top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

ביטוח נסיעות פספורטכארד 2024| מחיר, כיסויים ועוד

פספורטכארד* (מקור:ויקיפדיה) אשר נוסדה על ידי אלון קצף בשנת 2014 הינה אחת מחברות הביטוח המובילות כיום בישראל בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל. החברה מובילה את הענף בשירותים חדשנים רבים אשר עדיין אינם קיימים בחברות ביטוח ישראליות ומובילה גם בשירות מקצועיות ומענה ללקוחות על פי נתוני משרד האוצר לשנת 2022.

מעבר לעובדה שחברת פספורטכארד הייתה מהראשונות בישראל שהציעו למבוטחים שלהם תשלום תביעות במקום באמצעות כרטיס נטען מראש על מנת לשלם לספקי בריאות בחו"ל וטעינה של הכרטיס במקרים שונים כגון כבודה, ניתן למצוא בין השירותים החדשניים והייחודים לחברת פספורטכארד גם שירות הנותן מענה במסגרת הפוליסה הבסיסית במקרה של איחור ועיקוב בטיסה שירות "PassportCard Flight Delay" , שירות איתור מזוודה עבור המבוטחים "Find My Luggage" וכיסויים נוספים כגון מענה עבור הפסד של כרטיסי טיסה, כרטיסים להופעות ועוד.



סקר רשות שוק ההון אוגוסט 2022


המחירון המעודכן של חברת פספורטכארד לשנת 2024:

פוליסת הנסיעות המודולארית של חברת פספורטכארד מאפשרת למבוטחים להתאים את הביטוח בצורה מדוייקת לתוכנית הטיול. כך שמעבר לביטוח לחו"ל הבסיסי ניתן לרכוש הרחבות נוספות בהתאמה אישית.

את פוליסת הביטוח ניתן לרכוש מראש עד 180 יום לפני מועד היציאה מישראל.


מחירון של הפוליסה הבסיסית:

מחיר הפוליסה הבסיסית מתחיל מ 2.7$ ליום עבור מבוטחים בגילאים 0-60. הפרמיה למבוטחים מבוגרים יותר תעלה בהתאמה לגילם:

גיל 61-65 4.1$ ליום

גיל 66-70 5$ ליום

גיל 71-75 16.1$ ליום

גיל 76-79 25.3$ ליום

גיל 80-84 25.3$ ליום

מעבר לגיל 85 נדרש חיתום פרטני בכפוף להצגת מסמכים מול נציג פספורטכארד.


שימו לב! בעת טיסה לארה"ב מחיר הביטוח עולה, ולכן יש להתעדכן מול אתר פספורטכארד או לקבל הצעת מחיר בלינק הבא


למידע נוסף על פספורטכארד והביטוח לחו"ל שלהם צרו עמנו קשר. כמו כן ניתן לרכוש פוליסה ישירות באתר חברת פספורטכארד. או ליצור עמנו קשר טלפונית: 077-2244332


כיסויים והרחבות בתשלום

איתור, חיפוש וחילוץ - לכל הגילאים, כלול בפוליסה הבסיסית אך ניתן להסרה בניכוי של 0.2$ ליום


חבות כלפי צד ג' - ללא עלות, כלול בכל התוכניות בכיסוי הבסיסי


ביטול וקיצור נסיעה - עלות של 0.8$ ליום ועד 16$ לנסיעה. כיסוי לביטול וקיצור נסיעה מספק הגנה בפני מגוון אירועים עליו ניתן לקרוא בהרחבה בלינק.


כבודה - עלות של 0.5$ ליום, כיסוי לאובן או גניבה של כבודה בחו"ל, כולל שירות איתור מזוודה ופיצוי של 150$ בעיכוב ועוד 850$ במקרה שהכבודה לא הגיע אחרי 5 ימים מלאים.


פריט יקר ערך - עלות של 2$ ליום, ומקנה כיסוי של עד 2000$ באובן או גניבה של הפריטים הבאים: עגלת תינוק, רחפן, שעות חכם, אוזניות אלחוטיות, טלית ותפילין, ציוד צלילה, גלשן ועוד. ל התוכניות


כיסוי לגניבת מכשיר סלולרי - החל מ 1.6$ ליום עבור כיסוי בגובה 800$ ועד 2.1$ ליום עבור כיסוי בגובה 1600$.


כיסוי לגניבה של מחשב נייד - החל מ 0.5$ ליום לכיסוי עד 750$ ועד 1.5$ ליום עבור כיסוי בגובה 2000$.


כיסוי לספורט חורף - 7$ ליום למתכננים פעילות ספורט חורף כגון סקי שלג, סנובורד, מזחלות שלג, הכיסוי גם נותן מענה לסקי פס ע"פ תנאי הפוליסה.


כיסוי לספורט אתגרי - עלות של 0.5$ ליום לנסיעה עד 30 יום, לנסיעה מעל 30 יום עלות של 1%. רשימת פעילויות ספורט אתגרי מפורטות בפוליסה המלאה ובאתר החברה.


כיסוי לפעילויות ספורט ותחרויות - יש לפנות לנציג פספורטכארד ( טריאתלון, מרתון, איש הברזל וכו)

ביטול השתתפות עצמית במקרה תאונה ברחב שכור - רכב/קראוון/אופנוע בדרכים סלולות 8$ ליום, ג'יפ בנסיעות שטח - 15$ ליום


קיימים כיסויים נוספים ורבים בפספורטכארד שכדאי להכיר. ניתן לקבל מידע נוסף במפרט המצורף:


פספורטכארד - תעריפון 2024
.pdf
Download PDF • 202KB

למידע נוסף על פספורטכארד והביטוח לחו"ל שלהם צרו עמנו קשר. כמו כן ניתן לרכוש פוליסה ישירות באתר חברת פספורטכארד. או ליצור עמנו קשר טלפונית: 077-2244332



פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.



bottom of page