top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

גם פארק חבלים ואומגות זה ספורט אתגרי | ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד

השורה התחתונה, פארק חבלים נחשב לספורט אתגרי בכל חברות הביטוח ולכן במסגרת ביטוח נסיעות לחו"ל אתם נדרשים להוסיף כיסוי ספורט אתגרי

אילו פעילויות נחשבות לספורט אתגרי בביטוח נסיעות לחו"ל

לא מעט פעמים אנחנו נשאלים לגבי נושא ספורט אתגרי, או במילים אחרות, אלו פעילויות נחשבות לספורט אתגרי ואיזה פעילויות אינן נחשבות לספורט אתגרי. חשוב להדגיש כי בכל האתרים של חברות הביטוח בכל מה שקשור לביטוח נסיעות לחו"ל ישנה רשימה מסודרת ומפורטת אם רשימה של פעילויות הנחשבות לספורט אתגרי. שימו לב, כי למרות שמרבית מהרשימה חופפת כמעט באופן מלא בכל חברות הביטוח, ישנם גם פעילויות (כגון רכיבה על סוסים/גמלים) שבחברה אחת נחשבת לספורט אתגרי ובאחרת אינה נחשבת לספורט אתגרי. נקודת המוצא שלכם במידה ואתם לא בטוחים היא שכל פעילות ספורט שאינה שגרתית נחשבת לפעילות אתגרית אלא אם בדקתם במפורש!






סוגים של ספורט אתגרי | ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד

באופן עקרוני ניתן לחלק את פעילויות הספורט האתגרי לשלושה תחומים עיקריים:

ספורט ימי, ספורט יבשתי וספורט אוירי. ( להלן פירוט חלקי - יש להתעדכן מול חברת הביטוח הרלוונטית לגבי הרשימה המלאה והעדכנית!) שימו לב! פעילות ספורט חורף מקבלת התייחסות נפרדת ואף דורשת רכישה של כיסוי נפרד לטובת הנושא.


ספורט ימי - גלשן רוח, אופנועי ים, שייט קיאקים, מצנח רחיפה באמצעות סירה, שייט בסירת מירוץ, צלילה חובבנית, שייט מפרשיות ( כן, גם ביאכטה!), גלישת גלים, בננות, אבובים וכדומה.


ספורט יבשתי - רכיבה על אופנועי שטח, טרק - הייקינג, רולר בליידס, אופני שטח, סקייטבורד, ג'יפים 4X4, קארטינג ואפילו שיפוט במשחקי כדור


ספורט גבהים/אוירי: צניחה, טיסה בכדור פורח, גלישת מצוקים, טיפוס הרים, טיפוס קירות, פארק חבלים! ועוד.


כמו ששמתם לב, ישנם לא מעט פעילויות אשר מבחינתכן הם פעילויות רגועות ( כדור פורח, נסיעת שטח בג'יפ גם בתור נוסעים, שייט ביאכטה ועוד) אבל מבחינת חברות הביטוח וביטוח נסיעות לחו"ל נחשבות לספורט אתגרי ולכן דורשות מכם לרכוש ביטוח בסיסי ולהוסיף לו כיסוי לספורט אתגרי.


ביטוח ספורט אתגרי | ביטוח פספורטכארד - מתי לרכוש?

האם נדרש לרכוש ביטוח ספורט אתגרי לכל תקופת השהייה או רק ליום בו אתם מתכננים את הפעילות

הטיפ שלנו! מניסיון של שנים בתחום, רצוי וכדאי לרכוש את הכיסוי לספורט אתגרי לכל תקופת השהייה שלכם בחו"ל.


נכון! יש חברות ביטוח המאפשרות רכישה של כיסוי לספורט אתגרי באופן נקודתי ליום בו אתם מתכננים את הפעילות, אבל הניסיון שלנו מראה כי אחוז גבוה מהנופשים בחו"ל פשוט שוכחים להוסיף את הביטוח בנוסף תוכניות משתנות תוך כדי תנועה... והכי חשוב... גם אם אתם בחופשת בטן גב באיי סיישל... ופתאום מתחשק לכם לעשות ספורט ימי זה נחשב לספורט אתגרי! בחברת פספורטכארד לא לוקחים סיכון, ושומרים על המבוטחים ולכן דורשים לרכוש כיסוי לספורט אתגרי לכל תקופת הביטוח. ( וביננו... זה עולה גרושים ושווה כל שקל במידה וחס וחלילה קורה משהו!)



פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.






bottom of page