top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

הרחבה לספורט חורף וסקי | הראל ביטוח נסיעות

Updated: Sep 13, 2023

חופשות סקי הפכו פופולאריות מאוד בשנים האחרונות, ומס הישראלים שמנצלים את התקופה לחופשה מהסוג הזה הולך וגדל משנה לשנה. = אלו מכם בעלי הניסיון כבר מבינים שמדובר בחופשה שונה אשר פעמים רבות טומנת בחובה לא מעט סכנות, בהתאמה, חברות הביטוח השונות מהספקות ביטוח לחו"ל דורשות מהמבוטחים שלהם הטסים לחופשת סקי או חופשה הכוללת ספורט חורף ( אפילו חופשה בלאפלנד הכוללת מזחלות שלג...) לרכוש הרחבה לספורט חורף. כך גם בחברת הראל ביטוח נסיעות לחו"ל.






כמה עולה הרחבה לספורט חורף וחופשת סקי בפוליסת ביטוח לחו"ל של הראל?

חשוב להדגיש כי הכיסוי לספורט החורף אינו נכלל בביטוח הנסיעות לחו"ל הרגיל. ויש לרכוש אותו בנפרד. הרחבה לספורט חורף במסגרת ביטוח נסיעות לחו"ל של הראל עולה נכון למועד כתיבת המאמר

8$ ליום

חשוב לדעת! הביטוח לחו"ל של הראל מאפשר רכישה של הכיסוי גם עבור חלק מתקופת הנסיעה. ( לא בכל חברות הביטוח ניתן לעשות את זה) . בנוסף - ניתן לרכוש את ההרחבה הנ"ל עד גיל 75 בלבד.



הראל חו"ל - הגדרה לספורט חורף*

*חשוב! שימו לב כי רשימת הפעילויות המוגדרות כספורט חורף מתעדכנת מעת לעת באתר חברות הביטוח ויש לבדוק את הנושא מול המידע העדכני ביותר באתר הראל חו"ל.

פעילות של ספורט חורף בביטוח לחו"ל הראל נחשבת לפעילות הנחשבת למסוכנת ודורשת בין היתר מהמשתתפים בה רמות גבוהות של קושי מאמץ גופני, מהירות גובה וסכנה.


להלן הרשימה של הפעילויות הנחשבות לספורט חורף:

גלישה באמצעות מגלשיים, סנובורד, מזחלות, snowshoeing, גלישה במישור ( קרוס קאנטרי - סקי הליכה) ואופנועי שלג. כל הפעילויות חייבות להיות באתר המיועד לכך ובשעות המוכרזות של האתר ובמסלולים המסומנים והמיועדים לכך.


מה כוללת ההרחבה לספורט חורף בביטוח נסיעות הראל?

1. התחייבות של חברת הביטוח ( הראל ביטוח נסיעות לחו"ל) לשלם הוצאות אשפוז, והוצאות רפואיות של בעת אשפוז עד גבול האחריות להוצאות רפואיות בפוליסה. ( 5,000,000$ עם השתתפות עצמית של 50$)

2. שיפוי של המבוטח בגין אובדן ימי סקי ( יש לעיין בפוליסה להגדרה המדוייקת)

3. ביטול נסיעה עקב היעדר שלג באתר הסקי - חשוב לבדוק את ההגדרות המדוייקת בנוגע לסעיף זה ( דורש אישור רשמי מהמדינה בה הייתם אמורים להיות בחופשת הסקי)

4. איחור בהגעה לאתר הסקי בשל מזג אויר... ראה פוליסה להרחבה

5. אובדן ימי סקי עקב סגירת האתר לתקופה של 48 שעות ומעלה

6. איחור בהגעת ציוד חורף ( יש כיסוי לשכירות של ציוד סקי ליום הראשון בלבד. בגובה של 200$)



דגשים חשובים! שימו לב כי בכל חברות הביטוח יש הפרדה מוחלטת בין פעילויות ספורט אתגרי לבין פעילות ספורט תחרותי או ספורט חורף! במידה ואתם נוסעים לחופשת סקי עליכם לרכוש הרחבה שונה ..


למידע נוסף בנושא פוליסת ביטוח הנסיעות של הראל והרחבה לספורט חורף ניתן ליצור עמנו קשר. המחיר זהה בעת רכישה אונליין או רכישה ישירות מול המוקד של חברת הביטוח.


פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.




bottom of page