top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

דרום אפריקה- חלק 2: אחד מהיעדים המפתיעים | פספורטקארד ביטוח נסיעות לחו"ל

Updated: Jun 29, 2023

חופשה בדרום אפריקה, קייפטאון, פינגווינים, חופים סודיים, שכונות צבעוניות ועוד... ממשיכים במסע שלנו בדרום אפריקה! מה מחכה לכם בפרק 2 בסדרה? טרק זריחה עם נוף שישאיר אתכם עם פה פעור 😱 ביקור באחד מחופי הגלישה הכי שווים בקייפטאון 🏄🏼‍♀️🌊 נסיעה ליקב פסטורלי במיוחד בדרך היין 🍇🍷 מסעדה שתלמד אתכם לתופף 🤔 את מי הייתם לוקחים לדרום אפריקה?

פספורטקארד, אחת מהחברות המובילות בישראל לביטוח נסיעות לחו"ל הוציאה את הנבחרת שלה לחופשה באחד מהיעדים המפתיעים ביותר דרום אפריקה. בסוף הכתבה מחכים לכם טיפים חשובים בנושא רכישה של ביטוח נסיעות לחו"ל לדרום אפריקה.


המלונות המופיעים בכתבה:



פספורטקארד והנבחרת בדרום אפריקה חלק 2:



דרום אפריקה | דגשים בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטקארד

  • מכיוון שדרום אפריקה נחשבת למדינת עולם שלישי חשוב לתת התייחסות מיוחדת לנושא ביטוח נסיעות לחו"ל. חלק מהכיסויים שאנו ממליצים לכם לוודא שקיימים במסגרת הפוליסה הוא הכיסוי לאיתור וחלוץ (הכיסוי קיים במסגרת הפוליסה הבסיסית של פספורטקארד).

  • כיסוי נוסף שאנו ממליצים להוסיף לפוליסה הוא הכיסוי לכבודה, חברת פספורטקארד מספקת את הכיסוי המקיף ביותר בנושא כבודה הכולל שירות "איתור מזוודה" ללא עלות נוספת.

  • חשוב! יש להתאים את ביטוח נסיעות לחו"ל שלכם בהתאם לתוכנית הטיול והמאפיינים האישיים שלכם. לדוגמא, במידה ותוכנית הטיול כוללת פעילות אתגרית יש הוסיף כיסוי לספורט אתגרי, מאפיינים אישיים: במידה ויש לכם מצב רפואי קודם ידוע יש לעדכן מראש את חברת הביטוח.

  • הפתרון האולטימטיבי לעיכוב בטיסה - "PassportCard Flight Delay" , חברת פספורטקארד מספקת שירות ייחודי ללקוחותיה המאפשר ללקוחות אשר טיסתם מתעכבת במעל 90 דקות להיכנס ללא עלות אל יותר מ 1200 טרקלינים ברחבי העולם. איך מפעילים את השירות? פשוט, מיד לאחר רכישה של הביטוח תקבלו SMS להרשמה לשירות. במידה והטיסה שלכם תתעכב, תקבלו באופן אוטומטי שובר לשימוש באחד הטרקלינים בשדות התעופה בכל רחבי העולם. ( חשוב להדגיש כי לא בכל שדה תעופה קיימים טרקלינים לאנשי עסקים)


לנציג מכירות ביטוח נסיעות לחו"ל חייגו 077-2244332


פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.

bottom of page