של ביטוח נסיעות לחו"ל ניתן להוסיף כיסוי להחמרה במצב רפואי קיים.

ביטול וקיצור נסיעה - במידה והטיסה שלכם למרוקו הוזמנה מספר חודשים מראש, כדאי לשקול רכישה של כיסוי לביטול וקיצור נסיעה.



לנציג מכירות ביטוח נסיעות לחו"ל חייגו 077-2244332



פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.

bottom of page