top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל לתאילנד | דגשים פספורטכארד

אין ספק שתאילנד הוא אחד מהיעדים הפופולאריים בקרב ישראלים רבים, זוגות ומשפחות עם ילדים כאחד. מגוון האטרקציות המגוון, הטבע, המסיבות, הקניות האיים, הים והמחירים הזולים יחסית הופכים את תאילנד ליעד אטרקטיבי!

ביטוח נסיעות לחו"ל לתאילנד | דגשים חשובים פספורטכארד

נתחיל באחת מהנקודות החשובות ביותר בעת רכישה של ביטוח נסיעות לחו"ל, הרכישה של הביטוח צריכה להיות מותאמת לתוכנית ואופי הטיול.







מה מיוחד בתאילנד? מדובר במדינה המורכבת ממספר גדול של איים וחופים המתפרסת על שטח גדול מאוד, שימו לב שלא בכל החופים והאיים שירותי הרפואה דומים למה שאתם מכירים בישראל. ולכן, כמדינה הנחשבת למדינת עולם שלישי הביטוח נסיעות לחו"ל חייב! להיות מותאם ולכלול מספר סעיפים חשובים שאסור בשום אופן לוותר עליהם:


איתור וחילוץ - אחד מהסעיפים החשובים הכלול במסגרת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל הבסיסית ( נכון ניתן לוותר על הכיסוי ולחסוך כמה גרושים... או באטים במקרה שלנו) אך מדובר בכיסוי אשר ייתן לך מענה במקרה ותדרשו לחילוץ ממקום ההימצאות שלכם.


כבודה - כיסוי לכבודה הינו אחד מהכיסויים שכדאי לרכוש בכל טיסה לחו"ל ( הסטטיסטיקה בעולם מצביעה על כך שלאחד מתוך 70 נוסעים המזוודה לא תגיע ליעד)... וזה נכון כפליים במידה ויש לכם קונקשיין, הכיסוי לכבודה במסגרת ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד ייתן לכם מענה מצוין במקרה והמזוודה שלכם תאחר בהגעה או תאבד. ( פיצוי חד פעמי על סך 150$ ששווים לא מעט בתאילנד, ופיצוי נוסף בגובה 850$ במידה והמזוודה לא תגיע עד היום החמישי לשהותכם בתאילנד)


ספורט אתגרי - בהנחה שאתם לא מתכוונים לרבוץ כל היום על החוף עם קוקטייל ביד אחת וספר ביד השניה... תאילנד מציעה מגוון אדיר של אטרקציות לתיירים, שימו לב שחלק ניכר מהאטרקציות נחשבות לספורט אתגרי ודורשות כיסוי בנפרד ( כן... גם ספורט ימי נחשב לספורט אתגרי!) בקישור המצורף תמצאו רשימה של פעילויות הנחשבות כספורט אתגרי.


כיסויים נוספים בהתאמה אישית - קיימים כיסויים רבים ונוספים אשר ניתנים להתאמה בהתאם לתוכנית הטיול ואופי המשתתפים, ניתן כמובן לרכוש כיסויי לטלפון סלולרי ומחשב, וכיסוי להחמרה במצב רפואי, הריון עד שבוע 32 ועוד.


מכיוון שביטוח נסיעות לחו"ל נחשב לביטוח יחסית מורכב אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר או להשאיר פרטים ונשמח לחזור אליכם עם מידע עדכני ולעזור לכם להתאים את ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד לתוכנית הטיול שלכם.


להתייעצות ומידע נוסף בנוגע לביטוח לחו"ל ל אתן מוזמנות ליצור עמנו קשר או להשאיר פרטים ואחד מהמומחים שלנו יחזור אליכם .



פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.



bottom of page