top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

נוסעים לחו"ל? לא שכחתם משהו? | ביטוח נסיעות לחו"ל


ההתרגשות באוויר, כמעט הכל מוכן. כרטיסי טיסה – יש

דרכונים בתוקף – יש מזוודות ארוזות – יש רשימת מתנות – יש ביטוח נסיעות לחו"ל – אופס... אל תילחצו, אתם לא הראשונים ולא האחרונים.

היכנסו ותוך כמה דקות גם ביטוח נסיעות לחו"ל – יש !


רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל במקביל לסגירה של שאר החופשה | פספורטכארד

מרבית מהישראלים רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל בסמיכות וקרוב למועד הטיסה. חשוב לדעת כי במסגרת ביטוח הנסיעות לחו"ל ישנם לא מעט סעיפים העשויים לתת לכם מענה על מקרים טרום הטיסה כגון מצב רפואי המנוע ומבטל את החופש ועוד.


אנו ממליצים לכל לקוחותינו לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל מוקדם ככל האפשר. על מנת להינות מכל היתרונות של פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל. חברת פספורטכארד מאפשרת למעשה לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל כשנה לפני מועד הטיסה.


 למה לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד 2024

חברת פספורטכארד מדורגת במקום הראשון במדד רשות שוק ההון בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל עם ציון 92. בפרמטר המוביל של תשלום תביעות המורכב משיעור התשלום ומהירות התשלום קיבלה פספורטכארד ציון 99. בתוך כך קיבלה פספורטכארד ציון תקדימי של 99 במדד איכות השירות.

כמו כן, ניתן לרכוש במסגרת הביטוח מגוון רחב של כיסויים בהתאמה אישית לאופי הטיסה.



פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.

bottom of page