top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

חופשה משפחתית בצפון איטליה | אטרקציות, מסלול, ביטוח נסיעות ועוד

חופשה בצפון איטליה הוא אחד מהיעדים המועדפים על משפחות. טיול בחבל הארץ האיטלקי יכול לספק לכם את כל מה שצריך לחופשה מושלמת עם הילדים. טבע עם נופים פסטורליים ותצפיות פנורמיות כמעט מכל זוית שתבחרו, אגמים, ערים ציוריות פארקים ואטרקציות לרוב אוכל משובח ( וכמובן גם יין ). חלק מהאתרים והאטרציות שחובה לבקר בהם כוללים בין היתר את אגם גארדה, הגארדה לנד שנחשב לפארק השעשועים הגדול ביותר באיטליה, פארק המים קאנווה, פארק הסרטים פארק החבלים. וביקור בערים ורונה, ונציה ועוד.





תוכנית טיול לצפון איטליה - אתרים מומלצים, דגשים וטיפים


יום ראשון: ביום הראשון לאחר הנחיתה ולאחר ששכרתם רכב אנו ממליצים להתחיל ולספוג את האווירה של צפון איטליה, ביקור בעיר ורונה ואם נשאר זמן להמשיך לכיוון העיירה סמריונה או אחת מהעיירות הסמוכות השוכנת על גדול אגם גארדה מרחק נסיעה של כ 45 דקות לטייל באגם ולהעביר שם את הלילה הראשון.


יום שני: פארק הגארדלנד, נמצא במרחק נסיעה של כחצי שעה מהעיירה סירמיונה. נחשב לאחד מהפארקים הגדולים באיטליה וכולל מתקני שעשועים רכבות הרים, מתקני מים. יום שמתאים לכולם ילדים ומבוגרים בכל הגילאים. מומלץ להקדיש לפארק יום שלם.


יום שלישי: על ונציה שמעתם? ( ברור שכן) אי אפשר להגיע לצפון איטליה מבלי לבקר בונציה! במרחק של כשעה וחצי נסיעה מאגם גארדה ( תלוי מאוד במלון בו בחרתם ללון) תוכלו להגיע לעיר ונציה המדהימה! עיר הגשרים והתעלות אשר נחשבת לעיר היפה בעולם. יום שלם בונציה אשר יכלול שיט בנהרות, ארוחה באחת מהמסעדות שוטטות בסמטאות וביקור בגטו היהודי העתיק יספק לכם לא מעט רגעי נחת!


יום רביעי: פארק המים "The Caneva Aquapark" וצמוד אליו ה "Movieland Studios" הנמצאים על גדות אגם גארדה יספק לכם יום גדוש בפעילויות לילדים ומבוגרים עם לא מעט אטרקציות ואדרנלין.


יום חמישי: פארק החבלים של צפון איטליה, "Jungle Adventure Park", גם הוא באוזר אגם גארדה, כולל מסלולים ברמות שונות ולכל גיל.


יום שישי: העיירות של צפון איטליה, מפלי ורונה ועיירות נוספות מסביב לאגם גארדה. שיטוט בסמטאות, אוכל משובח ויין... יום של שלווה ורוגע לפני החזרה הביתה. אפשרות שנייה ורחוקה יותר היא נסיעה של כמעט שעתיים לכיוון מילאנו למי שלא מוכן לפספס וחייב לסמן וי. בירת האופנה של אירופה.



חופשה משפחתית בצפון איטליה - דגשים טיפים בנושא ביטוח לחו"ל

ביטוח נסיעות למשפחות: אין צורך בביטוח נסיעות מיוחד לצפון איטליה, מצד שני חשוב לשים לב לדגשים הבאים. ראשית אנו ממליצים כי כל המשפחה תהיה מבוטחת תחת אותה פוליסת ביטוח נסיעות. שנית, שימו לב כי במידה ושכרתם רכב רצוי לרכוש הרחבה לביטול השתתפות עצמית לרכב שכור. ודבר אחרון - בהתאם לתוכנית הטיול וחברת הביטוח בה רכשתם את ביטוח הנסיעות שלכם, יש לבדוק ולוודא כי הפעילויות בהן אתם לוקחים חלק לא נחשבות לספורט אתגרי (לדוגמא, במידה ובחרתם לעשות טיול עם סוסים, בחלק מחברות הביטוח פעילות זאת נחשבת לאתגרית)

לקריאה נוספת על כיסויים רלוונטיים:

כיסוי לביטול וקיצור נסיעה - לחץ כאן

כיסוי לספורט אתגרי - לחץ כאן

כתבה בנושא ביטוח נסיעות למשפחות- לחץ כאן

שנים אנו מטיילים ומלווים משפחות עם ביטוחי הנסיעות שלנו, חברות הביטוח שאנו ממליצים עליהן בפה מלא בכל מה שקשור לחופשה משפחתית הן החברות: פספורטכארד, הראל והפניקס. לא פעם ולא פעמים נוכחנו לדעת שביטוח זול עולה ביוקר... כשאנו מטיילים עם המשפחה אנו מעדיפים חברת ביטוח עם ניסיון מקצועיות ומענה מהיר ומיידי 24/7. התייעצות טלפונית עם רופא בעברית והכוונה לרפואה לכל מקרה של יהיה. לביטוח נסיעות אונליין של חברת פספורטכארד ניתן ללחוץ כאן


תוכנית הטיול: צפון איטליה, חופשה המתאימה למשפחות עם מגוון רחב של גילאים, כדאי להתאים את המסלול לרצונות של הילדים ולשלב עם טיולים בטבע, לצורך העניין, ילדים מבוגרים יעופו על פארק המים קאנבה ופארק הגארדהלנד.וכנראה שישתעממו יותר ביום המוקדש לונציה


השכרת רכב: שימו לב! הקיץ שלנו נחשב לעונת השיא בצפון איטליה, אנו ממליצים לשכור רכב מבעוד מועד. על מנת להימנע ממחירים גבוהים ולוודא שמשריינים לכם רכב.


לינה: באזור אגם גארדה יש מלונות, כפר נופש וצימרים רבים. אנו ממליצים להתמקד במקומות הלינה הנמצאים על גדול האגם. ( כבר הגעתם עד לכאן...)


למידע נוסף בנושא ביטוח לחו"ל אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר. בכל מקרה ניתן לרכוש ביטוח נסיעות אונליין בכל אחת מהחברות שציינו קודם. המחיר בכל מקרה זהה לרכישה אונליין או רכישה ישירות מול המוקד של חברת הביטוח. ( פרט לביטוח נסיעות של הפניקס הנותן 10% הנחה ברכישה אונליין) ליצירת קשר או רכישה של ביטוח אונליין בחברות פספורטכארד, הראל וכלל לחצו כאן


פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.

bottom of page