top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

פספורטכארד או פספורטקארד? שם נרדף לביטוח נסיעות לחו"ל

Updated: Jun 11, 2023

פספורט כארד שם נרדף לביטוח נסיעות לחו"ל ובצדק. הסיבות לכך בהמשך


פספורטכארד או פספורטקארד? מה זה משנה... העיקר שיש לכם ביטוח נסיעות לחו"ל.

השם הנכון והרשמי הוא "פספורטכארד" ( איך אתם כותבים? טורקיה או/ תורכיה - זה לא משנה העיקר שתגיעו ליעד). בישראל ישנם לא מעט חברות ביטוח נסיעות לחו"ל . ישנם גם לא מספר חברות בולטות ולא פחות טובות שסקרנו אותם אצלנו בבלוג. אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה כי פספורטקארד מובילה כבר מספר שנים בסקר של משרד האוצר בנושא ביטוח נסיעות.




פספורטכארד מובילים את תחום ביטוח הנסיעות לחו"ל

במשך שנים רבות הציבור הרחב התייחס בקלות ראש לאחת מפוליסות הביטוח המורכבות שקיימות בישראל. חברות הביטוח מצידן שמרו על סטטוס קוו מבחינת השירות איכות הפוליסה והמענה שקיבלו הלקוחות, השינוי הגיע ברגע שחברת פספורטכארד רתמה את ההתקדמות הטכנולוגית, שיפרה משמעותית את פוליסת הנסיעות שהייתה נהוגה ושמה דגש גדול על נושא השירות והקשר עם המבוטחים. במילים אחרות - הפכה את הקערה על פיה.


תשלום תביעות במקום - לא כזה מובן מאליו... כשמדובר על ביטוח נסיעות לחו"ל

במשך שנים רבות, במקרה של תביעה או אירוע ביטוחי בחו"ל, המבוטחים נאלצו במהלך החופשה שלהם להוציא כסף מהכיס, לאסוף מסמכים, לאתר עצמאית רופאים ובתי חולים ואז... אחרי שחזרו מחו"ל לתבוע את חברת הביטוח דרכה רכשו ביטוח נסיעות - תהליך שפעמים רבות נמשך חודשים רבים. פספורטכארד היו הראשונים לשנות את המשוואה... לא עוד תביעות בדיעבד! אלא תשלום תביעות במקום ישירות ללקוח בזמן שהוא שוהה בחו"ל באמצעות כרטיס ייעודי לנושא.


מוקד מאוייש ושירות אנושי 24/7, ווטסאפ, אפליקציה וחמ"ל קבוע

פספורטקארד מציידת את הלקוחות במספר גדול של כלים ומענה מקיף וכולל:

מוקד חירום 24/7 - מענה רציף בזמן השהות שלכם בחו"ל כולל מספרי חירום חינמיים ממרבית מדינות העולם

שירות מהיר ומיידי באמצעות ווטסאפ - בכל שאלה ומקרה בחו"ל הנציגים של פספורטכארד עונים ועוזרים במידת הצורף באיתור רופאים, תביעות כבודה, איתור וחיללוץ ועוד.

אפליקציה - מחפשים רופא או שזקוקים לעזרה, האפליקציה של פספורטקארד נותנת מענה גם כאן.



ערך מוסף וחדשנות שעדיין לא קיים בפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל אחרות

שירות עיכוב בטיסה - שירות שהשיקה פספורטכארד לפני כשנה, במקרה בו הטיסה שלכם מתעכבת אתם זכאים לכניסה חופשית לכ 1200 טרקלינים בשדות תעופה בכל העולם. מה זה דורש מכם? להירשם מראש לשירות ( ללא עלות) . מכן, במידה והטיסה תתעכב תקבלו אוטומטית לטלפון שלכם שובר כניסה לטרקלין רלוונטי במיקום שלכם.


שירות איתור מזוודות - לאחד מכל 70 אנשים לא תגיע המזוודה ליעד. גם כאן פספורטכארד יצרו שירות חדשני המאפשר למבוטחים לטוס בראש שקט. במידה והמזוודה מתעכבת, פספורטכארד יפצו אתכם ב 150$ ובמקביל ימשיכו לעקוב אחרי המזוודה שלכם עד שתגיע ליעדה.


כרטיס פספורטכארד - כרטיס אשראי ייעודי. כל מי שרוכש ביטוח נסיעות לחו"ל מקבל כרטיס אשראי אשר דרכו חברת פספורטקארד טוענת לו כסף במקרה הצורך. ( תשלום לרופא, פיצוי עבור כבודה, תשלום עבור שירותי ביטוח שונים ועוד...)





פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.






bottom of page