top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

טיול ג'יפים בחו"ל | אל תשכחו ביטוח נסיעות מותאם

Updated: Apr 24, 2023

בשנים האחרונות הפופולאריות של טיול ג'יפים בחו"ל הולכת ועולה. טיול ג'יפים בחו"ל מאפשר להגיע למקומות קסומים אשר במרבית המקרים לא ניתן להגיע אליהם בדרכים המסורתיות.


מספר המדריכי טיולים אשר מוצאים טיולים למקומות מיוחדים הולך ועולה,

ניתן למצוא טיולי ג'יפים כמעט לכל מקום בעולם שבו תבחרו, הבולטים שבניהם:

מרוקו, ירדן, מונטנגרו, רומניה, גיאורגיה ועוד.





חופשה לא סטדרטית דורשת התייחסות שונה. גם מבחינת ההתארגנות הכוללת וכמובן ללא ספק נושא

ביטוח הנסיעות הדורש התייחסות מיוחדת.


למה לשים לב בביטוח נסיעות לחו"ל הכולל טיול ג'יפים?

  1. ביטוח ספורט אתגרי - מרבית חברות הביטוח מתייחסות לטיול ג'יפים גם אם בצורה מאורגנת כספורט אתגרי! חובה עליכם לרכוש כיסוי לספורט אתגרי לכל נוסעי הרכב. במידה וחס וחלילה תפצעו ולא רכשתם את הכיסוי הנ"ל חברת הביטוח לא תכסה אתכם במסגרת הפוליסה. מדובר בעלויות שעשויות להגיע לעשרות אלפי שקלים לעומת כיסוי שהעלות שלו זניחה ביחס למחיר הפוליסה המלא.

  2. איתור וחילוץ - במרבית המקרים טיול ג'יפים בחו"ל הוא במדינות עולם שלישי, מדינות שהתשתיות שם פחות מודרניות, ומעבר לכך כולל גם הגעה לנקודות מרוחקות ופחות נגישות. חובה עליכם לוודא שהביטוח אותו רכשתם כולל כיסוי לאיתור וחילוץ! מרבית ביטוחי הנסיעות לחו"ל כוללים כיסוי רלוונטי, אך יש לוודא זאת!

  3. ביטול השתתפות עצמית לרכב שכור - סביר להניח שאתם מטיילים בחו"ל עם ג'יפ שכור. הפוטנציאל לנזקים בטיול ג'יפים הוא גדול. ולכן מן הראוי לכסות את עצמכם גם במקרה הזה. ולרכוש ביטוח לביטוח השתתפות עצמית. עלות הכיסוי לרכב שכור כרוכה בתוספת של כ 6$-8$ לרכב ( ליום טיול) והכיסוי נותן מענה להשתתפות עצמית עד סכום של כ 2000$ ( תלוי בחברה המבטחת)

  4. ביטוח נסיעות - זה לא המלצה זו חובה! לכל מקרה שלא יהיה, רכישה של ביטוח נסיעות לחו"ל מורחב בחברת ביטוח מוכרת אשר כולל מענה אנושי 24/7 לרופאים, איתור ויחילוץ וכל מקרה חירום שבו תתקל.חברות הביטוח מספקות כיסוי כולל במסגרת גבולות האחריות של הפוליסה עד 2,000,000$ מה שאמור לתת לכם מענה לכל מקרה בו תתקלו ( במסגרת האחריות והסעיפים המוגדרים בפוליסה לכל כיסוי)

רכשתם כבר ביטוח? מצויין שתהיה לכם חופשה רגועה ומעניינת.

לא רכשתם ביטוח? - מוזמנים לעשות זאת עם אחת משלושת החברות החביבות עלינו, אשר לעניות דעתנו נותנות שירות מעולה.


פספורט כארד - אחת מחברות הביטוח המתמחה בביטוח נסיעות לחו"ל ובין המובילות בישראל בשירות,מקצועיות וניסיון לרכישה אונליין לחץ כאן


הראל חברה לביטוח - ביטוח נסיעות לחו"ל של חברת הראל, אחת מחברות הביטוח הגדולות בישראל. חברה בעלת ניסיון רב של שנים בניהול אירועים בחו"ל, חילוץ מבוטחים בכל העולם ושירות מקיף ומהיר. לרכישה אונליין לחץ כאן


הפניקס חברה לביטוח - חברת ביטוח נוספת אשר במסגרת הביטוחים הכוללים שלה מתמחה גם בנושא ביטוח הנסיעות לחו"ל. והבונוס - רכישה אונליין באתר החברה מזכה ב 10% הנחה. לרכישה אונליין לחץ כאן


במקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.



bottom of page