top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

ביטוח נסיעות שומר על כיסכם גם כשהחופשה בחו"ל יוצאת משליטה | פספורטכארד

מכיוון שאף אחד מאתנו אינו יכול לצפות מראש מתי הטבע, הסיבוכים המדיניים או אפילו השיגעון הבריאותי הבא יפריעו לחופשה המתוכננת בחו"ל שלכם. פתאום אתם נדרשים לבטל את הטיסה, לשנות את לוח הזמנים בצורה דרסטית, או אולי אפילו להישאר במלון תחת סגר - ובינתיים, הוצאות הנסיעות רק מצטברות.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל | כשהבלתי צפוי הופך למציאות - פספורטכארד

כשהבלתי צפוי קורה... בדיוק בשלב הזה, ביטוח נסיעות לחו"ל נכנס לפעולה כדי לתת לכם את השקט הנפשי להתמודד עם האתגרים החדשים ( בתנאי שהתאמת אותו בצורה מדוייקת לאופי החופשה שלכם) . בחברת פספורטכארד לדוגמא במסגרת ההרחבה המשולבת לביטול או קיצור נסיעה (בתוספת של 0.8$ ליום ועד 16$ לנסיעה), פוליסת ביטוח הנסיעות של פספורטכארד נותנת מענה במקרים של הוצאות בלתי צפויות שונות. ( שימו לב, לא מדובר בביטוח ביטול טיסה מכל סיבה!! אלא מסיבות הרשומות במפורש בפוליסה בכל אחת מחברות הביטוח השונות)


למידע נוסף על פספורטכארד ביטוח נסיעות לחו"ל צרו עמנו קשר. כמו כן ניתן לרכוש פוליסה ישירות באתר חברת פספורטכארד.  או ליצור עמנו קשר טלפונית: 077-2244332


התוכנית השתנו? מצב רפואי חס וחלילה או מוות של בן משפחה קרוב מאלץ אתכם לקצר את השהות בחו"ל? לחילופין, את נאלצים להאריך את השהות בחו"ל כתוצאה ממצב רפואי? פוליסת ביטוח הנסיעות של פספורטכארד תיתן לכם מענה בדיוק למצבי קיצון אלו. ההוצאות הנוספות מכוסות במסגרת הכיסוי.

 

אך החשוב מכל, אם התוכנית המקורית להמשך החופשה נהרסת לגמרי בשל אירוע חריג כזה או אחר, תוכלו לקבל החזר על ההוצאות שכבר שילמתם במסגרת פוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל של פספורטכארד - טיסות, מלונות, חוויות ועוד. כך ביטוח הנסיעות דואג לשמור על כיסכם היקר. 




 

מי זכאי לכיסוי בגין קיצור או ביטול נסיעה? | פספורטכארד

חשוב לציין! לא מדובר בהטבה שניתנת אוטומטית. כדי להפעיל את הכיסוי המלא לביטול או קיצור נסיעה, יש לרכוש את ההרחבה המתאימה בפוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל. אך עבור תשלום נוסף זניח של כמה דולרים בלבד ליום, אתם מקבלים שקט נפשי מוחלט בידיעה שחברת הביטוח היא בצדכם גם כשהמציאות משתנה.

 

אז בפעם הבאה שאתם מתלבטים איזה ביטוח נסיעות לחו"ל לרכוש, חשבו על פספורטכארד - חברת הביטוח שלא סתם דואגת שהחופשה שלכם תצליח, אלא גם שהתוכניות המשתנות לא יכריעו אתכם כלכלית.


למידע נוסף על פספורטכארד ביטוח נסיעות לחו"ל צרו עמנו קשר. כמו כן ניתן לרכוש פוליסה ישירות באתר חברת פספורטכארד.  או ליצור עמנו קשר טלפונית: 077-2244332



פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.

bottom of page