top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

הראל ביטוח נסיעות לחו"ל | הרחבה לספורט אתגרי

Updated: Sep 13, 2023

ספורט אתגרי מתייחס למספר גדול של פעילויות לא שיגרתיות ואקסטרים אשר דורשות מכם כמבוטחים לרכוש הרחבה לביטוח הנסיעות לחו"ל ולהצהיר על כך בפני חברת הביטוח. הראל ביטוח נסיעות ושאר חברות הביטוח נסיעות לחו"ל מפרסמת מעת לעת את רשימת הפעילויות הנחשבות ספורט אתגרי. שימו לב כי קיים שוני בין חברות הביטוח השונות.

פעמים רבות החופשה בחו"ל כוללת גם פעילויות פחות שגרתיות ויומיומיות, חשוב לשים לב בעת רכישה של ביטוח נסיעות לחו"ל מרבית הפעילויות הלא שגרתיות נחשבות כפעילות ספורט אתגרי הדורשת רכישה של הרחבה. שימו לב! לכל חברת ביטוח יש הגדרות שונות לפעילויות הנחשבות לספורט אתגרי.

הפעם נתמקד בהגדרות של ספורט אתגרי בפוליסה הראל ביטוח נסיעות לחו"ל First Class

לקריאה על ספורט אתגרי בחברת פספורטכארד ניתן ללחוץ כאן





כמה עולה הרחבה לספורט אתגרי בביטוח לחו"ל של הראל?

הרחבה לספורט אתגרי במסגרת הפוליסה הראל ביטוח נסיעות לחו"ל First Class עולה נכון למועד כתיבת המאמר

0.5$ ליום

שימו לב! ניתן לרכוש את הכיסוי גם עבור חלק מתקופת הנסיעה. ( לא בכל חברות הביטוח ניתן לעשות את זה) . בנוסף - ניתן לרכוש את ההרחבה הנ"ל עד גיל 75 בלבד.



הראל ביטוח נסיעות לחו"ל First Class - הגדרה לספורט אתגרי*

*חשוב! שימו לב כי רשימת הפעילויות המוגדרות כספורט אתגרי מתעדכנת מעת לעת באתר חברות הביטוח ויש לבדוק את הנושא מול המידע העדכני ביותר באתר הראל חו"ל.

פעילות ספורט אתגרי בפוליסה הראל ביטוח נסיעות לחו"ל First Class נחשבת לפעילות הנחשבת למסוכנת ודורשת בין היתר מהמשתתפים בה רמות גבוהות של קושי מאמץ גופני, מהירות גובה וסכנה.


להלן הרשימה של הפעילויות הנחשבות לספורט אתגרי:

1. צלילה לעומק מעל 3 מטר, לרבות צלילה חופשית וצלילה עם ציוד מכל סוג

2. כל מה שקשור לטיולים בהרים: טיפוס בעזרת חבלים, טיופס סלעים, קירות, סנפלינג, קרח ועוד...

3. פעילות ספורט ימית כגון: סקי מים, אופנועי ים, קייט סרפינג, ראפטינג, פליי בורד, גלישת גלים ורוח, קיאקים ועוד...

4. רכיבה על בעלי חיים: סוסים, פילים וכו...

5. פעילויות על גלגלים: רולר בליידס, סקייטבורד, לונגבורד, מזחלות אלפיניות, אופנועי שטח, טיולי ג'יפים (גם אם אתם לא נוהגים), טרקטורין, רייזרים ועוד.

6. פעילות בגובה: אומגה, גלישת באויר, ריחוף, דאיה, צניחה, כדור פורח, טיסות אקטרים.

7. השתתפות בפעילות אומנויות לחימה מכל הסוגים והמינים.

8. פעילויות אחרות כגון: פרקור, אופני שוח, דאון היל, קרוס קאנטרי ועוד.


לשימושכן רשימה אשר התעדכנה לאחרונה באתר הראל חו"ל - אנחנו מדגישים שוב כי לפני רכישה יש לבדוק מידע עדכני ישירות מול אתר החברה.

הודעה על הגדרת ספורט אתגרי - הראל ביטוח נסיעות לחול מאי 2023
.pdf
Download PDF • 177KB

דגשים חשובים! שימו לב כי בכל חברות הביטוח יש הפרדה מוחלטת בין פעילויות ספורט אתגרי לבין פעילות ספורט תחרותי או ספורט חורף! במידה ואתם נוסעים לחופשת סקי עליכם לרכוש הרחבה שונה .. לקריאה בנושא ביטוח סקי ניתן ללחוץ כאן


למידע נוסף בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל - הראל ביטוח נסיעות לחו"ל First Class ניתן ליצור עמנו קשר. המחיר זהה בעת רכישה אונליין או רכישה ישירות מול המוקד של חברת הביטוח.


פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.




bottom of page