top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל לפעילויות ספורט ותחרויות

Updated: May 4, 2023

בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים טסים לחו"ל על מנת להשתתף בפעילות ספורטיבית במסגרת מקצועית או תחרות ספורט מסוגים שונים כגון תחרויות שיחה, מרתון, אופניים איירון מן ועוד. חשוב לזכור שפעילויות אלו דורשות רכישה של כיסוי מיוחד בפוליסת ביטוח הנסיעות שלכם.


אחרי תקופה ארוכה של אימונים הגעתם לרגע המיוחל! אתם טסים לחו"ל על מנת להשתתף בתחרות מסוגים שונים. חשוב לזכור כי פוליסת הנסיעות הבסיסית שלכם אינה מכסה פעילות זאת ויש להתייחס אליה בנפרד.





ביטוח לחו"ל הכולל פעילויות ספורט במסגרת מקצועית/תחרותית מחולק ל 2 רמות:

ספורט תחרותי רמה א': ריצת מרתון, ירי תחרותי, סייף, טאקוונדו, קראטה, ג'ודו, ג'וג'יטסו, אייקידו, סוסים, טניס, גלישה, שייט, נהיגה ברכב/אופנוע במסלול מירוצים מקצועי, ריקודים, כדור עף, באולינג, כדורסל, כדור רגל, כדור יד, שחיה והתעמלות אומנותית.


ספורט תחרותי רמה ב': השתתפות בתחרות איש הברז, טריאתלון ואולטרה מרתון.


דברים שכדאי להכיר בביטוח לחו"ל עם הרחבה לספורט במסגרת מקצועית/תחרותית


  1. הכיסוי הינו עד 20,000$ ליחיד או עד 50,000$ לכלל הקבוצה המבוטחת

  2. הכיסוי אינו נותן מענה לטיפולי המשך בישראל

  3. ניתן כיסוי לטיפולי חירום בשיניים/חניכיים כתוצאה מפגיעה בפעילות ספורט תחרותית/מקצועית שלא ניתן לדחותם עד לשובו של המבוטח בישראל עד לסך של 1000$

  4. ענפי הספורט מתעדכנים מעת לעת באתר פספורט ביטוח ויש להתעדכן במידע עדכני מולו או לדבר עמנו ישירות

  5. הביטוח אינו מכסה מקרה בו המבוטח נהג שלא בהתאם לכללי הבטיחות היסודיים של האתר או המסגרת בה הייתה הפעילות


בשורה התחתונה! הכיסוי במסגרת ביטוח הנסיעות לספורט במסגרת תחרותית/מקצועית אינו דומה לכיסוי לספורט אתגרי! ויש לרכוש אותו בנפרד. השתתפות בפעילות תחרותית/מקצועית טומנת בחובה סיכון לפגיעות ולכן חשוב לרכוש את הכיסוי הנ"ל במסגרת רכישת הביטוח לחו"ל שלכם לפני הטיסה!

פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.






bottom of page