top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

היכן תהיו כשהבלתי צפוי יקרה? פספורטכארד נמצאת שם עם ביטוח נסיעות מקצועי ואמין

חופשה מושלמת לחו"ל יכולה להפוך לסיוט במהירות - מחלת חום פתאומית, תאונה בלתי צפויה, גניבה של רכוש יקר ערך או איבוד מזוודה חשוב. בעולם מלא סיכונים לא צפויים, ביטוח נסיעות אמין, מקצועי ועם ניסיון הוא ההבדל בין חופשה שתרצו לזכור לנצח לבין טראומה שתרצו לשכוח במהירות.

כשהבלתי צפוי קורה | ביטוח נסיעות פספורטכארד

פספורטכארד, מדורגת ראשונה על ידי רשות שוק ההון בישראל בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל, מגנה עליכם מכל עבר בחופשה הבאה שלכם. הפוליסה המקיפה של ביטוח הנסיעות לחו"ל שלה כוללת כיסוי להוצאות רפואיות, חילוץ רפואי והטסה חזרה לישראל במקרים של מחלה או תאונה במהלך הטיול, החזר הוצאות מורחב במקרה של כבודה אבודה, קיצור או ביטול נסיעה בשל מצבים שונים כמו סגרים ומצבים ביטחוניים, כיסוי לגניבת מחשבים ניידים וציוד אלקטרוני יקר, והרחבות ייחודיות לפעילויות כמו ספורט חורף וספורט אתגרי.




אחד מהיתרונות הגדולים של ביטוח נסיעות פספורטכארד היא היכולת לספק ביטוח נסיעות לחו"ל מקיף אפילו במצבים הבעייתיים ביותר - בזכות הניסיון הרב שנצבר במשך שנים של טיפול במבוטחים ואירועים מורכבים בכל העולם.

הניסיון, הידע, המקצועיות, השירות והטיפול באלפי אירועים לאורך השנים הם אלו שעושים את ההבדל

שימו לב כי בעוד שלא מעט חברות ביטוח נסיעות אחרות מסרבות פעמים רבות לתת כיסוי או מגבילות ומחריגות אותו למבוטחים עם מצבים רפואיים קודמים, פספורטכארד מציעה כיסוי הכולל מענה ל "מצב רפואי קודם מיוחד" במסגרת ביטוח הנסיעות שלה.  פרק זה מאפשר למטיילים עם מחלות יציבות כגון יתר לחץ דם, אי ספיקת לב ממוגרת, מחלות מעיים או סוכרת לקבל כיסוי מלא וליהנות מחופשה רגועה ומענה גם למצבים רפואיים מורכבים יותר.





פספורטכארד | כשהבלתי צפוי קורה, ביטוח נסיעות
פספורטכארד | כשהבלתי צפוי קורה, ביטוח נסיעות


מגוון רחב של כיסויים בהתאמה אישית | ביטוח נסיעות פספורטכארד

נשים בהריון עד שבוע 32 מכוסות באמצעות כיסוי מיוחד נפרד בביטוח הנסיעות של פספורטכארד. אלו מכם שעוסקים בספורט חורף ובסקי, חובבי טיולי הג'יפים, אנשי עסקים, נופש זוגי וכרטיסים להופעות ועוד ועוד ועוד.... כולם ללא יוצא מן הכלל מקבלים אפשרות לבצע התאמה של החופשה בחו"ל. כך שגם אתן/ם יכולים להמשיך לטייל עד הרגע האחרון בלי לדאוג. שירות זמין 24/7 ומוקד סיוע מקצועי, פספורטכארד מבטיחה שהיא תהיה זמינה שם בשבילכם בדיוק ברגע כשתזדקקו לה ביותר. אז למה להסתכן עם החופשה שלכם? הצטרפו למיליוני המטיילים שבחרו לבטח את עצמם עם פוליסת ביטוח נסיעות של חברת פספורטכארד.




פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.




bottom of page