top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד| למה זה חשוב?

כולם כבר יודעים שכשטסים לחו"ל ביטוח נסיעות לחו"ל הוא חלק בלתי נפרד מהחופשה שלכם! אבל לא כולם יודעים למה זה חשוב .


ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד | הדברים החשובים באמת

רוב הטסים לחו"ל רוכשים את הביטוח ומכירים את הכיסויים המוכרים והנפוצים ביותר, אבל מעטים מכירים את הכיסויים החשובים ביותר בפוליסה.


למעשה, פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל נחשבת לאחת מהפוליסות המורכבות והמקיפות הכוללות בתוכה כיסויים רבים ומגוונים מתחומים רבים. חברת פספורטכארד ביטוח נסיעות לחו"ל עושה לכם סדר.

גבול האחריות במרבית מפוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל עומד על 5,000,000$ ( גם בחברת פספורטכארד) סכום גבוה מאוד שאמור לתת מענה למגוון גדול ורחב של מקרים שונים




הכיסויים הנפוצים והחשובים באמת | ביטוח נסיעות לחו"ל

  1. ביטוח כבודה - כיסוי הנותן מענה במקרה בו המזוודה שלכם לא הגיעה ליעדה, הכיסוי במקרה זה מתחיל ב 150$ ובחלק מחברות הביטוח (לדוגמא פספורטכארד) יכול להגיע עד 1000$.

  2. איתור וחילוץ - לכל מקרה שלא יהיה, פוליסות הביטוח נסיעות לחו"ל השונות מכסות מקרה זה בסכומים המתחילים ב150,000$. חברת הפניקס ופספורטכארד נותנת כיסוי בגובה של 250,000$.

  3. התייעצות עם רופא, ניתוחים ועוד - פוליסת ביטוח הנסיעות הבסיסית בכל חברות הביטוח מכסות מקרים דחופים בהם נזקקתם לטיפול בבית חולים או התייעצות עם רופא מומחה וסעיפים נוספים הקשורים עד גבול האחריות של הפוליסה. חשוב להבין כי במקרה חירום בחו"ל העלות ללא ביטוח נסיעות מתאים יכולה להגיע לסכומים גבוהים מאוד!

  4. קיצור וביטול נסיעה - קיימים מספר ואריאציות של הכיסוי, החל ממקרה של צו 8 ועוד מקרה של מוות של בן משפחה קרוב ( כל כיסוי נמכר בנפרד כתוספת לפוליסה הבסיסית. הכיסוי במקרה זה יתן מענה לעלויות שונות שהתחייבתם אליהן כגון כרטיס טיסה, תשלומים למקומות לינה, כרטיסים להופעות ועוד. ( פירוט גבולות הכיסוי ניתן למצוא בפוליסות הביטוח השונות.

  5. רכב שכור - שכרתם רכב בחו"ל ורכשתם כיסוי ייעודי למקרה של השתתפות עצמית במקרה שהרכב שלכם בחו"ל נפגע? (חלק מהחברות מכסות גם טיולי ג'יפים) הכיסוי במקרה זה יכול לנוע בין 1500$ ל 2000$ בחברת הראל, הפניקס ופספורטכארד.

  6. הריון עד שבוע 32 ( ובחברת כלל עד שבוע 33) - במקרה ואתן בהריון, הכיוסי הינו כיסוי חובה! ונדרש לרכוש אותו בנפרד כתוספת לפוליסה הבסיסית. במקרה זה הפוליסה תכסה מקרים הקשורים להריון ולידה בחו"ל עד שבוע 32 במרבית מחברות הביטוח בסכום שנע בין 150,000$ ועד 250,000& בחלק מהפוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל הקיימות בשוק הישראלי.

  7. כבודה מורחב - טסים עם לפטופ, מצלמה טלפון סלולרי? בחלק מחברות הביטוח כדוגמת פספורטכארד והראל ניתן לרכוש הרחבה לביטוח אשר תתן לכם מענה במקרה של גניבת הכבודה שברשותכם.

  8. ספורט אתגרי/ספורט חורף - מתכננים לטוס ולקחת חלק בפעילות אתגרית או פעילות של ספורט חורף מסוגים שונים? ראשית, חשוב לבדוק באתר חברות הביטוח השונות איזה מהפעילויות נחשבות כספורט אתגרי! בנוסף, חשוב לעשות הבחנה בין ספורט חורף ( סקי, מזחלות שלג ועוד) לעומת ספורט אתגרי אחר ( כגון: טיול ג'יפים, גלישה, טיפוס הרים ועוד ועוד ועוד) לאחר מכן, חשוב להוסיף את הכיסוי לפוליסה הבסיסית לכל מקרה שלא יהיה ועל מנת שלא תהיו מופתעים חס וחלילה במקרה תביעה.

שימו לב, קיימים כיסויים רבים ומגוונים נוספים אשר כדי להכיר, פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל חייבת להיות מותאמת אישית לאופי הטיול שלכם! חברת פספורטכארד וחברות ביטוח נוספות אחרות מולן אנו פועלים מספקות מגוון גדול מאוד של כיסויים על מנת שכל אחד ואחת יוכלו להתאים במדוייק את הפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל לאופי החופשה בה בחרו.


ביטוח נסיעות לחו"ל בתקופה סוערת המלצות ועדכונים שוטפים

אנו ממליצים לכל מי שמתכנן לטוס בתקופה הקרובה להתעדכן באופן שוטף באתר שלנו ובאתרים אחרים על מנת לקבל מידע על אזהרות מסע עדכניות, חברות תעופה שפעילות ויעדים מומלצים בהם ניתן וכדאי לבקר בתקופה זאת.




במקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.


bottom of page