top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד | עדכונים שוטפים נוב' 2023


אומנם הלחימה עדיין בעיצומה, אבל אנחנו מתחילים לראות חזרה הדרגתית לשגרת חיים, החשובה כל כך לשמירה על חוסנה של המדינה וליכולתנו לפעול לטווח ארוך.


מידע על חברות תעופה | פספורטכארד עדכונים שוטפים

במציאות שנוצרה ישנם רבים המבקשים לקבל מידע על חברות תעופה הטסות לישראל וממנה. לטובת העניין, יצרנו עמוד ייעודי המתעדכן מעת לעת ונותן ללקוחותיכם מידע עדכני על פעילות חברות התעופה הטסות לישראל וממנה. קישור לעמוד: https://www.passportcard.co.il/article/airlines-at-war






סשן שאלות ותשובות עם שמעון יעיש, כתב התיירות של ישראל היום | פספורטכארד ביטוח נסיעות לחו"ל

לקוחות רבים מבקשים להבין כיצד להתנהל בימים אלו ומה צפוי לקרות מבחינה תעופתית. לצורך כך יצרנו סשן שבועי עם שמעון יעיש, כתב התיירות של ישראל היום. בכל יום שלישי שמעון יענה על שאלות נפוצות וינסה לסייע בפיזור הערפל בתחום. לקוחות המעוניינים לקבל מידע שוטף ועדכני לגבי מצב התיירות, חברות תעופה ועוד מוזמנים להכינס לעמוד האינסטרגם של חברת פספורטכארד ולעקוב אחר עמוד האינסטגרם של פספורטכארד, כך שיוכלו לקבל תשובות בזמן אמת.



ביטוח נסיעות לחו"ל בתקופה סוערת המלצות ועדכונים שוטפים

אנו ממליצים לכל מי שמתכנן לטוס בתקופה הקרובה להתעדכן באופן שוטף באתר שלנו ובאתרים אחרים על מנת לקבל מידע על אזהרות מסע עדכניות, חברות תעופה שפעילות ויעדים מומלצים בהם ניתן וכדאי לבקר בתקופה זאת.





פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.








bottom of page