top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

חופשה משפחתית - היער השחור | תוכנית טיול, טיפים דגשים וביטוח לחו"ל

היער השחור , אזור גאוגרפי שבגרמניה, נחשב לאחד מיעדי הטיול המתאימים למשפחות. היער השחור נמצא בקצה הדרום-מערבי של גרמניה. ויש לו גבול משותף עם שווייץ מדרום וצרפת במערב. טיול משפחות ליער השחור יספק לכם אינספור אטרקציות, נופים פנורמיים מרהיבים, טיולים ביערות וטבע מרשים.





תוכנית טיול ל 7 ימים ביער השחור - אתרים מומלצים, דגשים וטיפים


יום ראשון: טיסה ישירה לציריך ומשם אחרי ששכרתם רכב נסיעה אל מפלי הריין, נהר הריין נחשב לאחד מהנהרות הארוכים באירופה ומתחיל באזור הרי האלפים ונשפך לים הצפוני, מומלץ לטייל על גדת הנהא לצפות במפלים ולהגיע למרפסת התצפית המרשימה.


יום שני: יום של טבע ואטרקציות לפניכם, אפשר להגיע אל אגם טיטזה המרשים, אגם הנמצא בל היער מוקף בירוק ומים צלולים, ומשם להגיע אל פארק החבלים שיספקו לכם ולילדים אדרנלין באמצעות אומגות וגשרים, כולם בגובה היער ובתוכו.


יום שלישי: בירת היער השחור פרייבורג. טיול בעיר העתיקה, המרכז העתיק ומשם לכיכר הראשית ולקתדרלה המרשימה. שוטטות ברחובות ובתי הקפה. בהמשך היום ניתן להגיע אל מפלי טריברג הנמצאים בתוך יער ( כן כן עוד יער מרשים וירוד כמו באגדות) טיול רגלי ביער לכיוון המפלים


יום רביעי: אי אפשר להגיע ליער השחור מבלי לבקר בפארק אירופה, פארק שעשועים עם עשרות מתקנים המספקים אדרנלין וכיף לכל המשפחה, ולכל הגילאים. באופן אישי היינו מקדישים למקום לפחות יומיים אם יש לכם מספיק זמן והילדים חובבים מתקנים, אבל גם יום אחד יכול להספיק.


יום חמישי: פארק המים קלרסרוהה שנמצא על גדות נהר הריין, פארק מים גדול המספק כמעט את כל אטרקציות המים שניתן לחשוב עליהם, מגלשות, בריכות פנימיות, מסלולי אקסטרים במים ועוד.


יום שישי: פארק חמשת החושים, אחת מהאטרקציות המוצלחות במרכז היער השחור, טיול המתאים לילדים בכל הגילאים ( אנחנו עשינו אותו עם ילד ב 4 שעף על המסלול) כולם מתחילים את המסלול עם נעליים ומסיימים אותו יחפים. אפשר בכיף להעביר שם שעתיים שלוש... ( לדעתי ולדעת אישתי, אחלה אטרקציה לילדים קטנים, ילדים מבוגרים יותר עשויים להשתעמם... ולכן אם אתם מטיילים עם ילדים גדולים כדאי לשקול תוכנית אחרת ליום הזה, לדוגמא: העיירה שפייר ומוזיאון התחבורה)


יום שביעי: יום של התארגנות לקראת החזרה.


דגשים טיפים וביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות למשפחות: לא טסים לחו"ל בלי ביטוח נסיעות, מצד שני, אין צורך בביטוח מיוחד לגרמניה באופן כללי וליער השחור בפרט, אם זאת אנו ממליצים תמיד' להתאים את הביטוח נסיעות לתוכנית הטיול שלכם.

לקריאה נוספת על כיסויים רלוונטיים:

כיסוי לביטול וקיצור נסיעה - לחץ כאן

כיסוי לספורט אתגרי - לחץ כאן

כתבה בנושא ביטוח נסיעות למשפחות- לחץ כאן

חברות הביטוח המועדפות עלינו מניסיון של שנים ועשרות טיולים משפחתיים הן החברות: פספורטקארד, הראל ביטוח נסיעות לחו"ל והפניקס. נוכחנו לדעת שלפעמים ביטוח זול עולה ביוקר... וכשאנו נופשים עם הילדים אנחנו לא מתפשרים ונעדיף תמיד ביטוח נסיעות לחו"ל הכולל מוקד 24/7, התייעצות טלפונית עם רופא בעברית והכוונה לרפואה לכל מקרה של יהיה. לביטוח נסיעות אונליין של חברת פספורטכארד ניתן ללחוץ כאן


תוכנית הטיול: היער השחור מתאים למשפחות עם מגוון רחב של גילאים, כדאי להתאים את המסלול לרצונות של הילדים ולשלב עם טיולים בטבע, לצורך העניין, ילדים מבוגרים יותר יעופו על פארק אירופה ופארק המים קלרסרוהה, מסלול 5 החושים פחות מתאים.


השכרת רכב: בעונת השיא קיים מחסור ברכבים להשכרה ולכן ההמלצה הגורפת היא להשכיר רכב מבעוד מועד!


לינה: קיימים אינספור צימרים ובתים להשכרה בכל רחבי היער השחור. מומלץ גם פה להזמין מקום לינה מבעוד מועד. ברוב הצימרים קיים מטבח בו ניתן לבשל ולהכין ארוחות בוקר, מצד שני קיימים מלונות בוטיק קטנים המציעים לינה וארוחת בוקר. אנחנו הכנו בכל יום ארוחת בוקר בצימר, ובהמשך היום אכלנו באחת מהמסעדות בדרך. אגב, אנחנו לנו בצימר אחד לאורך כל החופשה ומשם עשינו טיולי כוכב, כך שבכל סוף יום חזרנו לאותו המקום.


יש לכם שאלות נוספות בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל? אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר או להשאיר פרטים ואחד מהמומחים שלנו יחזור אליכם . ליצירת קשר ורכישה של ביטוח אונליין בחברות פספורטכארד, הראל וכלל לחצו כאן


פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.

bottom of page