top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל - פריפלן | Preplan Your Vacation

  • 5 - מספר חברות הביטוח שאנו פועלים מולם באופן שוטף ויומיומי

  • 45,000 - מספר הפוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל שהפקנו ללקוחות שלנו בשנים האחרונות

  • 1,235,250- מספר הימים המצטבר שלקוחותינו שהו בחו"ל ב 9 השנים האחרונות






ביטוח נסיעות לחו"ל - פריפלן | Preplan Your Vacation

אנו פועלים כיום באמצעות 5 חברות הביטוח המובילות בישראל בתחום ביטוח נסיעות לחו"ל:

פספורטכארד, הראל ביטוח נסיעות " First Class" , הפניקס - "Smart Travel", כלל " מדיכלל עולמי" ומגדל "מסע עולמי".אחרי 9 שנות ותק ו 45,000 פוליסות ופעילות שוטפת ויומיומית בתחום ביטוח הנסיעות לחו"ל באים לידי ביטוי בניסיון הרב שיש לנו וההתאמה האישית והמדויקת של פוליסות הביטוח ביחס לתוכנית הטיול שלכם.


ביטוח נסיעות לחו"ל -רובד ביטוח בסיסי

שימו לב שניתן לרכוש את פוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל החל מ 180 יום לפני הנסיעה שלכם. מי שעוקב אחרינו ואחרי המאמרים הרבים שפרסמנו בנושא כבר יודע! פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל חייבת להיות מותאמת לתוכנית הנסיעה, הפוליסה מורכבת מרובד בסיסי המספק מגוון רחב של כיסויים כגון:

גבול אחריות פוליסה 5,000,000$, כיסוי רפואי, טיפול על ידי רופא, פינוי אווירי איתור וחילוץ, כיסוי להריון עד שבוע 12, תרופות ואשפוזים בחו"ל ועוד.


ביטוח נסיעות לחו"ל - הרחבה של הפוליסה והתאמה של תוכנית הביטוח לתוכנית הנסיעה

מעבר לפוליסת הביטוח נסיעות לחו"ל הבסיסית כדאי מאוד לרכוש הרחבות לפוליסה בהתאם לתוכנית הנסיעה שלכם. ניתן לרכוש הרחבות רבות ומגוונות כגון:

חלק מסוגי הטיולים והחופשות שאנו מתמחים בהם ונותנים להם מענה שוטף:

חופשות משפחתיות - באירופה הקלאסית או בספארי בזנזיבר.

חופשה רומנטית - במלדיביים או חופשה רומנטית בפריז

חופשות אקסטרים - טסים לאקסטרים לניו זילנד או טיול אופנועים באיטליה

טיול תרמילאים וטיולים אחרי צבא - דרום אמריקה המזרח או אוסטרליה, נדרש ביטוח לתקופה ארוכה עם כיסויים והרחבות ייעודיות לטיול.

אנשי עסקים וחברות - פוליסות ביטוח מותאמות לאנשי עסקים או לחברות שהעובדים שלהם טסים בתדירות גבוהה

חופשות לגיל השלישי - כיסוי ביטוחי וביטוח נסיעות לחו"ל המותאם לגילאים מבוגרים

ועוד..



למה לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל בחברה מוכרת ובעלת ניסיון

איך אומרת הקלישאה... בשביל השקט הנפשי שלכם! אנחנו תמיד אומרים ללקוחותינו הרבים שכל עוד הכל תקין והחופשה עוברת בנעימים אז כל ביטוח נסיעות לחו"ל יכול להתאים. אבל... אם חס וחלילה קורה משהו חשוב שיהיה לכם ביטוח נסיעות לחו"ל מקיף ומדויק ככל הניתן שייתן לכם מענה מידי, מהיר ומקיף. שימו לב! במקרה של אירוע ביטוחי בחו"ל, במידה ולא רכשתם ביטוח נסיעות, כל העלות הכלכלית שיכולה פעמים רבות להגיע לסכומים אסטרונומים תיפול עליכם! ולכן, כאשר טסים לחו"ל לא מוותרים על ביטוח. ולא מוותרים על ביטוח בחברת ביטוח מוכרת! בעלת ניסיון.



דברים שכדאי לדעת על ביטוח נסיעות לחו"ל:

  1. רוב חברות הביטוח נסיעות לחו"ל מספקות תשלום במקום במקרה של אירוע ביטוחי, בכל מקרה חשוב לשמור תמיד את המסמכים הרלוונטיים לכל מקרה שלא יהיה ולטובת בירור עתידי.

  2. חברות הביטוח עמן אנו עובדים מספקות שירות של מוקד 24/7 אנושי בעברית!

  3. במקרה תביעת כבודה - חשוב לקבל אישור מהמשטרה המקומית. ללא אישור לא תוכלו לתבוע את הביטוח.

  4. רצוי לפני הטיסה לחו"ל להוריד את האפליקציות התומכות של כל חברת ביטוח ומעבר לכך להכניס לזיכרון הטלפון שלכם את מספרי החירום של כל חברת ביטוח.

  5. ביטוח הנסיעות שלכם צפוי לספק לכם שקט נפשי, וייתן לכם תמיכה בכל מקרה לא צפוי שקורה בחו"ל. מהמקרים הפשוטים של איבוד כבודה ועד המקרים המורכבים הקשורים למצב בריאותי, תאונות ואיתור וחילוץ.

שימו לב! פוליסות הביטוח בחמשת החברות שאנו פועלים מולן שונות אחת מהשניה! ולכן חשוב ליצור עמנו קשר להתייעצות והתאמה מושלמת של הביטוח לסוג החופשה שלכם.



לנציג מכירות ביטוח נסיעות לחו"ל חייגו 077-2244332



פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.


bottom of page