top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

 למה חשוב לרכוש ביטוח נסיעות עם כיסוי לספורט אתגרי? | סקירה על פספורטכארד


כמעט כל מי שטס לחו"ל יודע ומבין שחייבים לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל... אבל לא מעט מהטסים שוכחים להוסיף כיסוי לספורט אתגרי!

הסיבות שבגללן חשוב להוסיף כיסוי לספורט אתגרי | פספורטכארד

אוהבי הרפתקאות וספורט אתגרי, שימו לב! אם אתם שוקלים לצאת לחופשה מלאת אקשן ואדרנלין בחו"ל, הכרחי שתרכשו ביטוח נסיעות המכסה פעילויות אתגריות כמו גלישת גלים, טיפוס הרים, צניחה חופשית ועוד. פוליסות ביטוח נסיעות בסיסיות רגילות אינן מספקות כיסוי לפעילויות כאלה, כך שבמידה וחס וחלילה תפצעו פוליסת הביטוח נסיעות שלכם לא תספק לכם מענה!



חברת פספורטכארד (וגם חברות ביטוח נסיעות אחרות) הבינה את הצורך הזה, ולכן היא מציעה הרחבת כיסוי לספורט אתגרי ייחודית. בניגוד לחברות אחרות הדורשות רכישת כיסוי נפרד בתוספת תשלום, אצל פספורטכארד ניתן לרכוש הרחבה זו בקלות ובמחיר שווה לכל כיס, ישירות בפוליסת הביטוח לנסיעות לחו"ל. כך שמרגע צאתכם למסע, תהיו כבר מוכנים ומכוסים לבצע פעילויות אתגריות.

מה בדיוק כוללת ההרחבה של פספורטכארד? התשובה - המון! ( לפרט המלא רצוי לקרוא את הפוליסה) ההרחבה מכסה פעילויות ספורט אתגרי יבשתיות, ימיות ואוויריות רבות במסגרת תחביב בלבד. החל מצלילה חובבנית, גלישת גלים וגלישת רוח, דרך טיפוס הרים קשוח, סנפלינג מפחיד וצניחה חופשית ועד לפעילויות קצה כמו באנג'י וקפיצות בייס. ( כדאי לשים לב! רשימת הפעילויות המוגדרות כספורט אתגרי מתעדכנות לעת לעת בכל חברות הביטוח וחשוב להתעדכן ברשימה לפני רכישת הביטוח)





מה מספק כיסוי לספורט אתגרי? | ביטוח נסיעות פספורטכארד

אז בין אם חלומכם הוא להתגבר על מסלולי טרקים תלולים בהרים, לחצות מערות עמוקות באמצעות חבלים, לרחף באוויר על מצנחים או לגלוש על גלים גבוהים - הרחבת הכיסוי של פספורטכארד פותחת לפניכם עולם שלם של אפשרויות להרפתקאות בלתי נשכחות ומהצד שלכם תדעו שבמקרה צרה חברת הביטוח תעמוד לצידכם. שימו לב גבול האחריות של הפוליסה הינו 5,000,000$ בהתאם לסעיפים השונים בפוליסה.



שימו לב! במסגרת פוליסת הביטוח נסיעות לחו"ל שלכם קיים כיסוי לאיתור וחילוץ, חשוב להוסיף לו כיסוי לספורט אתגרי עבור כל פעילות לא שגרתית בהתאם לרשימות המתעדכנות בחברות הביטוח השונות


פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.


bottom of page