top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

מסלול "קניון שבעת הסולמות" - רומניה | ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד

אין לנו ספק כי למרות שחששנו בהתחלה, מדובר באחד מהמסלולי הליכה בטבע השווים ברומניה! לזה תוסיפו את הנופים והתצפיות הפנורמיות, הנחל שמלווה אתכם לאורך כל הדרך, ההרים הירוקים שמקיפים אתכם ב 360 והאומגות שאפשר להוסיף בתשלום... וקיבלתם יום טיול מושלם עם הילדים!




קניון שבעת הסולמות רומניה (Cascada și Canionul 7 Scări)

את הטיול שלו ברומניה התחלנו בשהייה של 7 ימים בצימר "Casa Violetei" באזור "Bran"

ומשם יצאנו לטיולי כוכב באזור (זוג פלוס 3 ילדים בגיל 13,10,6).

אנחנו הקדשנו למסלול יום שלם למרות שיש לא מעט משפחות שמסיימות את המסלול בכמה שעות. בנוסף, אנו ממליצים בחום לצאת למסלול "קניון שבעת הסולמות" ביום בו לא צפוי גשם מכיוון שהמסלול יכול להיות בוצי ולא נעים להליכה. המסלול עצמו מדהים ופסטורלי! מוקף בירוק ונחל שמלווה אתכם לאורך כל המסלול.



מה לקחת לטיול? נעלי הליכה, אוכל ומים ליום שלם (יש מספר דוכנים בכניסה למסלול אבל הם לא תמיד פתוחים),כובעים ( רוב המסלול מוצל אבל יש מספר קטעים אשר חשופים לשמש), כפפות ( בשביל הילדים לטובת הטיפוס על הסולמות - לא חובה) כסף מזומן! בכניסה למסלול "קניון 7 הסולמות" ובאומגות לא מקבלים אשראי!


עלויות:

כניסה למסלול "קניון 7 הסולמות" 20lei למבוגר , 10 lei לילד. ( בעקרון לפי הוראות במקום ילדים מתחת לגיל 7 נדרשים לרצועת אבטחה שניתן לקבל במקום, אנחנו עשינו את הטיול עם ילדה בת 6 ללא רצועת האבטחה והיה בסה"כ בסדר גמור.... אנו ממליצים לכם לשקול את נושא רצועת האבטחה על סמך ההיכרות שלכם עם ילדכם)


מסלול אומגות:

ישנם 2 מסלולי אומגות, הראשון למבוגרים מעל גיל 16 והשני מיועד לילדים ( הם מקפידים! על הגיל ודורשים לראות דרכונים על מנת לאמת את הגיל!

אומגה למבוגרים בעלות של 120lei למסלול המלא ( כ 40 אומגות באורך של כ 4 ק"מ)

אומגה לילדים אשר ממוקמת באמצע המסלול בעלות של 30lei ל 30 דקות. ( אנו ממליצים לעשות את האומגות לילדים בדרך חזרה לרכב)



מסלול הטיול:

המסלול נמצא בסמוך לעיר ברשוב. הגעה לחניה בכניסה למסלול ( באזור דוכני האוכל) החניה חינם! יש לכם הליכה של כשעה- שעה וחצי ( בהתאם לקצב ההליכה והעצירות שתעשו בדרך) עד הכניסה למסלול "קניון 7 הסולמות". ההליכה במסלול היא בעלייה מתונה בשבילים מסומנים. בדרך כלל אחרי גשם חלק ניכר מהמסלול רטוב וחלק! ויש לשים לב לכך.


לאחר הליכה של כ 45 דקות תגיעו לבקתה הראשונה בה יש אומגות אשר מיועדות לילדים, אנו ממליצים לעשות את האומגות בדרך חזרה! בהמשך השביל לאחר הליכה של כ 45 דקות נוספות תגיעו לבקתה השנייה ועמדת תשלום לטובת הכניסה למסלול והאומגות למבוגרים. מסלול הטיפוס ב 7 הסולמות בסה"כ מהנה מאוד ולא קשה מדי, למרות זאת! יש לשים לב בעיקר לילדים ( אשר אנו ממליצים לאבטח) ומבוגרים בעיקר מבחינת החלקה. בסוף המסלול יורדים בחזרה לכיוון הבקתה השנייה, שם ניתן לרכוש כרטיסים למסלול האומגות. ( יש לשים לב להיצמד למסלול האדום אשר יורד בחזרה למטה! )


דגשים בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל וספורט אתגרי

את הביטוח נסיעות לחו"ל שלנו עשינו בחברת פספורטכארד, שימו לב כי בכל חברות הביטוח "אומגות" נחשבות לספורט אתגרי! ולכן, אתם חייבים לרכוש כיסוי נוסף והרחבה בשם "ספורט אתגרי" כתוספת לפוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל הבסיסית. מעבר לכך, למרות שמדובר במסלול טיול ברמה בינונית, חשוב לוודא שבכל הפוליסות ביטוח של כל המשתתפים יש כיסוי ל"איתור וחילוץ" לכל מקרה שלא יהיה.

(גילוי נאות, אני סוכן ביטוח במקצועי ומתמחה בתחום ביטוח הנסיעות לחו"ל, אולי אני משוחד... אבל עם ניסיון של שנים בתחום ואלפי מבוטחים בכל שנה המקבלים שירות מקיף וגלובלי 24/7 בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל לא הייתי צריך להתלבט. )


להרחבה נוספת בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל לרומניה ומידע נוסף על פספורטכארד אתם מוזמנים לקרוא כתבות נוספות בבלוג שלנו.



תהנו ברומניה, מדובר באחת מהמדינות והטיולים שבאמת הפתיעו אותנו לטובה! אתם מוזמנים להמשיך ולקרוא את הבלוג ולקבל טיפים נוספים בנוגע לרומניה ויעדים נוספים בעולם.


פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.

bottom of page