top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

רומניה: מקום מדהים לחופשה משפחתית עם הילדים

Updated: Apr 24, 2023

רומניה היא מדינה יפה ומגוונת המציעה אטרקציות מתאימות לכל המשפחה. היא מספקת נופים מדהימים, אתרים היסטוריים עשירים וחוויות טבע מרתקות.



טיולים ברומניה למשפחות
Romania


אם אתם מתכננים חופשה משפחתית ברומניה, הנה כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לתכנן חופשה מוצלחת:

  1. בחרו במקום מתאים לילדים - ישנם הרבה אטרקציות טבע והיסטוריה ברומניה, אך כדי להבטיח חופשה משפחתית מוצלחת יש לבחור במקום המתאים לילדים. תבחרו באטרקציות ופעילויות המתאימות לגילאי הילדים שלכם ושהם יוכלו גם להנות מהן.

  2. בדקו את המזג האויר- רומניה מתחילה להתעורר לקיץ ארוך וחם לכן התכנון הנכון של החופשה יכול להיות קריטי לחופשה. בדקו את המזג האויר במקום שבו אתם מתכננים לטייל ושימו לב לתקופות.

  3. בחרו במסלולי נופש משפחתיים - רומניה מציעה מגוון רחב של מסלולי טיול המתאימים לכל המשפחה. בחרו במסלולים שיובילו אתכם למקומות יפים ומעניינים, כגון בתי מלון משפחתיים בסביבה ירוקה וטבעית וחוויות טבע וסיורים בעיירות וכפרים המעוצבים בסגנון העתיק. תצטרכו לתכנן את המסלול מראש ולבחור כמובן מסלולים שיהיו מתאימים לכם, על בסיס גיל ילדיכם, כמות הזמן שלכם והתקציב שלכם.

  4. הכנסו למגוון הפעילויות המקומיות - רומניה מציעה גם פעילויות מקומיות מגוונות, כגון רכיבת אופניים בשטח, הליכה רגלית, סיורי אוכל מקומי, ביקור במוזיאונים ובאתרי הארכיאולוגיה. אל תנעלו רק על הטיולים הפופולריים, כדאי לנסות ולחקור פעילויות מיוחדות שלא תמצאו במדריכי טיולים מסחריים.

  5. להכיר את התרבות המקומית! התרבות הרומנית מציעה מסורת עשירה במאכלים מקומיים טעימים שלא כדאי לוותר עליהם.


מקומות שהיה מומלצים למשפחות: (לבדיקה ישירה של עלויות באתר BOOKING לחצו כאן)

  1. מלונות עם בריכה - בקיץ חשוב למשפחות להשאיר מספיק זמן לבריכה, ולכן מומלץ לבחור במלונות המציעים זאת. אחד המלונות הפופולריים הוא מלון הילטון סיביו הממוקם בבוקרשט, שכולל בריכה ענקית וגם בריכת ילדים. מלון נובוטל בקלוז' הוא עוד אופציה טובה, שכולל בריכת ילדים ופעילויות לילדים, כמו גם חדרי משחקים וגינה ענקית.

  2. פארקים לילדים ובתי מלון - אם אתם מחפשים פארקים לילדים ובתי מלון עם פעילויות לילדים, אז כדאי לבדוק את המלון פארק הולידיי בסיביו, שכולל חדרי משחקים, בריכת ילדים ופארק מים במתחם המלון. מלון ג'וי וילדג' בבוקרשט הוא עוד אופציה נהדרת, עם חדרי משחקים, טרמפולינות, מגלשות מים ופעילויות רבות נוספות לילדים.

  3. מקומות לינה בטבע - אם אתם מעוניינים להתארח במקומות בטבע עם המשפחה שלכם, אז ישנם מספר רב של אופציות מעניינות.

  • פארק הטבע פאדיס (Padis Natural Park) - מדובר באזור טבעי מהמם בצפון מערב רומניה, המציע שפע רב של פעילויות כמו טיולי רכיבה, טיולי פעילות וסיורים טבעיים. הפארק כולל מלונות ובתי מלון במרכז הטבעי של האזור, כך שתוכלו לשהות בקרבת המקום ולכיוון את היום שלכם בהתאם למה שתרצו לעשות.

  • מלון רוביקון (Roubicon Hotel) - מלון זה נמצא בצפון מערב רומניה ומציע נופים מרהיבים להרי הקרפטים הרי הטראנסילבניה. המלון מתאים למשפחות עם חדרים מרווחים ופעילויות לילדים כמו חדר משחקים, קולנוע בחדר



bottom of page