top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

כיסוי בגין קיצור נסיעה | הפניקס ביטוח חו"ל

Updated: May 3, 2023

זהו! הגעתם ליעד, החופשה התחילה, התוכנית של הטיול יצאה לדרך... טיולים רגליים, הופעות, מלונות אבל... קרה מקרה ובאמצע החופשה שלכם את חייבים לקצר ולחזור לארץ. במקרה כזה כדאי שתכירו את ההרחבה לביטוח הנסיעות לחו"ל בשם "הפסד תשלומים עקב קיצור נסיעה" . אחד מהסעיפים המעניינים שרובכם לא מכירים.



ההגדרה של קיצור נסיעה במסגרת פוליסת הנסיעות הפניקס ביטוח חו"ל "Smart Travel"

מקרה של קיצור נסיעה (לפי הגדרות בפוליסת הנסיעות "הפניקס ביטוח חו"ל), והפסד תשלומים בגין קיצור הנסיעה בזמן השהות שלכם בחו"ל מוגדר כקיצור נסיעה הכרחי ובלתי נמנע כתוצאה מאחד מהמקרים המפורטים בפוליסה ( נתייחס לכך עוד רגע), במקרה של קיצור הנסיעה, חברת הביטוח במסגרת ביטוח הנסיעות ישפה את המבוטח ו/או את בני המשפחה הגרעינית בתנאי שרכשו את ההרחבה כמובן בגין החלק היחסי עבור כל יום של הנסיעה המתוכננת שאבד עקב קיצור הנסיעה ( מרגע חזרתו לישראל)

במקרה כזה ההוצאות שיכוסו על ידי ביטוח הנסיעות שלכם הן הוצאות לינה ( מלון, בית הארחה, דירת נופש, כפר נופש) עלות כרטיס נסיעה חלופי או עלות שינוי הכרטיס המקורי עקב קיצור הניעסה ורכב שכור בלבד!





המקרים שבגינם ניתן להפעיל את סעיף קיצור הנסיעה במסגרת הפניקס ביטוח לחו"ל

  1. אירוע רפואי שארע למבוטח ( על סמך אישור רופא מוסמך בחו"ל)

  2. מוות של המבוטח או בן משפחה קרוב או מחלה בגינה אושפז בן משפחה קרוב למשך 24 שעות לפחות בבית חולים.

גובה הכיסוי בביטוח נסיעות לחו"ל במקרה של קיצור נסיעה

התחייבות של חברת הביטוח הפניקס במסגרת פוליסת הנסיעות הפניקס ביטוח חו"ל Smart Travel במקרה של ביטול ו/או קיצור נסיעה לא תעלה על סך של 6,000$ מתוכם כרטיסי טיסה עד 2,000$ במחלקת תיירים בלבד!



המקרים בהם הביטוח לחו"ל לא תשפה את המבוטח

  1. טעות של ספק כגון סוכן נסיעות, מארגן טיול

  2. עבור הוצאות נסיעה ומימון מחד של נסיעה לחו"ל

  3. מעשה בלתי חוקי או פלילי

  4. מחדלים של ספקי שירות שונים

  5. קיצור נסיעה ביוזמת המבוטח

  6. קיצור נסיעה עקב מגיפה, או חשש למגיפה

  7. אזהרות מסע

  8. ועוד... כרגיל אנו ממליצים לקרוא את המפרט המלא של סעיף קיצור נסיעה ישירות בפוליסה העדכנית שלחברת הביטוח.

שימו לב!! לא מדובר בביטוח ביטול נסיעה מכל סיבה! ובכל מקרה אנו ממליצים להיכנס למפרט הפוליסה המלא על מנת לקבל מידע מלא, מדוייק ועדכני לגבי סעיף זה או אחר. לקריאה נוספת מתוך פוליסת הנסיעות של הפניקס ביטוח חו"ל ניתן ללחוץ על הקובץ המצורף:


ביטול וקיצור נסיעה הפניקס
.pdf
Download PDF • 499KB


יש לכם שאלות נוספות? אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר או להשאיר פרטים ואחד מהמומחים שלנו יחזור אליכם . ליצירת קשר ורכישה של ביטוח אונליין בחברות פספורטכארד, הראל וכלל לחצו כאן


פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.

bottom of page