top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד | איך מקבלים / אוספים את הכרטיס

חברת פספורטכארד, הראשונה בישראל שהחילה מדיניות של תשלום תביעות במקום באמצעות כרטיס ה PassportCard האישי הניתן לכל לקוח שרכש ביטוח נסיעות לחו"ל.

כרטיס הפספורטכארד מאפשר תשלום תביעות במקום בזמן אמת! בזמן השהייה שלכם בחו"ל. הכרטיס ניתן לכל לקוחות פספורטכארד אשר רכשו ביטוח נסיעות לחו"ל, הכרטיס אשר יש לו תוקף של מספר שנים מלווה את לקוחות החברה בכל הנסיעות שלהם בחו"ל.



איך כרטיס פספורטכארד ביטוח נסיעות לחו"ל עובד?

במידה ובזמן השהייה שלכם בחו"ל תזדקקו לטיפול הרפואי או תשלום של הוצאות רפואיות מסוגים שונים או פיצוי על איבוד כבודה חברת פספורטכארד תטעין לכם את הכרטיס בסכום הכסף הנדרש כך שתוכלו לשלם במקום על הוצאות או לחילופין למשוף כסף מהכספומט במידת הצורך.

  • כרטיס הפספורטכארד משמש לתשלום במקרים של אירועי ביטוח בחו"ל וחשוב לאסוף אותו לפני הטיסה

  • אם יש ברשותכם כרטיס פספורטכארד מנסיעות קודמות, חשוב לקחת אותו עמכם גם לחופשה הקרובה שלכם. שימו לב כי מספר הכרטיס מופיע בדף פרטי הביטוח תחת הסעיף פרטים כללים.





איך אוספים את כרטיס הפספורטכארד בפעם הראשונה?

לאחר רכישה מבעוד מועד של ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד, דרך הממשק אונליין או באמצעות נציג טלפוני בטלפון 077-2244332. תוכלו לאסוף את הכרטיס.


איסוף כרטיס בפעם הראשונה

במידה וזו הפעם הראשונה שאתם טסים עם חברת פספורטכארד תוכלו לאסוף את הכרטיס באחת משני הדרכים הבאות:

1. איסוף מבעוד מועד באחד מסניפי רשת סטימצקי הנבחרים

רשימת סניפי רשת סטימצקי לאיסוף כרטיס - לחץ כאן


2. איסוף כרטיס ביום הטיסה באחת מעמדות פספורטכארד בשדה התעופה.

- טרמינל 3 - מתחום הדיוט פרי, שרוול/מעבר D מול טרקלין המלך דוד.

- טרמינל 1 - מתחם הדיוט פרי, ליד שער 37.

- שימו לב, לטסים בטיסה פנימית לאיל לא יתאפשר איסוף כרטיס מטרמינל 1 מאחר והעמדה של פספורטכארד ממוקדמת ליד מתחם הדיוטי פרי, מעבר בליקורת הדרכונים לטסים לחו"ל.



מה עושים במידה ופג התוקף של כרטיס ה PassportCard או שהוא אבד?

במידה ואיבדתם את הכרטיס או שפג תוקפו תוכלו לגשת לרשת סטימצקי או לגשת לעמדות הממוקמות בנמל התעופה בן גוריון בטמינל 1 ובטרמינל 3 ולסוף כרטיס חדש.





פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.


bottom of page