top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

טרק בהרי האלפים בפארק נסיונל דה-אקרינס |טיפים, דגשים וביטוח לחו"ל

טרק בהרי האלפים - חוויה על חושית של מספר ימים בחודשים יוני - אוגוסט דגשים חשובים וטיפים בנושאי ציוד חובה , מזג אויר והתאמה של ביטוח נסיעות לחו"ל המתאים לטרקים בהרים.


טרק בהרי האלפים בפארק "Parc national des Écrins" אחת מהחוויות המרגשות אש מתאימה למטיבי לכת ואוהבי טבע. מסוג הדברים שחייבים לחוות פעם בחיים. הטבע העוצמתי, הנופים, ההרים והתצפיות הפנורמיות. הסביבה המדהימה, הקולות הטבעיים והפעילות הגופנית הופכים את הטרק באלפים לאחת מהחוויות עוצרות הנשימה. בכתבה הבאה ננסה לתת סקירה כללית על האזור, דגשים חשובים וטיפים בנושאי ציוד חובה , מזג אויר והתאמה של ביטוח נסיעות לחו"ל המתאים לטרקים בהרים.




הטיול בפארק הלאומי הענק אקרינס, הפארק הלאומי הוא עצום ואחד מהגדולים במערב אירופה. (שמורת טבע בשטח מעל 900 ק"מ מרובע), בפארק ניתן למצוא אלפי מסלולי הליכה וטרקים מרהיבים מול הרי שלג והרים ירוקים, ולמרגלות נחלים זורמים, אגמים וקרחונים, פשוט כיף של טבע עם אוויר קריר וצלול. במסגרת הטרק בהרי האלפים, ניתן לצאת למסלולי כוכב יומיים באורך של מספר שעות ביום. או טיולים ארוכים יותר הכוללים לינה בשטח. המסלולים שאנו מציעים כוללים טיפוסים וירידות מצטברות של בין 500 מטר ל-1000 מטר וטרקים במרחק של 10 ק"מ - 20 ק"מ. טיולי כוכב יומיים מאפשרים לכם להינות מהטבע העוצמתי מסביב אשר משתנה ללא הרף דרך הרי האלפים המרשימים ועד לנחלים הזורמים ולקרחונים הגדולים. ובסוף כל יום לחזור לאכסניה או המלון שלכם למקלחת וארוחה חמה.






בנוסף לכך, לאלו מכם אשר מעוניינים ניתן לשלב גם טרקים ארוכים יותר של יומיים/שלושה באורך של של 20- 50 ק"מ הכוללים הליכה מצטברת בהפרשי גובה של 1000 מטר ויותר ביום. הטרקים הארוכים יותר מיועדים לאלו מכם שרוצים לחוות את הטבע בצורה העוצמתית ביותר שניתן בזמן הקצר שעומד לרשותכם. בכל מקרה לכל המסלולים לאורך הימים שתכננתם את הטיול רצוי מאוד להגיע בכושר גופני טוב, ועדיף שיהיה לכם ניסיון בהליכה למרחקים בשטח. ( לא מעט מהמטיילים הישראלים שמגיעים להרי האלפים מגיעים עם ניסיון בטיולים יומיים בישראל או אחרי חוצה ישראל... ) כושר גופני טוב הוא מפתח להנאה מושלמת באלפים.





דגשים, ציוד, מזג אויר וביטוח נסיעות לחו"ל מותאם

  1. מזג האויר באזור בחודשים יוני - אוגוסט , טמפרטורות קרירות באזור 20-25 מעלות במהלך היום ויכולות לרדת בלילה לאזור ה 5 מעלות צלזיוס. ולכן חשוב להתאים את הביגוד בהתאם!

  2. ציוד חובה שכדאי להביא במזוודה- נעלי הליכה גבוהות ואטומות למים, ביגוד חם בשכבות נושם! כמו שרשמנו בסעיף הקודם הטמפ נעימות/קרירות ביום וקרות מאוד בלילה , תרמיל גב טוב ומותאם להליכות ארוכות, מקלות הליכה - לא חובה אבל יכול לשפר את ההנאה מהטיול, משקפי שמש, כובע, טלפון סלולרי עם בטריה/מטען חיצוני, ביטוח נסיעות לחו"ל מותאם!

  3. התאמה של ביטוח נסיעות לחו"ל - נכון מדובר בפארק מסודר, אבל הפארק עצמו עצום ( כ 900 ק"מ מרובע) ולכן ביטוח הנסיעות שלכם חייב לכלול מספר כיסויים והרחבות בניהן: כיסוי לספורט אתגרי ( טרק בהרים נחשב לספורט אתגרי בכל חברות הביטוח ובכל פוליסות הנסיעות לחו"ל) ולכן חובה לרכוש את ההרחבה שאינה כלולה בפוליסה הבסיסית.

  4. בהמשך לסעיף הקודם - חובה לוודא כי הביטוח לחו"ל כולל כיסוי לאיתור וחילוץ לכל מקרה של יהיה. וחשוב לוודא כי לחברת הביטוח שבה רכשתם את פוליסת הנסיעות לחו"ל תשלכם יש מוקד חירום וחילוץ 24/7.

  5. סעיפים נוספים בביטוח נסיעות שניתן לשקול הוספה שלהם לפוליסה: במידה ואתם לנים באחת העיירות הסמוכות לפארק, סביר להניח כי על מנת להגיע בכל יום לתחילת המסלול תקחו רכב שכור, שווה להוסיף סעיף נוסף לפוליסה הנקראה השתתפות עצמית במקרה של נזק או גניבה של רכב שכור.

  6. ביטוחי הנסיעות המומלצים על ידינו לסוג זה של טיול הינם חברות הביטוח פספורטכארד - אחת מהחברות המובילות והמקצועיות בתחום ביטוח הנסיעות. וחברת הביטוח הראל - ביטוח נסיעות לחו"ל הראל, אחת מהחברות הותיקות והמנוסות. 2 חברות הביטוח המוצעות מנוסות מאוד בטיפול במקרי תביעות, רפואה וחילוץ בכל רחבי העולם! לרכישה של ביטוח נסיעות אונליין ניתן ללחוץ על הלינק או להשאיר הודעה על מנת שיחזור אליכם נציג - לחץ כאן


אפשרויות לינה מלונות ואכסניות בפארק נסיונל דה-אקרינס

הטיול לאלפים מתחיל בלינה בעיירה הנקראת בריאנסון (Briançon) הממוקמת בדרום האלפים הצרפתיים

או בהגעה ישירות לפארק נסיונל דה-אקרינס, שם תוכלו למצוא מקומות אירוח המתאימים לכל כיס, אכסניות ומלונות מפנקים. אם אתם מעוניינים בחוויה כמו בכתבה זו, כדאי לבחור באחת מהאכסניות המבודדות הנמצאות במרכז הפארק, ומשם לצאת למסלולי טרקים והליכות שונים בפארק. מומלץ מאוד לתכנן את הטיול באמצעות מדריך מקומי או לחילופין להשתמש באתרי אינטרנט המתמחים בתכנון טיולי טרקים באזור. מכיוון שמדובר בפארק מסודר, המסלולים מסומנים בצורה טובה!



לסיכום הרי האלפים ופארק נסיונל דה-אקרינס הוא אירוע חובה וחוויה "על חושית" לכל אוהבי הטבע. וכל מי שאוהב לטייל ברגל. הטיול מתאים למטיבי לכת המחפשים טבע יפהפה וטרקים מאתגרים.


פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.



bottom of page