top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

חופשה רומנטית בצפון איטליה והדולומיטים | תוכנית טיול, טיפים וביטוח לחו"ל

Updated: Sep 6, 2023

גילנו שהיא לא רק ארץ הפסטה, האהבה והרומנטיקה, אלא גם טבע במלוא הדרו, תצפיות נוף פנורמיות ומסלולי טיולי הכוללים הרים מושלגים, מפלים, אנרגיות וחופשה רומנטית קצת אחרת. צפון איטליה מוצאת גם כאן את מקומה כאחת מיעדי הטיול הרומנטיים ביותר בעולם. הצפון הקסום של הארץ כולל בתוכו את וונציה ומילאנו העירוניות והרומנטיות, את האזור המהמם של הדולומיטים והרי האלפים הגבוהים והמגוונים. ביחד, הם מרכיבים את האזור המושלם לטיול זוגי רומנטי שמבטיח זיכרונות וחוויות שתזכרו לעוד המון שנים קדימה.






מצורפת תוכנית הטיול הכללית שלנו ל 8 ימים בצפון איטליה

התוכנית של הטיול שלנו נועדה לתת תוכנית מסגרת אליה ניתן לצקת תוכן בהתאם למה שאתם מתחברים אליו ( ולא חסר כאלו ... אנו ממליצים לסגור את האטרקציות והמסעדות בהתאם לאזור שבו תשהו) . אנו ממליצים להשתדל ולהיות ספונטניים ככל שניתן, אפשר לטייל בצפון איטליה שנים ועדיין לא להספיק את כול מה שיש למקום המטורף הזה להציע.

בגדול... נחתנו בוונציה טיילנו 6 ימים כמעט מלאים בדולומיטים והמראנו בחזרה לארץ ממילאנו. תוכנית הטיול שלנו כללה המון אטרקציות ונקודות טיול בטבע המרהיב של צפון איטליה. במהלך הטיול, היה לנו הכל מהכל, פעילויות של טיולים רגליים בטבע, ביקורים במסעדות אותנטיות מקומיות טיולים רגליים בסמטאות ונציה וברחובות מילאנו.

( שימו לב, חלק מהאטרקציות נחשבות לפעילות של ספורט אתגרי מבחינת הביטוח לחו"ל... ומכיוון שכך אנחנו רכשנו מבעוד מועד כיסוי ספורט אתגרי שכלל את הטיולים הרגליים בהרים, והרפטינג שעשינו. )



היום הראשון: ונציה – אחרי שנחתנו העברנו את כל אחר הצהריים והערב ברחובות ונציה, אכלנו במסעדה מקומית ולנו בתוך ונציה . היום הראשון איפשר לנו להיכנס לאווירה האיטלקית לקראת המשך הטיול.


יום 2-7: טיילנו באזור הדולמיטיים ואגם גארדה, שכרנו רכב בוונציה כמובן ( לדעתנו לא ניתן לטייל בדולמיטיים ללא רכב... ) טיילנו בהרי האלפים ואכלנו במסעדות שיש לאזור להציע. בכל יום החלטנו ספונטנית לאן נוסעים – מסלולי טיול בהרים, ביקור בכפרים ובאטרקציות המקומיות ( יש אין סוף כאלה) ובאגם גארדה שכרנו אופניים וטיילנו על שבילי האופניים המקומיים. אנחנו באופן אישי סיימנו כל ערב במסעדה מפנקת ורומנטית וחזרנו למלון...


יום 7-8: לילה אחרון במילאנו! ובבוקר התארגנות וחזרה לארץ.


תוכנית מסגרת - צפון איטליה,דולמיטיים, גארדה ומילאנו

תיאור

יעד

יום

נחיתה בוונציה, טיול ברחובות המים של וונציה, התארחות במלון רומנטי בלב העיר.

וונציה

1

שכירת רכב בוונציה, טיול בהרי הדולומיטים, טיפוסים וטיולים בטבע.

דולומיטים

2

ביקורים בכפרים ואטרקציות מקומיות באזור הדולומיטים.

דולומיטים

3

טיול באופניים על שבילי האופניים המקומיים באזור הדולומיטים.

דולומיטים

4

נוסעים לאזור אגם גארדה, טיול בסביבת האגם, ביקור באטרקציות מקומיות.

אגם גארדה

5

טיול באופניים או טיולים נוספים באזור אגם גארדה, ביקורים בעיירות מקסימות.

אגם גארדה

6

ביקור בעיירה מקסימה באגם גארדה, הגעה למילאנו ללילה האחרון, רחובות מילאנו, פאבים ומסעדות

אגם גארדה ומילאנו

7

סיום הטיול במילאנו, סיום החופשה הרומנטית בצפון איטליה

מילאנו

8

מלונות:

מלון מומלץ

יעד

ימים

וונציה

לילה ראשון

דולמיטיים

לילה 2-4

דולמיטיים

לילות 2-4

אגם גארדה

לילה 5-6

מילאנו

לילה אחרון


דגשים בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל תקשורת ועוד:

1. ביטוח נסיעות לחו"ל - שימו לב כי יש להתאים ככל הניתן ובצורה מדוייקת את ההרחבות אותן אתם רוכשים בביטוח לחו"ל בהתאם לתוכנית הטיול שלכם. באופן כללי אנחנו רוכשים ביטוח נסיעות רק מחברות ביטוח מוכרות ומובילות שיכולות לתת לנו מענה מיידי ומהיר, בשנים האחרונות אנחנו רוכשים ביטוח מחברת הראל ומחברת פספורטקארד לסירוגין. במסגרת הביטוח לחו"ל הוספנו את ההרחבות הבאות: הפוליסה שנרכשה בטיול הנוכחי הינה הראל ביטוח נסיעות, הוספנו ביטול וקיצור נסיעה ( מכיוון שהזמנו את החופשה כחצי שנה מראש), בנוסף הוספנו כיסוי להשתתפות עצמית במקרה נזק לרכב שכור והוספנו כיסוי לספורט אתגרי וכיסוי לאיתור וחילוץ לכל מקרה שלא יהיה מכיוון שעשינו גם טיולים בטבע.


2. תקשורת: נוכחנו בתקופה האחרונה לגלות כי שימוש ב Esim במקום לרכוש חבילת תקשורת ישירות מהמפעיל הישראלי ( פלאפון, סלקום, פרטנר וכו...) יוצא משמעותית יותר זול, ומעבר לכך יש כיסוי מלא וזמינות מלאה באיטליה ושומרים על המספר הישראלי. אחת מחברות ה ESIM בהן השתמשנו היא חברת WIFLY המספקת חבילת תקשורת אטרקטיבית גם לאיטליה .


3. רכב שכור: שימו לב כי במידה ואתם שוכרים רכב במקום אחד ומחזירים אותו במקום אחר ( במקרה שלנו, לקחנו את הרכב בוונציה והחזרנו אותו במילאנו) בידקו מראש כי חברת ההשכרה מאפשרת זאת. (הפעם שכרנו רכב דרך Avis... יצא לנו זול יותר מחברות אחרות)


4. תכנון מראש אבל ספונטניות :-) היא המפתח להצלחת הטיול, כן, הייתה לנו תוכנית מוכנה מראש... אבל כמות האטרקציות, הנופים המטורפים, העיירות הציוריות המסעדות ובתי הקפה גרמו לנו לשנות את התוכנית לא מעט פעמים ופשוט לזרום...



ניתן ליצור עמנו קשר למידע נוסף על ביטוח לחו"ל הראל ביטוח נסיעות ופספורטכארד . או ליצור עמנו קשר טלפונית: 077-2244332



פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.






bottom of page