top of page
  • Writer's pictureהבלוג לנוסעים לחו"ל

רומניה: הבית ההפוך, ארמון החימר ועמק הפיות | ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד

Updated: Aug 26, 2023

במרחק של 10 דקות נסיעה אחת מהשניה ובמרחק של כ 45 דקות מעיר סיביו ( Sibiu) נמצאות שתיים מהאטרקציות המדליקות לילדים ומבוגרים כאחד. "עמק הפיות" ו "הבית ההפוך" .

במסגרת הטיול המשפחתי שלנו לרומניה ( זוג פלוס שלושה ילדים בגילאי 13,10,6) שערך כשבועיים הקדשנו שלושה ימים מלאים לעיר סיביו (Sibiu) במהלכם בקרנו במספר אטרקציות נחמדות המיועדות בעיקר לילדים. ה "בית ההפוך" ו "עמק הפיות" בהם בקרנו היו בדרכנו מאזור בראן לכיוון העיר סיביו ולבית המלון בו שהינו ( מלון קונטינטל סיביו "Continental Forum Sibiu" ) הנמצא במרכז העיר ובמרחק 5 דקות הליכה מהכיכר המרכזית וגשר השקרנים ( על כך בכתבה נפרדת) . כמו כן חשוב לציין כי רכשנו ביטוח נסיעות לחו"ל של חברת פספורטכארד ( גילוי נאות, אני סוכן ביטוח במקצועי ופועל מול מרבית מחברות הביטוח ברמה היומית... וכן... אני אשמח כמובן שתרכשו ביטוח דרך הלינק המצורף)




הבית ההפוך ( Brambura Park & Upside down House) | רומניה

מה שבמקור היה אמור להיות ביקור חטוף ב "בית ההפוך" הפך מהר מאוד לשהייה של כמעט שלוש שעות במקום... הבית ההפוך מציע למבקרים בכל גיל בילוי מהנה שיכול בקלות להתארך למספר שעות. האטרקציה המרכזית היא כמובן מבנה הבית ההפוך המספק חוויה של אשליה ... אנו באופן אישי קיבלנו סחרחורת קלה בדקות הראשונות לביקור עד שהמוח והעיניים התחילו לתקשר מחדש אחד עם השנייה :-). לאחר הביקור בבית ההפוך שערך כחצי שעה, הילדים מצאו בקלות נקודות עניין נוספות בפארק כגון גן חיות קטן, טרמפולינות, מתנפחים ומגרש משחקים... וכל זה בזמן שאנחנו ישבנו בבית קפה ליד עם בירה ביד אחת ומשולש פיצה ביד השניה :-).


עמק הפיות וארמון החימר (Castelul de Lut Valea Zânelor) | רומניה

במרחק נסיעה קצרצר מהבית ההפוך תגיעו ל"ארמון החימר" שהוא למעשה בית מלון שהוקם כולו מחימר וחומרים טבעיים מקומיים. בית המלון שהיה אמור להיפתח לפני מספר שנים הפך לבסוף לאטרקציה בה מבקרים אלפי תיירים. המקום עצמו פסטורלי ויפה ובתוך המתחם קיים בית קפה הצמוד לנחל זורם. אנחנו אהבנו הילדים קצת פחות... (איבדו עניין אחרי כ 10 דקות). צמוד אליו קיים מתחם נוסף הנקרא "עמק הפיות" ובו ישנם אטרקציות רבות לילדים ( טרמפולינות, מתקני שעשועים וכדומה). 2 המתחמים אינם קשורים אחד לשני והתשלום עבורם הוא בנפרד (אנו באופן אישי לא נכנסנו ל "עמק הפיות" והסתפקנו בביקור חטוף ב"ארמון החמר". בנוסף, במקום ישנם מספר רב של דוכני אוכל ומזכרות ( לא משהו שונה בהרבה ממה שקיים בדוכנים אחרים שתפגשו ברומניה)


למספר נקודות חשובות:

  1. חניה - שימו לב שקיימים מספר מגרשי חניה צמוד למתחם בעלות שנעה בין 5lei - 10lei

  2. שימו לב כי שתי האטרקציות צמודות אחת לשניה אך הן נפרדות לחלוטין מבחינת תשלום.



מילה או שתיים על ביטוח נסיעות לחו"ל ברומניה

נכון! זו לא מדינת עולם שלישי בהגדרה... אבל טיילנו ברומניה במשך כ 15 יום במסגרת טיול משפחתי (זוג + 3 ילדים) בהם ביקרנו במגוון רחב של אטרקציות בהם גם כאלו הנחשבות לאתגריות ( פארק החבלים, מגלשות הרים, טיולים רגליים ועוד) ומעבר לכך הגענו גם לאזורים מרוחקים ופחות מיושבים. ולכן, כסוכן ביטוח המבטח אלפים בשנה בחרתי עבור המשפחה שלי את ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד. ביטוח נסיעות לחו"ל מקיף שכלל כיסוי לספורט אתגרי, כיסוי לכבודה, איתור וחילוץ ( חובה! ) וכיסויים נוספים המותאמים אליי באופן אישי ( לפטופ, טלפון וכדומה... כן כן... למרות שהתאמצתי לא הצלחתי להתנתק מהמשרד לחלוטין). אין לי ספק כי הבחירה בפספורטכארד כחברת הביטוח שמלווה אותי כבר שנים במהלך החופשות שלנו בחו"ל היא הבחירה הנכונה ביותר עבורי, עבור משפחתי ועבור כל אלפי המבוטחים שלי ברחבי העולם.


תהנו ברומניה, מדובר באחד מהארצות והטיולים שהפתיעו אותי לטובה! אתם מוזמנים להמשיך ולקרוא את הבלוג ולקבל טיפים נוספים בנוגע לרומניה ויעדים נוספים בעולם.


פריפלן סוכנות לביטוח הינה משווק מורשה של ביטוח נסיעות לחו"ל של החברות הבאות: הראל, פספורטכארד, הפניקס, כלל ומגדל. בכל מקרה של סתירה בין המידע אשר מופיע באתר האינטרנט ובבלוג לבין התנאים הקבועים בפוליסת הביטוח של חברות הביטוח השונות, התנאים הקובעים הינם התנאים והסייגים המופיעים בפוליסת הביטוח העדכנית של חברת הביטוח ( פספורטכארד, הראל, פניקס, כלל, מגדל) ועל פי הכיסויים שנרכשו והמופיעים בפוליסת הביטוח שנרכשה. ט.ל.ח.

bottom of page