top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

"חדר המצב" אפליקצייה חובה לטסים לחו"ל| שירות חדש של חברת פספורטכארד

אין ספק כי התקופה האחרונה הפכה את הטיסה לחו"ל של מרבית מהישראלים למאתגרת, בדיוק בשביל זה הושק שירות חדש של חברת פספורטכארד ביטוח נסיעות לחו"ל! "חדר מצב" מאוייש 24/7 ומסייע לכם לקבל החלטות הנוגעות לשמירה על הביטחון מחוץ לגבולות המדינה.

פספורטכארד ביטוח נסיעות לחו"ל בשירות חדש ופורץ דרך!

בחברת פספורטכארד המשווקת ביטוח נסיעות לחו"ל הבינו כי זו תקופה מאתגרת להיות ישראלי בחו”ל. היישומון / אפליקצייה החדשה והרשמית של “חדר המצב” מחובר לחדר המצב של PassportCard הפעיל 24/7 ומסייע לכם לקבל החלטות הנוגעות לשמירה על ביטחונכם מחוץ לגבולות המדינה.

באמצעות אפליקציית חדר המצב, תוכלו לקבל מגוון רחב של התרעות המבוססות על מידע המתקבל ממקורות מאומתים, בזמן אמת ובכל מקום בו תהיו בעולם. האפליקציה ניתנת להורדה בחינם.






חדר המצב של פספורטכארד - מרכז ההתראות של הישראלים בחו"ל 24/7

קבלת התראות בזמן אמת ובהתאם למיקומכם בחו"ל

חדר המצב של חברת פספורטכארד ביטוח נסיעות לחו"ל ישלח לכם התראות המבוססות על מקורות מידע מאומתים בהתאם למיקום המדוייק שלכם או המיקום שהגדרתם באפליקצייה


דיווח על אירועים לחדר המצב

אתם נמצאים בכר בחו"ל? מצויין! תוכלו לדווח לנו לפספורטכארד על מגוון רחב של אירועים, הפגנות, אסונות טבע או אירועים חריגים אחרים בעלי אופי מסוכן המתרחשים בסביבתכם ועל ידי כך לסייע לישראלים נוספים להרגיש בטוחים יותר בעת השהות שלהם בחו"ל


צפייה בהתראות בזמן אמת ביעד נבחר

חדר המצב של חברת פספורטכארד המאוייש 24/7 מאפשר לכם לצפות בכל ההתראות הקיימות בזמן אמת בכל יעד ברחבי העולם לבחירתכם


יצירת קשר עם שירותי חירום מקומיים

במקרה ונקלעתם לסכנה חדר המצב של פספורטכארד ביטוח נסיעות לחו"ל מאפשר לכם לפנות לשירותי החירום המקומיים ביעד בו אתם נמצאים בלחיצה אחת!


פספורטכארד - לא רק ביטוח נסיעות לחו"ל

השירות החדש של חברת פספורטכארד מצטרף למגוון גדול ורחב של שירותיים חדשניים ופורצי דרך העומדים לרשות המבוטחים של החברה בניהם:


  • שירות עיכוב בטיסה - אפשרות להתארח בטרקלין ברחבי העולם במקרה בו הטיסה שלכם התעכבה

  • כיסוי כבודה מורחב - המאפשר לכם לקבל פיצוי של עד 1,000$ ובנוסף שירות ייחודי של חברת פספורטכארד המאתר עבורכם את המזוודה במידה ולא הגיע ליעדה.

  • מוקד חירום 24/7 - מוקד חירום הפועל 24/7 לרשות מבוטחי החברה בכל רחבי העולם ומצטרף לחדר המצב החדש שהוקם בימים אלו

  • תשלום במקום!! - תשלום עבור תביעות במקום בזמן אמת באמצעות כרטיס האשראי של פספורטכארד הניתן לכל מבוטח





פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.




bottom of page