top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל | לא רק מה שחשבתם

כולם יודעים שחייבים לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל לפני שטסים, אבל האם אי פעם בדקתם מה ביטוח נסיעות לחו"ל מכסה? מוכנים להיות מופתעים?

ביטוח נסיעות לחו"ל | לא רק מה שחשבתם

מרבית מהישראלים שרוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל לא תמיד יודעים מה הביטוח מכסה ומתי כדאי ואפשר להשתמש בו.


רשימה חלקית בהחלט!! של מקרים בהם תאלצו להשתמש בביטוח נסיעות לחו"ל ( או במילים אחרות... למה ביטוח נסיעות לחו"ל חשוב?!...) שימו לב כי חלק מהכיסויים אינם כלולים בפוליסת ביטוח נסיעות בסיסית ונדרש להוסיפם בנפרד בהתאם לחברת הביטוח בה רכשתם את הפוליסה.



ביטוח נסיעות לחו"ל | לא מה שחשבתם
ביטוח נסיעות לחו"ל | לא מה שחשבתם


  1. איתור וחילוץ - לכל מקרה שלא יהיה וגם במדינות מפותחות, הכיסוי לאיתור וחילוץ ייתן לכם מענה בכל המקרים בהם תזדקקו לעזרה במקרי חירום! ( רעידות אדמה, אסונות טבע, תאונה דרכים חס וחלילה, פציעה ועוד... )

  2. עזרה רפואית ראשונה, ניתוחים, אשפוזים ועוד - חליתם או נפצעתם בחו"ל? הסעיף הזה ייתן לכם את הפתרון בחופשה שלכם בחו"ל וידאג שתגיעו לחוף מבטחים בהקדם האפשרי.

  3. כבודה - החלק הקטן והשכיח ביותר בביטוח נסיעות לחו"ל... אבל גם כאן הביטוח יעמוד לרשותכם וייתן לכם פתרון במקרה של איחור בהגעת הכבודה או איבוד של הכבודה.

  4. ספורט אתגרי - במקרה בו נפצעתם תוך כדי פעילות של ספורט אתגרי ( ההגדרה של ספורט אתגרי שונה מחברה לחברה) הכיסוי ייתן לכם מענה רפואי

  5. ספורט חורף - פעילות ספורט חורף נפרדת מספורט אתגרי במרבית מחברות הביטוח, בנוסף, בחלק מחברות הביטוח הכיסוי לספורט חורף ייתן לכם גם מענה נוסף בהקשר של "סקי פס" ועוד

  6. כיסוי לכרטיסים בילוי והופעות - רכשתם כרטיסים להופעה, משחק כדורגל, תערוכה ועוד? הכיסוי הזה נועד לכם וצפוי לתת לכם החזר על מגוון סיטואציות בגינן תאלצו לוותר או להפסיד את ההופעה.

  7. השתתפות עצמית לרכב שכור - בחלק מחברות הביטוח ניתן לרכוש כתוספת לביטוח נסיעות לחו"ל כיסוי בגובה של עד 2000$ ( בהתאם לחברה המבטחת) לטובת מקרים בהם תאלצו לשלם השתתפות עצמית בגין פגיעה נזק או גניבה לרכב שכור.

  8. כיסוי לנשים בהריון - ניתן לרכוש כיסוי לנשים בהריון עד שבוע 32 בתוספת תשלום. הכיסוי ייתן מענה למקרים של סיבוכי הריון בחו"ל. ( שימו לב שגם סעיף זה אינו נכלל בפוליסה הבסיסית)



ביטוח נסיעות לחו"ל בהתאמה אישית

במסגרת ביטוח נסיעות לחו"ל בכל חברות הביטוח בישראל ניתן לרכוש מגוון רחב ומגוון של כיסויים בהתאמה אישית. הכיסויים השונים מאפשרים לכם כמבוטחים לבצע התאמה מלאה של הביטוח לאופי הטיול והחופשה שלכם. בין אם מדובר בנסיעת עסקים או נופש.


חשוב!! חובתכם לבצע התאמה של הביטוח ככל הניתן לאופי ותוכנית החופשה שלכם. ביטוח נסיעות לחו"ל הינו אחד מהביטוחים המורכבים והחשובים ואין לוותר עליו בשום פנים ואופן. שימו לב כי פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל שונה במעט מחברה לחברה, כך שביטוח נסיעות של חברת הראל שונה מפוליסה של חברת פספורטכארד או הפניקס. בנוסף - יש חשיבות רבה לשירות המקצועיות והנסיון של החברה המבטחת.



פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.



bottom of page